Villie
MF veteraan
Oh ja, HMM, mooi fietsje!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
fijne vent ben jij , we een keer samen...verkoop je de motor nu is m`n collega ook bang dat als ie een keer met mij mee rijdt dat ie ook de motor gaat verkopen@Dennis, gefeliciteerd en het is direct een mooie ragdag.
@HMM, dat is ff een opwaardering, de uitlaten zien er ook goed uit.
Wederzijds gespot op het R&B-festival te Raalte
Niet echt mijn muziek...wel ff leuk om te kijken. Geef mij maar Jazz....
Was vanmiddag bij Mile......Indo, Rene Winkel is de rest van het seizoen uitgeschakeld, Pajic is dringend op zoek naar een vervangende coureur!!! Zin om te racen?
Doe even een belletje naar Mile
Ik hoorde idd dat Marco Smoes z'n vervanger wordt.. komt vanzelfWas vanmiddag bij Mile......
..om mijn remschakelset te laten modificeren (garantie!)
Een dorpsgenoot van Rene, die nu verdienstelijk Juniorstock rijdt, vervangt Rene voor de rest van het jaar. Ik ben overigens ook nog (veel) te langzaam
alice20@vraaghetalice.nl
voeg die ff toe aan je msn die weet alles(soort zoekmachine)
type je kenteken van je motor maar eens in!!!
vraag dan ff of ze weet uit welk jaar een goudkleurige gixxer 750 komtze is niet online
LOL..vraag dan ff of ze weet uit welk jaar een goudkleurige gixxer 750 komt
ik weet t antwoord al
nah, zou eigenlijk wel willen aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik zoiets van...fuck it, Oss heeft me 20 euro voor nop gekost
uhuh uhuh....nog 3 dagen werkenJe zult volgende week maar naar Oschersleben gaan.............
Hengelo is wel iets anders dan Oss of Assen, zeker dan Oschersleben... Hengelo heeft iets van de oude TT, sfeer, gezelligheid, muziek, 9! races, toch wel erg gaaf denk ik... Maar voor ons ook voor het eerstnah, zou eigenlijk wel willen aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik zoiets van...fuck it, Oss heeft me 20 euro voor nop gekost
Ennuh...volgend weekend zie ik de ONK ook rijden in Oschersleben
uhuh uhuh....nog 3 dagen werken
lekker man....bijna vakantie dus1/2 daggie nog
pssst...Oss had ook 9! races.....weet je nog?Hengelo is wel iets anders dan Oss of Assen, zeker dan Oschersleben... Hengelo heeft iets van de oude TT, sfeer, gezelligheid, muziek, 9! races, toch wel erg gaaf denk ik... Maar voor ons ook voor het eerst
Ik sprak vorige week een stel Duitsers die elk jaar op vakantie gingen om maar naar Hengelo te kunnen
Ik sprak deze week een stel Nederlanders die vanaf nu elk jaar op vakantie gaan om maar naar Oschersleben te kunnenIk sprak vorige week een stel Duitsers die elk jaar op vakantie gingen om maar naar Hengelo te kunnen
Ik sprak deze week een stel Nederlanders die vanaf nu elk jaar op vakantie gaan om maar naar Oschersleben te kunnen
Oss had er 8, waarvan de SAM race niet echt een race kon genoemdpssst...Oss had ook 9! races.....weet je nog?
Oss had er 8, waarvan de SAM race niet echt een race kon genoemd
chuck, you blow up Indo's dinges