Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 16!) Lente Editie!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ed; 't is heel goed te doen!
Het is meer een kwestie van bruut kracht zetten eigenlijk:)

@rik, ziet er wel mooi uit, alleen is de sticker net een maatje te groot vind ik..
En weer mooi mazzel gehad jullie!!
Nog lekker wezen vegen bij vilsteren btw?
Ik kon t niet meer redden helaas. De motor is wel weer helemaal klaar nu :)

@rotjoch, balen man! Hopelijk kan sleutel remco het weer fixen!

Yep, vind ik ook. Die sticker zou net een maatje kleiner moeten. Ik zal wel even weer bij de stickermaker langsgaan.

Verder hebben we even 5 min gewacht en hebben daarna nog twee keer de bochtjes bij Vilsteren gepakt. Bij de manege was alleen een grote groep aan het eten en dan is het ook zo aso om 10 keer langs te rijden... Ze zijn al zo blij met die bochten daar! ;)

@ Rotjoch en Gertie: Wat weer een vervelende berichten! Zelf verder geen schade, Gertie? Hopelijk kan de Honda van Rotjoch ook weer snel gefixed worden!

Laatst bewerkt:
ach.............Jeroen probeert me al 28 jaar de kop gek te maken maar dat is tot op heden niet gelukt....... Keep on tryin'..........
Nou andersom is het je aardig gelukt... ;(
Altijd weer nerveus als je langskomt en kan daarna niet meer slapen...
Gek word ik er van...Waaaah...

...

Tot zover deze zéér nuttige bijdrage.... :j

Gaat iemand vandaag nog een rondje doen vandaag.. Kheb heel de week nog niet gereden.. Zou vandaag eigenlijk ook niet mogelijk zijn.. maar kreeg leuke verrassing te horen op het werk.. Er waren teveel mensen ingeplant, en omdat ik het meest beroerd uit zag(gister tot laat wezen stappen) was ik de persoon die naar huis mog.. Dus ga ff tukken als ik thuis ben en trap em halverwege de middag ff aan, bij goed weer dan!! En droog wegdek!!

Hey maatje,

LEES JE NOU ECHT NIET heb gisteren 3 berichten geplaatst of iemand alsjeblieft met mij wil rijden........

ik ga zo naar de kerk en vanaf 11.00 wel kan je hier wel bakkie krijgen en dan stukje rijden?

vanmiddag later op de dag gaat het alweer regenen.....zeggen ze

je hebt me nr wel dus je mag wel sms sturen straks:)

Laatst bewerkt:
Ik ga samen met gekke yeti even bij bart kijken op het midland circuit te lelystad!
Eindelijk weer op mn eigen motor yihaaa!

@ MJ en Jeroen,

Laat maar ff weten wanneer jullie gaan... misschien trap ik hem dan ook nog even aan ;)

@ MJ, zou eerst niet gaan rijden vandaag omdat ik andere verplichtingen had, maar daar kon ik mooi onderuit komen, dus ga zekers nog rijden vandaag. :]

:W

Laatst bewerkt:
Gaat iemand vandaag nog een rondje doen vandaag.. Kheb heel de week nog niet gereden.. Zou vandaag eigenlijk ook niet mogelijk zijn.. maar kreeg leuke verrassing te horen op het werk.. Er waren teveel mensen ingeplant, en omdat ik het meest beroerd uit zag(gister tot laat wezen stappen) was ik de persoon die naar huis mog.. Dus ga ff tukken als ik thuis ben en trap em halverwege de middag ff aan, bij goed weer dan!! En droog wegdek!!
Ik wil vanmiddag nog wel ff een rondje, ff m'n nieuwe pak inrijden *D. Nu eerst ff paasbrunch in Arnhem, ben wss tegen 13 uur terug, dan 14:00 IJsselhallen oid?

Yep, vind ik ook. Die sticker zou net een maatje kleiner moeten. Ik zal wel even weer bij de stickermaker langsgaan.

Verder hebben we even 5 min gewacht en hebben daarna nog twee keer de bochtjes bij Vilsteren gepakt. Bij de manege was alleen een grote groep aan het eten en dan is het ook zo aso om 10 keer langs te rijden... Ze zijn al zo blij met die bochten daar! ;)

@ Rotjoch en Gertie: Wat weer een vervelende berichten! Zelf verder geen schade, Gertie? Hopelijk kan de Honda van Rotjoch ook weer snel gefixed worden!

Daar ben ik het mee eens, tikkeltje kleiner staat beter denk ik!

Maar hij ziet er wel strak uit zo jongen!

Gertie: Hoe klote is dit hey! Gelukkig ben je zelf goed weggekomen!

Yeti: Dat jasje van Remco past toch prima? Je eigen jasje is gewoon 2 maten te groot :P

Veel plezier in Lelystad vandaag!

Frank, is goed, maar had een rondje van een uur in gedachen of zo, jullie kennen toch altijd leuke rondjes ;)

Tazz 14.00 is mij te vroeg heb net ff mijn zondagschema omgegooid. 15.00 wordt het eerder voor mij.

Frank, ga anders gewoon met Tazz en dan kijk ik nog wel ff wat Jeroen wel of niet doet :) en wat ik dan ga doen :)

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad ook mogelijk!!
Misschien kan Tazz ook om 15:00uur?? Dan kunnen we met z'n allen, misschien sluiten er dan nog wel meer aan...

:]

heej frank was vet stom net :p

ik was met je aan het msn'en en kreeg toen telefoon maar toen zag ik me ouders het eten klaarmaken en toen ben ik gaan eten.. dus je gesprek op msn ff helemaal vergeten :+

sorry he

maar ik haal straks de RR op en met geluk is het de dynamo dat die de accu niet bij heeft geladen en daardoor de motor min of meer langzaamaan uitviel.

maar ben er bang voor want, het leek ook echt of het blok vastzat en later rolde hij wel weer toen ik hem een kwartier had laten staan.. mja ik ben ook geen monteur.. (he rambabbel !! geen opmerkingen graag :+ )

ik zit hem straks dus ff aan de lader en wil ff zien of hij weer loopt en dan rijdt die hopelijk..

ALS dat zo is zien jullie mij ook om 3 uur :P

maar ws zit ik straks met traantjes in me ogen naast de motor omdat het 1 blok drama is geworden :')

Dat is inderdaad ook mogelijk!!
Misschien kan Tazz ook om 15:00uur?? Dan kunnen we met z'n allen, misschien sluiten er dan nog wel meer aan...

Zo, Joene is weer beetje wakker.. sms ontvangen hoor Frank!! Ik denk dat ik hem wel uurtje of 1400 al aan trap.. kunnen natuurlijk ook om 15:00 ff opnieuw verzamelen.. Of direct om 15:00... Ben niet de moeilijkste vandaag :-) LOL...

Gooi der eerst maar ff paar bakkies in !! Kieke of dan mijn oogjes open gaan!!

@Rotjoch: Ik zal voor je duimen

@Rest: Ik heb wel zin om me aan te sluiten :)

heej frank was vet stom net :p

ik was met je aan het msn'en en kreeg toen telefoon maar toen zag ik me ouders het eten klaarmaken en toen ben ik gaan eten.. dus je gesprek op msn ff helemaal vergeten :+

sorry he

maar ik haal straks de RR op en met geluk is het de dynamo dat die de accu niet bij heeft geladen en daardoor de motor min of meer langzaamaan uitviel.

maar ben er bang voor want, het leek ook echt of het blok vastzat en later rolde hij wel weer toen ik hem een kwartier had laten staan.. mja ik ben ook geen monteur.. (he rambabbel !! geen opmerkingen graag :+ )

ik zit hem straks dus ff aan de lader en wil ff zien of hij weer loopt en dan rijdt die hopelijk..

ALS dat zo is zien jullie mij ook om 3 uur :P

maar ws zit ik straks met traantjes in me ogen naast de motor omdat het 1 blok drama is geworden :')

Dan kom ik je persoonlijk troosten rotjoch... Mijn schouder is de jouwe dan :j

Ben opzich wel beetje handig, maar idd ook geen monteur.. doet me denken aan laatst.. ik lichtelijk paniekerig rambabbel opbellen.. HELP er ligt een vloeistof op mijn voorspadbord wanneer ik hard in de ankers ga.. Conclusie na enkele uren.. tis gewoon water wat bij schoonmaak buurt achter is gebleven in een hoekje van een kuipdeel en wat bij hard remmen eruit klotst.. LOL *O*

Allemaal bedankt voor de support !! :} :} :}

Gelukkig valt mijn eigen schade alleszins mee. Een dikke rechterduim en een beurse linkerschouder is wel zo'n beetje alles, gelukkig lag het prikkeldraad in een krul om elkaar heen gewikkeld zodat ik daar onderdoor kon zonder erin verstrikt te raken. Tsja, de GSX is los, daar is wat mij betreft geen twijfel over. Dus maar weer op zoek naar een andere..................houd je van de straat zal ik maar zeggen :+

Het dambord was een beetje sarcastisch bedoeld, dammen is denk ik iets minder aan valpartijen onderhevig dan motorrijden............... ;) .........vandaar.

Gelukkig goed verzekerd (sinds de vorige keer met de SRAD), dus wat dat betreft kon de financiële pijn nog weleens meevallen.

Voor de rijders vanmiddag, veel plezier, het weer is perfekt...............jammer dat ik er niet bij kan zijn '(

Gertie

Zo, Joene is weer beetje wakker.. sms ontvangen hoor Frank!! Ik denk dat ik hem wel uurtje of 1400 al aan trap.. kunnen natuurlijk ook om 15:00 ff opnieuw verzamelen.. Of direct om 15:00... Ben niet de moeilijkste vandaag :-) LOL...

Gooi der eerst maar ff paar bakkies in !! Kieke of dan mijn oogjes open gaan!!

Maakt mij ook niet zo veel uit... 14:00uur ff rijden en dan 15:00uur evt. anderen oppikken vind ik ook prima!!
Weet niet hoe levend jij bent :P

@ Remco, geen probleem hoor ;) Hoop dat we jou straks ook ff zien....... :?

Maakt mij ook niet zo veel uit... 14:00uur ff rijden en dan 15:00uur evt. anderen oppikken vind ik ook prima!!
Weet niet hoe levend jij bent :P

@ Remco, geen probleem hoor ;) Hoop dat we jou straks ook ff zien....... :?

Levendigheid: 68%, loopt nog op, hang namelijk aan een koffie-infuus :9

15.00 DE BOCHT DAN MAAR ? voor de latertjes ;) en dan nog uurtje rijden??

zorg ik dat ik/we er ben / er zijn

Ja, daar knallen we wel ff heen.. koffie andere keer MJ of daarna misschien ff.. ben niet zo gezellig vandaag en zie er niet uit.. dus hou liever ff mijn helm op, en dat drinkt weer zo lastig koffie.. ;-) Zie je dan, ff ruilen van machine.. dan heb je is keer een echte 1000 onder je kont.. neem je Anieke ook mee?

Hoi Jeroen,

Koffie is andere keer goed jongen, als je niet zo lekker voelt hoeft het niet.

Wil wel ff op je motor rijden inderdaad tis mooi weer en ben benieuwd of het wat voor mij is, MAAR Anieke moet dan op de cbr achterop, moet je wel ff beetje normaal doen en anders doe ik wel ff rondje Oldeneelallee en dan terug of zo. En jij ff de mijne testen :)

is goed, tot straks!

thnx jongens maar het heeft niet geholpen..

ik heb hem net wel lopend gekregen maar en rammelt echt wat in het blok.. denk een tuimelaar of een klep oid. maar daar moet de expert maar naar kijken wanneer die tijd heeft..

wel frusterend 3 motoren thuis staan 1 zonder kenteken/ 1 met zweeds kentekens en een in de soep gelopen fiets..

pff :p vrolijk pasen

Hoi Jeroen,

Koffie is andere keer goed jongen, als je niet zo lekker voelt hoeft het niet.

Wil wel ff op je motor rijden inderdaad tis mooi weer en ben benieuwd of het wat voor mij is, MAAR Anieke moet dan op de cbr achterop, moet je wel ff beetje normaal doen en anders doe ik wel ff rondje Oldeneelallee en dan terug of zo. En jij ff de mijne testen :)

is goed, tot straks!

Kijk maar ff, hoef niet per se op jouw goldwing hoor.. Maar Joene kan zich uiteraard wel gedragen hoor, en dat verhoogd alleen maar zodra er een vrouw achterop zit en de motor niet van mijzelf is.. Kom niet echt volwassen over, kweet het, maar kan wel degelijk zijn hoor. Verstandig he ;-)

Ze mag wel keer bij mij achterop de VTR, net een achtbaan

Denk ook dat ik niks merk als Anieke achterop zit, die brengt niet echt gewicht mee. :N

Laatst bewerkt:
Kijk maar ff, hoef niet per se op jouw goldwing hoor.. Maar Joene kan zich uiteraard wel gedragen hoor, en dat verhoogd alleen maar zodra er een vrouw achterop zit en de motor niet van mijzelf is.. Kom niet echt volwassen over, kweet het, maar kan wel degelijk zijn hoor. Verstandig he ;-)

Ik weet niet hoor, maar volgens mij verandert alleen een vrouw achterop daar wat aan ;)

Of was dat op die Z van mij een "extra voorzichtige" wheelie? ;)

Voor alle mensen die gaan rijden vandaag: Veel plezier!

thnx jongens maar het heeft niet geholpen..

ik heb hem net wel lopend gekregen maar en rammelt echt wat in het blok.. denk een tuimelaar of een klep oid. maar daar moet de expert maar naar kijken wanneer die tijd heeft..

wel frusterend 3 motoren thuis staan 1 zonder kenteken/ 1 met zweeds kentekens en een in de soep gelopen fiets..

pff :p vrolijk pasen

Je mag ook wel keer bij mij achterop hoor rotjoch }) Ben je er toch nog beetje bij... *O* Succes met de shit..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan