Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 16!) Lente Editie!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yeti moest starten met de initial testrun
..resultaten hadden iets te maken met 'te krap' en 'niks voor mij'

En niet zeuren dat de motor vies is, pas daarna hebben we gepoetst

Beestje met zn baasje

Laatst bewerkt:
Gespot :
bjornl op zn honda over de oldeneelallee rond vieren
zxchris op de kawa voor het skatepark weezeland @ 16:30

@ gertie ,leipe shit ouwe ,nee serieus kudt voor je man ,
hopen dan je de lol erin kunt houden (rijden dan )
sterkte

vandaag kun je mij niet gespot hebben was vandaag een dagje naar de auto/motor rai. dus zal iemand anders moeten zijn geweest..

trouwens die afdeling motoren bij de autorai was niet veel bijzonders, stonden maar een paar motoren en dat was het,,

aah ,het was er net zoeen ,aan dat roze in de stickers herkende ik je ,dacht ik

Laatst bewerkt:
vandaag kun je mij niet gespot hebben was vandaag een dagje naar de auto/motor rai. dus zal iemand anders moeten zijn geweest..

trouwens die afdeling motoren bij de autorai was niet veel bijzonders, stonden maar een paar motoren en dat was het,,

Ga's in de schuur kijken of je motor er nog staat

@ Aardbei
Gouden tandjes .
Erg mooi resultaat zeg. Nog makkelijk? zon ketting klinken?

aah ,het was er net zoeen ,aan dat roze in de stickers herkende ik je ,dacht ik

roze in mijn stickers? ik heb geen roze aan mijn motorfietsje hoor.

@Spartamet: ja mijn motor staat nog netjes in de schuur, hij keek wel heel zielig dat hij vandaag de deur niet uit mocht

Laatst bewerkt:
ik mag ook een andere motor halen..

net ff een stuk gereden.. ff door heino motor warmrijden en toen dalfsen op en neer..

ging wel goed hard maar toch.. toen bij me stoplichten linksaf richting raalte en hij hield ontzettend in.. dus ik dacht al wat is dit..

en inneens een kabaal. net of de uitlaat lek was dus ik gelijk gestopt en de berm in gedrukt.

maar uitlaat lekte nergens en toen leek het wel of hij op 2/3 cilinders liep. maar geluid ging weer weg dus ik heino in en op naar me huis.

en ja hoor voor lindeboom blokkeert het achterwiel en hij gooide me er bijna af.
maar achterwiel sloeg dus vast e.d. en dat was het.

ik kreeg wel wel weer in de vrij en heb hem maar naar een maat z'n huis toe gedrukt en daar staat hij nu.

hij start niet meer niks.

hij rolt wel weer maar wat het is.. echt geen idee.

hoop geen vastloper of problemen in het blok.

wel kut ik zat serieus voor een andere motor voor erbij te kijken maar op deze manier had ik het echt niet gewild..

@ rotjoch: Das mooi kloten joh!!

En verder, zijn er nog mensen die naar de paasraces gaan?

damn ,dat zijn niet de berichten die je verwacht van honda
sterkte remco ,hopen dat het allemaal meevalt.

Nu zit ik alleen nog te twijfelen of ik die 646 sticker niet een tikkeltje kleiner wil. Hij is nu 4cm hoog en misschien dat 3cm mooier zal zijn.

Ben vandaag ook weer mooi door het oog van de naald gekropen. Samen met Ferry reden we vanaf Ommen naar Vilsteren en haalde we een blauwe ford in. Zat maar 1 persoon in, dus we maakten ons niet zo'n zorgen. Maar toen kwam ie achter ons aan... Haalde hij ons in en... STOP POLITIE. Hij kwam ons even meedelen dat het niet toegestaan is om 40 km te hard te rijden... Verder bleef het gelukkig wel bij een waarschuwing! Prima kerel verder. Ze bestaan dus wel!

Kut is dat he! Ik ken dat gevoel. misschien toch koude banden,stijve vering of zoiets.

Ieder geval sterkte.

heey remco dat is mooi klote ik hoop voor je dat het meevalt .

dat hoor je ook niet vaak, dat je dan nog weer verder mag rijden, en agentjes in zijn/haar 1tje in een auto zie je ook niet zo veel.

maar ze bestaan blijkbaar toch wel

heey remco dat is mooi klote ik hoop voor je dat het meevalt .

bedankt jonge.. net rambabbel ff aan de telefoon gehad en met een beetje geluk is het iets met de electra dynamo - accu maar maandag maar ff bekijken.

slimmerik toch geen blauwe ford fiesta hoop ik? want, die stond in een zandweg tussen dalfsen en heino en vloog er ook uit toen ik de bocht om ging en hij probeerde redelijk in de buurt te komen viel me op maar ik heb er verder niet meer op gelet. vond het alleen wel vreemd.

Remco is kut man, sterkte er mee en hopen dat het meevalt!

Aarbei, zie je nou iets over dempers en Honda..............bestel die shirts nou maar gewoon hahaha en ook ene voor Cor

Laatst bewerkt:
@ed; 't is heel goed te doen!
Het is meer een kwestie van bruut kracht zetten eigenlijk

@rik, ziet er wel mooi uit, alleen is de sticker net een maatje te groot vind ik..
En weer mooi mazzel gehad jullie!!
Nog lekker wezen vegen bij vilsteren btw?
Ik kon t niet meer redden helaas. De motor is wel weer helemaal klaar nu

@rotjoch, balen man! Hopelijk kan sleutel remco het weer fixen!

Zo hey ben blij dat ik vandaag niet richting Vilsteren ben geweest, ben flink gewaarschuwd vandaag voor laseren daar en lees nu onderstaand weer blauwe ford.

Dus aarbei, veeg ze daar haha

Maar niemand morgenmiddag rijden dus?

Laatst bewerkt:
hey ROTJOCH hebben jullie ook xenon setjes in de winkel voor de cbr 600 rr die er zo in passen of moet je dan veel veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.