Deadeye
MF veteraan
LMFAOIk sprak deze week een stel Nederlanders die vanaf nu elk jaar op vakantie gaan om maar naar Oschersleben te kunnen
heb je de data voor 2006 al dan??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
LMFAOIk sprak deze week een stel Nederlanders die vanaf nu elk jaar op vakantie gaan om maar naar Oschersleben te kunnen
dinges??Oss had er 8, waarvan de SAM race niet echt een race kon genoemd
chuck, you blow Indo's dinges
Thanx @ allen fijne vent ben jij , we een keer samen...verkoop je de motor nu is m`n collega ook bang dat als ie een keer met mij mee rijdt dat ie ook de motor gaat verkopen
Delvis leuk filmpje,..heb je in dit filmpje met drie verschillende opname apparaten gewerkt? draadloos, bullet en stuur? draadloos is niet echt top kwaliteit lijkt het.?
klopt, ik had de draadloos en de bullet op de digie cam aangesloten. draadloos is inderdaad van slechte kwalie (lijkt wel back to the sixties)Delvis leuk filmpje,..heb je in dit filmpje met drie verschillende opname apparaten gewerkt? draadloos, bullet en stuur? draadloos is niet echt top kwaliteit lijkt het.?
...........oja, dat was die trabant die ik er niet uit kon fietsen
vraag dan ff of ze weet uit welk jaar een goudkleurige gixxer 750 komt
ik weet t antwoord al
GEFELICITEERD NICE!!!!
Ja gefeliciteerd rondje 1,36 op assenGEFELICITEERD NICE!!!!
Ja gefeliciteerd rondje 1,36 op assen
Jongens bedankt!!!!
Nice heeft een nieuwe motor!!!!
wie/hoe/wat ???Jongens bedankt!!!!
Jongens bedankt!!!!
hahahahaha nee ik hou gelukkig de mooiste gixxer van ons groepje...Gefeliciteerd Nice met je nieuwe motor!
Toevallig een Gixxer 750 , goudkleurig?
da kan nie..die heb ik alEn wat voor één!!! De mooiste van ons allemaal!!
Dan moet het een cbr600 zijn..Jongens bedankt!!!!
Nou eerst eens mooi weer en als ik zo naar buiten kijk begint het er op te lijkenWanneer kunnen we de nieuwe motoren (Nice / HMM)in het echt zien
dat kan wel kloppen, ik was daar toen wel aan`tGistermiddag trouwens iemand gespot (donderdag dus)
blauwe R1 op de Balkerweg in Ommen. Om ongeveer 16.10 uur
Ik zat in de ariva bus die je tegenkwam
Delvis mischien