Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 16!) Lente Editie!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
tjonge jonge jonge............................ vorige deel geloof ik wel 4 x gereageerd en nu al weer een nieuw deell........................

bye the weg ...........heeft iemand nog een voorrempomp stuurdiameter 22mm ?? inclusief handel remlichtschaklaar enz enz.....

ben druk bezig mijn kawa z650 (verbouwd) af te maken.......
full

Laatst bewerkt:
Ook weer aanwezig *O* Vanmiddag de motor klaar maken voor morgen.

@Aardbei kwam je nog?

@Aardbei kwam je nog?

als het weer het toelaat komen we met de motar! dus waarschijnlijk wel :Y

@ d_p: als het weer het toelaat... ziet er namelijk een beetje onheilspellend uit at the moment :X

Jahaah *O* Ben er ook weer. Ik ben net bij Gebben motoren geweest, echt geen drol aan daar :( Er staat een Alpine standje, er wordt wat muziek binnen gedraait en that's that ongeveer. Zonde van de rit. Alhoewel... dat bochtje van de inrit de A28 richting Zwolle maakt alles weer goed, weer wat schaamrand eraf :)

tjeempig alweer een nieuw topic!
gaat snel hier! ik kom gauw weer eens mee rijden met jullie.

wie gaat er trouwens naar de WSBK? ik krijg de rest niet mee maar wil wel even kijken daar

zo volgens buienradar is het rond 13.30 weer beter weer in zwolle en omgeving

tjeempig alweer een nieuw topic!
gaat snel hier! ik kom gauw weer eens mee rijden met jullie.

wie gaat er trouwens naar de WSBK? ik krijg de rest niet mee maar wil wel even kijken daar

ik ga alleen de zaterdag naar de training de zondag kan ik niet

Hoi Marco,

gisteren vroeg Fatih wie wist hoe een Sp1 of 2 rijdt, jij hebt een 1. Dus zei al
dat ie jou beter kon vragen :)

Hij heeft nu een 600rr en dacht na over een sp2 of 1.

jij gebruikt em zelfs voor woon werk verkeer toch?
Marco = gek

:+ ;)

tjonge jonge jonge............................ vorige deel geloof ik wel 4 x gereageerd en nu al weer een nieuw deell........................

bye the weg ...........heeft iemand nog een voorrempomp stuurdiameter 22mm ?? inclusief handel remlichtschaklaar enz enz.....

Misschien Kalsbeek
Of motorsloop de Meele in Nieuwleusen

Dennis, 13.30 is me te laat want krijg tussen 14.00 en 15.00 alweer visite.

Cor, HIJ MOET WEER ALLEEN HEEN, misschien had ik vanmorgen nog wel ff met je meegekund ;) haha grapje.

Marco, laat je niet gekmaken!

Marten gaat snel he;)

Hoi Marco,

gisteren vroeg Fatih wie wist hoe een Sp1 of 2 rijdt, jij hebt een 1. Dus zei al
dat ie jou beter kon vragen :)

Hij heeft nu een 600rr en dacht na over een sp2 of 1.

jij gebruikt em zelfs voor woon werk verkeer toch?

Ik heb er nu bijna 4000 km op zitten en ik moet zeggen... HELEMAAL GEWELDIG! De eerste 1000 km moet je wel even aan de Speen wennen omdat het heel wat anders rijdt dan een 4 pitter. Het is allemaal wat lomper dan met de blade. Die ging lekker vriendelijk van zijn plek maar de Speen is toch wel ff andere koek met dat koppel. Men geeft aan dat met een kleiner voortandwiel hij wat soepeler wordt maar als je je schakelpatroon aanpast op de fiets ben je er zo aan gewend. Hij zuipt als een beer (1:11) maar dat is op te lossen door een rapidbike te installeren (1:15), hij zal dan ook wat soepeler gaan rijden denk ik. Dit staat ook nog op mijn verlanglijstje.....

Maar ik denk dat het verstandig is dan Faith een keer gaat proefrijden op een Speen. Zo'n 600 RR is hetzelfde te vergelijken met een Sp1 als Dropshot en Slivovic, of als een golden retriever en een pitbull, een huiskat en een tijger, een lada en een ferrari, een maagd en Kim Holland, een huisschilder en Picasso, etc, etc, etc.............

Cor, HIJ MOET WEER ALLEEN HEEN, misschien had ik vanmorgen nog wel ff met je meegekund ;) haha grapje.

Marten gaat snel he;)

:^ ik ook al '(

Marten gaat snel he;)

ach.............Jeroen probeert me al 28 jaar de kop gek te maken maar dat is tot op heden niet gelukt....... Keep on tryin'..........

als er toch nog mensen zijn die zin hebben om een stukje te rijden om 14.00 bij de ijsselhallen ik ga nu al rijden

Gaat snel weer hier!

Strakke wheelie Rene!

Aardbei: Zou jij mijn foto ff willen wijzigen naar die foto die gemaakt is in de Gixxer? (stond in het vorige topic)

Die Scootah-foto van ons samen bij de Z gaat toch een beetje vervelen ;)

Zoek em dan maar even op ;)

@Aardbei kwam je nog?

Zit er wel dik in ja :Y
Hopelijk is het goed weer, dan pakken yeti en ik mooi de motor :)

@yeti & bok001:
Op de website van gebben staat wel dat de demovloot klaarstaat.
Als het weer ietsje minder is, is de boel al snel uitgestorven hoor.

Hmm, hopelijk droogt de boel nog een beetje op en komt het zonnetje er nog even door.

Hey Bernd, kut he hahaha, maar ja, 15.00 is Anieke ook alweer vrij dus tja. schiet niet op om nu nog te rijden dan.

Aardbei, hoest met de t-shirts? nog een week of wat is het al 3 mei en dan moeten we ze aan toch ?

laats demodag TT vol in de regen was nog best wat volk, niet al te veel inderdaad.

Marco, goed zo :) tnx voor je uitleg :)

Ik heb er nu bijna 4000 km op zitten en ik moet zeggen... HELEMAAL GEWELDIG! De eerste 1000 km moet je wel even aan de Speen wennen omdat het heel wat anders rijdt dan een 4 pitter. Het is allemaal wat lomper dan met de blade. Die ging lekker vriendelijk van zijn plek maar de Speen is toch wel ff andere koek met dat koppel. Men geeft aan dat met een kleiner voortandwiel hij wat soepeler wordt maar als je je schakelpatroon aanpast op de fiets ben je er zo aan gewend. Hij zuipt als een beer (1:11) maar dat is op te lossen door een rapidbike te installeren (1:15), hij zal dan ook wat soepeler gaan rijden denk ik. Dit staat ook nog op mijn verlanglijstje.....

Maar ik denk dat het verstandig is dan Faith een keer gaat proefrijden op een Speen. Zo'n 600 RR is hetzelfde te vergelijken met een Sp1 als Dropshot en Slivovic, of als een golden retriever en een pitbull, een huiskat en een tijger, een lada en een ferrari, een maagd en Kim Holland, een huisschilder en Picasso, etc, etc, etc.............

_O-

Nou, idd.. ik zeg altijd dikke twin is gewoon harder werken... Zuipt idd behoorlijk wat meer.. Ik sta non-stop te tanken met lekker weer.. Het gaat allemaal niet vanzelf, je moet er van houden.. Maar eenmaal twin niet snel weer 4pit.

Daan7 nog ff op mijn VTR gereden.. die vond echt drie keer niks.. WHAHAHAAHA... En ik vond de Z1000 veelste soepel.. maar opzich rijd dat wel mooi.. kwestie van wennen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan