Scheuren in de omgeving Zwolle (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx @ allen *D

@Dennis, gefeliciteerd en het is direct een mooie ragdag.

@HMM, dat is ff een opwaardering, de uitlaten zien er ook goed uit.
fijne vent ben jij , :] we een keer samen...verkoop je de motor :X nu is m`n collega ook bang dat als ie een keer met mij mee rijdt dat ie ook de motor gaat verkopen '(

:^
kissass.gif
gabber.gif
schater.gif

gefrustreerd? :+

Indo, Rene Winkel is de rest van het seizoen uitgeschakeld, Pajic is dringend op zoek naar een vervangende coureur!!! Zin om te racen? O-)
Doe even een belletje naar Mile ;)
Was vanmiddag bij Mile......

..om mijn remschakelset te laten modificeren (garantie!) :+

Een dorpsgenoot van Rene, die nu verdienstelijk Juniorstock rijdt, vervangt Rene voor de rest van het jaar. Ik ben overigens ook nog (veel) te langzaam :( ;)

alice20@vraaghetalice.nl

voeg die ff toe aan je msn die weet alles(soort zoekmachine)

type je kenteken van je motor maar eens in!!!

Was vanmiddag bij Mile......

..om mijn remschakelset te laten modificeren (garantie!) :+

Een dorpsgenoot van Rene, die nu verdienstelijk Juniorstock rijdt, vervangt Rene voor de rest van het jaar. Ik ben overigens ook nog (veel) te langzaam :( ;)
Ik hoorde idd dat Marco Smoes z'n vervanger wordt.. komt vanzelf ;)

Je zult volgende week maar naar Oschersleben gaan.............

*D *D *D *D

nah, zou eigenlijk wel willen aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik zoiets van...fuck it, Oss heeft me 20 euro voor nop gekost :P

Ennuh...volgend weekend zie ik de ONK ook rijden in Oschersleben :)
Hengelo is wel iets anders dan Oss of Assen, zeker dan Oschersleben... Hengelo heeft iets van de oude TT, sfeer, gezelligheid, muziek, 9! races, toch wel erg gaaf denk ik... Maar voor ons ook voor het eerst :P

Ik sprak vorige week een stel Duitsers die elk jaar op vakantie gingen om maar naar Hengelo te kunnen :}

Hengelo is wel iets anders dan Oss of Assen, zeker dan Oschersleben... Hengelo heeft iets van de oude TT, sfeer, gezelligheid, muziek, 9! races, toch wel erg gaaf denk ik... Maar voor ons ook voor het eerst :P

Ik sprak vorige week een stel Duitsers die elk jaar op vakantie gingen om maar naar Hengelo te kunnen :}
pssst...Oss had ook 9! races.....weet je nog? :P

Ik sprak deze week een stel Nederlanders die vanaf nu elk jaar op vakantie gaan om maar naar Oschersleben te kunnen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan