Scheuren in de omgeving Zwolle (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer de nodige MF-ers gespot bij Ekkelenkamp in Ommen! :] Lekker ijsco's eten! 8-)

Oeps, een extra onzinnige post!! :( O'ja by de way tijd voor deel 5 Dennis?

was inderdaad een lekker ijsje, en lekkere bochies vooral als er een ouwe zak in de bocht midden op de weg staat, maarja, was erg rustig in ommen (waar waren nu alle motoren, met dat mooie weer

delvis :} voor het mooie ritje

ja, 1300 mc noord (ik moet tussen 1530 en 1600 weer thuis zijn)
kunnen we ff lekker scheuren en een bakkie doen op terrasje,

13:15 ben ik er :P

ghehe heb jullie allebei gespot :9

delvis haalde ons in op de kranerburgerweg, vlak voor de rotonde. maarja het was toen ook al 13.13, je was zeker bang dat je te laat kwam :+

toen we even later voor het stoplicht stonden zag ik Johnny® net aan komen rijden bij het stoplicht, voor mij rechts. Delvis reed inmiddels net het terrein van de mac op ;) ik ging ff me meissie ophalen int sophia, en toen ik terug kwam stond ik ff bij het tankstation tegenover de mac. Toen gingen jullie net met zijn 2en weg daar, richting ommen. Delvis maakte voor mijn neus nog ff een bijna knee-down *D Terwijl je die bocht wel rechtop door kunt, poser! :+

he volk, leeft hier de boel nog. kben al tijdje nie meer geweest hiero. drukdrukdruk.

de bike is min of meer klaar duss das weer mooi, piccies staan wel op me site.
www.stadsguerilla.tk

vandaag nog paar Mf-ers op me werk gehad, VfrFred (of hoe je het schrijft) was dr ook bij, stond eentje zonder benzine dus ff geholpen..

kzou de boel wel eens weer ff in de gaten houden, met name de Party haha is altijd wel lachen. mahja de treffens kome dr weer an dus wordt nog wat.

mzzls.

Mijn zwager dacht trouwens van middag ook nog ff te "scheuren in de omgeving zwolle"

met gevolg dat hij nu zijn rijbewijs kwijt is ;(

hij is met 160 gepakt op de hessenweg |(
was een agent in een donker grijs/ zwart achtige golf GTI. Hij kon hem eerst niet bijhouden, maar vlak voor Ommen heeft hij hem aangehouden. Iets verderop stonden inmiddels al 3 motoragenten te wachten |( dus hij zou sowieso wel gegrepen zijn.

maargoed, die agent reed zelf ook vaak motor en hij kon het ook wel begrijpen aan de ene kant, hij heeft hem ook nog zwaar gematst. Hij heeft er namelijk 150 van gemaakt, en dan heeft mijn zwager zijn rijbewijs mischien deze week nog weer terug. anders was hij hem sowiezo 3 maand kwijtgeweest.

ghehe heb jullie allebei gespot :9

delvis haalde ons in op de kranerburgerweg, vlak voor de rotonde. maarja het was toen ook al 13.13, je was zeker bang dat je te laat kwam :+

toen we even later voor het stoplicht stonden zag ik Johnny® net aan komen rijden bij het stoplicht, voor mij rechts. Delvis reed inmiddels net het terrein van de mac op ;) ik ging ff me meissie ophalen int sophia, en toen ik terug kwam stond ik ff bij het tankstation tegenover de mac. Toen gingen jullie net met zijn 2en weg daar, richting ommen. Delvis maakte voor mijn neus nog ff een bijna knee-down *D Terwijl je die bocht wel rechtop door kunt, poser! :+
WAT BIJNA :( heb je de vonken niet gezien :+ rechtop door een bocht...was dat :?

balen van jou zwager , volgens mij heb ik het kenteken al eens gepost van die vw })

WAT BIJNA :( heb je de vonken niet gezien :+ rechtop door een bocht...was dat :?

balen van jou zwager , volgens mij heb ik het kenteken al eens gepost van die vw })

:o vonken produceren bij een tankstation

strax veroorzaak je nog een ramp in zwolle :+

maar ff serieus, tikte je daar het asfalt nog ff aan dan? niet gezien ;)

maar ff serieus, hoe kom je anders een bocht door :?

haha, je kunt heus wel zonder knietje een bocht door :9

maarja, posers niet he :+

ik doe het zelf altijd zonder knietje. ik kan het wel, maar daar kan mijn spijkerbroek (lees: knie) niet zo goed tegen :X

delvis zonder knie door de bocht , ppfffttt met die lange stelten, keren op de weg doet die nog met zn knie op de grond hahahaha, maar t eerste bochie reed ik voor dus niet gezien of hij z'n knie op de grond heeft, wel vraag ik me nog steeds af waar iedereen gisteren nu was, zelfs in ommen stonden haast geen motoren, ik ben gister avond nog even in enschede geweest , langs hengelo, maar de hoeveelheid motoren viel ook tegen die ik onderweg tegen kwam (178 heeft mijn zoon er getelt) maarja volgende keer beter

Whahahahahah Johnny, had die kleine niks beters te doen? :P
Gaan we binnenkort weer een stukkie scheuren in de omgeving van Zwolle?

@chuck:

Mijn zwager dacht trouwens van middag ook nog ff te "scheuren in de omgeving zwolle"

met gevolg dat hij nu zijn rijbewijs kwijt is ;(

hij is met 160 gepakt op de hessenweg |(
was een agent in een donker grijs/ zwart achtige golf GTI. Hij kon hem eerst niet bijhouden, maar vlak voor Ommen heeft hij hem aangehouden. Iets verderop stonden inmiddels al 3 motoragenten te wachten |( dus hij zou sowieso wel gegrepen zijn.

maargoed, die agent reed zelf ook vaak motor en hij kon het ook wel begrijpen aan de ene kant, hij heeft hem ook nog zwaar gematst. Hij heeft er namelijk 150 van gemaakt, en dan heeft mijn zwager zijn rijbewijs mischien deze week nog weer terug. anders was hij hem sowiezo 3 maand kwijtgeweest.

je weet wel wie ik bedoel '( '(

@electra: ja goed idee maar dan wel een keer met vriendin achterop, vanavond gaat helaas niet lukken misschien donderdag,maar dat post ik wel.
duo scheuren rond zwolle (2 knietjes aan de grond?) hahahaha

groet maar weer

Helaas wel....maar je weet dat je niet zo hard mag met de motor O-)
Wel kloten natuurlijk, hopelijk snel rijbewijs weer terug

tuurlijk, hij was ook wel fout. Maar jij maakt mij niet wijs dat je nooit ff op de 160 of daarboven hebt gezeten op de hessenweg... als er geen auto's voor je zitten en het is lekker weer en het asfalt is lekker op temperatuur dan wil je tog gewoon dat gas los trekken :?

tuurlijk, hij was ook wel fout. Maar jij maakt mij niet wijs dat je nooit ff op de 160 of daarboven hebt gezeten op de hessenweg... als er geen auto's voor je zitten en het is lekker weer en het asfalt is lekker op temperatuur dan wil je tog gewoon dat gas los trekken :?
billen branden = blaren zitten.....niemand zegt toch dat ie nooit harder dan 50 te hard gaat :P

billen branden = blaren zitten.....niemand zegt toch dat ie nooit harder dan 50 te hard gaat :P

full

ach doodoog toch, sinds wanneer al :?

(Afbeelding)

ach doodoog toch, sinds wanneer al :?
:Z :Z :Z

tering...welke gedeelte snap je NIET??
ik zeg toch: niemand die hier zegt dat ie nooit zo hard rijdt dat ie zn rijbewijs niet kwijtraakt....heeft nix met moraalridder te maken...constatering van een feit: billen branden = blaren zitten.....blijft lullig natuurlijk, maar jij begint er zelf over.
Of snap je de O-) van Chuck soms nie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan