Gespot :
bjornl op zn honda over de oldeneelallee rond vieren
zxchris op de kawa voor het skatepark weezeland @ 16:30
@ gertie ,leipe shit ouwe ,nee serieus kudt voor je man ,
hopen dan je de lol erin kunt houden (rijden dan )
sterkte
vandaag kun je mij niet gespot hebbenwas vandaag een dagje naar de auto/motor rai. dus zal iemand anders moeten zijn geweest..
trouwens die afdeling motoren bij de autorai was niet veel bijzonders, stonden maar een paar motoren en dat was het,,
aah ,het was er net zoeen ,aan dat roze in de stickers herkende ik je ,dacht ik
Motor al egaal wit?
ik mag ook een andere motor halen..
net ff een stuk gereden.. ff door heino motor warmrijden en toen dalfsen op en neer..
ging wel goed hard maar toch.. toen bij me stoplichten linksaf richting raalte en hij hield ontzettend in.. dus ik dacht al wat is dit..
en inneens een kabaal. net of de uitlaat lek was dus ik gelijk gestopt en de berm in gedrukt.
maar uitlaat lekte nergens en toen leek het wel of hij op 2/3 cilinders liep. maar geluid ging weer weg dus ik heino in en op naar me huis.
en ja hoor voor lindeboom blokkeert het achterwiel en hij gooide me er bijna af.
maar achterwiel sloeg dus vast e.d. en dat was het.
ik kreeg wel wel weer in de vrij en heb hem maar naar een maat z'n huis toe gedrukt en daar staat hij nu.
hij start niet meer niks.
hij rolt wel weer maar wat het is.. echt geen idee.
hoop geen vastloper of problemen in het blok.
wel kut ik zat serieus voor een andere motor voor erbij te kijken maar op deze manier had ik het echt niet gewild..
Kut is dat he! Ik ken dat gevoel. misschien toch koude banden,stijve vering of zoiets.zooooooooo, het is weer zover, i..........
..............En als ik nou maar wist waarom het gebeurde, mijn voorwiel gleed weg in een linkerbochtje zonder dat het hard ging, geen rommel of zoiets, niet te hard (volgens mij althans) erin............maar gewoon WEER op mijn bek............ . Ik ben het beu aan het worden, niet het rijden, maar het op mijn bek gaan.
Gertie
ik mag ook een andere motor halen..
net ff een stuk gereden.. ff door heino motor warmrijden en toen dalfsen op en neer..
ging wel goed hard maar toch.. toen bij me stoplichten linksaf richting raalte en hij hield ontzettend in.. dus ik dacht al wat is dit..
en inneens een kabaal. net of de uitlaat lek was dus ik gelijk gestopt en de berm in gedrukt.
maar uitlaat lekte nergens en toen leek het wel of hij op 2/3 cilinders liep. maar geluid ging weer weg dus ik heino in en op naar me huis.
en ja hoor voor lindeboom blokkeert het achterwiel en hij gooide me er bijna af.
maar achterwiel sloeg dus vast e.d. en dat was het.
ik kreeg wel wel weer in de vrij en heb hem maar naar een maat z'n huis toe gedrukt en daar staat hij nu.
hij start niet meer niks.
hij rolt wel weer maar wat het is.. echt geen idee.
hoop geen vastloper of problemen in het blok.
wel kut ik zat serieus voor een andere motor voor erbij te kijken maar op deze manier had ik het echt niet gewild..
Nu zit ik alleen nog te twijfelen of ik die 646 sticker niet een tikkeltje kleiner wil. Hij is nu 4cm hoog en misschien dat 3cm mooier zal zijn.
Ben vandaag ook weer mooi door het oog van de naald gekropen. Samen met Ferry reden we vanaf Ommen naar Vilsteren en haalde we een blauwe ford in. Zat maar 1 persoon in, dus we maakten ons niet zo'n zorgen. Maar toen kwam ie achter ons aan... Haalde hij ons in en... STOP POLITIE. Hij kwam ons even meedelen dat het niet toegestaan is om 40 km te hard te rijden... Verder bleef het gelukkig wel bij een waarschuwing! Prima kerel verder. Ze bestaan dus wel!
heey remco dat is mooi klote ik hoop voor je dat het meevalt .
Ommen naar Vilsteren en haalde we een blauwe ford in. Zat maar 1 persoon in, dus we maakten ons niet zo'n zorgen. Maar toen kwam ie achter ons aan... Haalde hij ons in en... STOP POLITIE. Ze bestaan dus wel!