Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een toeval. Daar het ik het eergisteren met Jeroen over gehad. Op vrijdag heen knallen (vroeg!!) en dan daar een uur of 10 later aankomen. Biertje,Biertje,Biertje,Biertje,Biertje etc.... En dan op zaterdag de Stelvio rijden. De zondag daar een beetje in de rondte toeren en op maandagochtend weer vroeg naar huis..................

Dat gaat qua planning dit jaar niet lukken maar misschien zijn we gestoord genoeg om het volgend jaar te gaan doen in een weekend.............
Prima, maar dan zonder bier.
Duffe motor is al genoeg....

Tja, er staan SP1's genoeg te koop de laatste tijd........
Dat heeft een reden....

Die zijn het eenvoudigstdts (...) voor te blijven in de bergen.
Wendbaarheid en draaicirkel van een VAD-bus... :P

(VAD? Das láng geleje....)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ja ja...zou je denken?
Zeker die laatste. Die tik ik zo ff af.... Er zijn dagen dat ik minder in de kontzak heb zitten.

Laatst bewerkt:
op welk deel reageer je?

deel 1. past ze niet goed achterop, V-twin trilt onwijs vergeleken 4 in lijn

deel 2, gewoon gezelliger met 2 of meer, iedereen wil vaak rijden, maar uiteindelijk rijden er best vaak mensen alleen.

Laatst bewerkt:
@ Menno Mooi man. Jammer dat je er maandag niet bij was. Was weer reuze gezellig..

3720599387_75bf887baa_o.jpg

3720597849_4409ba1252_o.jpg

Laatst bewerkt:
thnx bart :)

ik heb gelukkig in ieder geval niet voor niks afgezegd,deze ronde..

maar heb ook nog wel een leuke foto van de vorige keer :P
ff opgezocht
full

Heeft iemand nog interesse in een plaatsje in een box in Assendorp? Ik ga er uit en er komt dus een plekje vrij...

Mail maar ff naar gixru76 apestaartje versatel.nl

Haha Bart vet cool!

Menno, stoere foto man!

Hey praatjes-maker !! Coll. van mij heeft 2 1000rr(honda uiteraard) te koop staan !! Hij doet ook wel aan inruil.. 1 uit 2004 en 1 uit 2006 !! Als je interesse heb dan hoor ik het wel !!

Hey kerel, gaan we nog eens rijden of bootje varen jongen???

Hmm ben verliefd geworden op de zx10-r 2006 en mijn vrouw ook, dus denk niet dat ik
nog een 1000rr ga kopen en heb er voorlopig het geld niet voor, maar heel erg bedankt voor de tip!!!

Hey kerel, gaan we nog eens rijden of bootje varen jongen???

Hmm ben verliefd geworden op de zx10-r 2006 en mijn vrouw ook, dus denk niet dat ik
nog een 1000rr ga kopen en heb er voorlopig het geld niet voor, maar heel erg bedankt voor de tip!!!

Kawa?????????? Gast volg je de GP wel?? Kawa doet al tijdje niet meer mee he!!

en hij reageert alleen op het deel dat hem niet aanstaat.

ja man, echt gave machine (vind ik, maar wie ben ik) ! En JA volg het nieuws ;)

Ja man, rij niet zoveel meer laatste tijd !! Vanavond nog wel ff varen denk ik !! Als het weer et toe laat !! Je kunt altijd ff langskomen bij de IJssel... kun je zo keer mee, niet in de boot maar er achter dat begrijp je natuurlijk wel !! en JA reageer alleen waar ik op WIL reageren.. om nou net zo als jou op iedereen en alles te reageren heb ik geen tijd voor.. ben ambtenaar he ;-) Vanmiddag ga ik ff lekker op een BMW r1200rt sturen... moet even ingereden worden.. LAAT DAT MAAR AAN MIJ OVER !!

hmm jammer.

vanavond andere plannen, haha er achter? dat durf ik niet man!!
maar goed, waar vaar je dan? kant hattem of kant Kampen?
ik bedoelde dat je alleen op de kawa reageerde en niet het varen/rijden.

ik heb tijd zat dus reageer zo veel mogelijk :+ grapje, tis hier echt komkommertijd dus weinig leuks te beleven behalve administratiezooi.

hahahaha inrijden van motoren kun jij we ja!

have fun, ga nog maar eens dingen doen en zo.

ik bedoelde dat je alleen op de kawa reageerde en niet het varen/rijden.

.

JA, dat begreep ik MJ ;-) En ja sorry, heb gewoon enkele voorwaardes wanneer iemand mee wil varen.. 1 daarvan is dat ze sowiezo keer proberen te waterskien of kneeboarden !! Succes met je bureau werkzaamheden..

oh ok, dacht al dat je weer boos op me was :+

hmmm nou kneeborden durf ik wel een keer! lijkt mee gezellig.

en anders kom je maar weer eens een bakkie halen :)

ja tnx, gelukkig 1600 - 1730 adviesgesprekje anders is he wel heel saai deze week.

jij ook fijne dag.

shit zit ik weer te klooien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan