maar dat vind ik juist wel leukik moet echt in de gaten houden wat ik doe vergeleken met de honda. en ook omdat de spanningsregelaar vervangen moet worden ivm plotseling uitvallen van de motor
maar dat het me niks meer interesseert sloeg op het motorrijden jaben een aantal weken weer voor de gein eens gaan vissen (ben ik 'vroeger' echt heel druk mee geweest) en dat ging gelijk al weer leuk en denk dat ik dat echt weer op ga pakken
en iedereen aardig dat de duc bij jullie in de schuur mag hoor
Kratje bier is ook goed hoor
marco... Bij die van rené zit ie pal achter het deltaboxframe, dat was bij die van jou niet zo. Bij hem is het echt meer werk dan 5 minuten...
Kan je geen sloopblok op de kop tikken? Dat kost je stukken minder dan een paar tandwielen. Ik weet dat je niet in een blok kan kijken en misschien zijn die tanden ook gaar, maar het kan ook meevallen. Je hebt dan jouw originele blok nog over voor reserveonderdelenBtw, ik kan nergens gebruikte tandwielen vinden voor mn versnellingsbak.
En bovendien kan ik mijn liefje toch niet zomaar aan de kant zetten
Dus er moeten allemaal nieuwe tandwielen, schakelvorken etc. in mn lieve poekiewoekie gezet worden (zoals geciteerd van bok001).
marco... Bij die van rené zit ie pal achter het deltaboxframe, dat was bij die van jou niet zo. Bij hem is het echt meer werk dan 5 minuten...
maar dat vind ik juist wel leukik moet echt in de gaten houden wat ik doe vergeleken met de honda. en ook omdat de spanningsregelaar vervangen moet worden ivm plotseling uitvallen van de motor
maar dat het me niks meer interesseert sloeg op het motorrijden jaben een aantal weken weer voor de gein eens gaan vissen (ben ik 'vroeger' echt heel druk mee geweest) en dat ging gelijk al weer leuk en denk dat ik dat echt weer op ga pakken
Kan je geen sloopblok op de kop tikken? Dat kost je stukken minder dan een paar tandwielen. Ik weet dat je niet in een blok kan kijken en misschien zijn die tanden ook gaar, maar het kan ook meevallen. Je hebt dan jouw originele blok nog over voor reserveonderdelen
3 nullen damn zoveel kosten ongeveer al mijn motor's bij mekaar.....
Iemand nog op zoek naar een paar goeie bandjes? Ik heb nog een setje sportmax qualifiers (120 / 180 ) liggen waar ik niets mee doe........ Er is zo'n 2000 km mee gerden onder een nieuwe R6 (inrijden) en zijn nog prima.
Voor 100 euries zijn ze voor jou....
Kan je geen sloopblok op de kop tikken? Dat kost je stukken minder dan een paar tandwielen. Ik weet dat je niet in een blok kan kijken en misschien zijn die tanden ook gaar, maar het kan ook meevallen. Je hebt dan jouw originele blok nog over voor reserveonderdelen
Tweede versnelling verrot? Anders hier ff kijken Ebay
Anders heftig op zoek bij alle motorslopen (ook in duitsland) voor een versnellingsetje
Nee Remco, niet van die neger...... Als je die banden erom gooit kan je meteen de standaart eraf halen......... De motor blijft dan gewoon staan...............
Ja, als Willem Kalsbeek nog 20 van dit soort klanten zou hebben kwam er nog een Rolls bij denk ik...............
Ik kan weer wat van mijn "Pimp My SP-1 lijstje" afhalen....
Piet Zahut in "Pazzo's hendels SP1"
He, zo'n goldwing is nog wel redelijk prijzig toch? Vind je die onder de 1000?
hm valt mee hoor heb een gl1100 bj1981 optisch iets minder, verder goed doorgerepareerd, dynamo startmotor nieuwe uitlaten rvs e.d koste me 1075,- is i.d niet duur, staan voor stuk meer op internet.
quote]
Ja, als Willem Kalsbeek nog 20 van dit soort klanten zou hebben kwam er nog een Rolls bij denk ik...............