zooooooooo, het is weer zover, ik was de Bull zo zat dat ik hem maar van de dijk afgereden heb...............................met een beetje geluk is ie los en kan ik eindelijk op zoek naar een dambord.......... gloeiendegloeiende ikke is er wel zoooo ziek van. 2 Motoren binnen een half jaar afgeschreven is niet iets waar je van droomt. Gelukkig ben ik er zelf weer eens goed vanaf gekomen met alleen een dikke duim en een paar beurse ribben, pak aan stront, handschoenen hebben hun werk gedaan, laarzen beschadigd en uiteraard heeft de trots een flinke deuk opgelopen.
En als ik nou maar wist waarom het gebeurde, mijn voorwiel gleed weg in een linkerbochtje zonder dat het hard ging, geen rommel of zoiets, niet te hard (volgens mij althans) erin............maar gewoon WEER op mijn bek............ . Ik ben het beu aan het worden, niet het rijden, maar het op mijn bek gaan.
Nou, maar weer eens op zoek naar een andere, ik zag in Amersfoort een 2003 met ongeveer 13.000 km op de teller, exact dezelfde als de mijne. Misschien daar maar eens kijken of ik er wat mee kan....................
Eerst de verzekering maar afwachten en dan weer door.........................
Gertie