Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Scheuren in de omgeving Zwolle (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk weer mobiel ,gefeli met je nieuwe motor

Het is trouwens nog geen motor weer hier dus eerst maar ff de GPs kijken
hoest weer bij jullie???????

gefelicitaart , keb bij ten kate gisteren ff nieuwe alpine laarzen, mqp combi pak, mqp handschoenen en een hjc helm gekocht
ps wel ZEER slechte service bij ten kate qua kleding

gefelicitaart , keb bij ten kate gisteren ff nieuwe alpine laarzen, mqp combi pak, mqp handschoenen en een hjc helm gekocht
ps wel ZEER slechte service bij ten kate qua kleding
Slechte service waarom koop je het dan daar?? kreeg je er geen honda bij

Eerst effe Moto-GP kijken en dan nog effe lekker een stukkie !!!!!!! Dan is het wegdek tenminste weer een beetje droog.

Slechte service waarom koop je het dan daar?? kreeg je er geen honda bij
nee, ik bedoel met passen pak zaten de m`n knieen krap omdat de slides verkeerd zaten, en dan de helm....leg ie ff uit hoe het vizier eraf moet zet ie hem er verkeerd op ,dus ik weer terug , ik de pest erin zegt "geef m`n geld maar terug, kijk wel ff verder", "geld terug geven doen we niet " zegt ie "je kunt iets anders uitzoeken of een kado bon krijgen" iets anders hebben ze niet (ja een shoei van 130 euro duurder)en een kado bon kep net laarzen, pak, handschoenen gekocht dus wat moet ik met een kado bon . kwam er toen zelf achter dat de binnenvoering los zat , gelukkig zat de helm toen wel weer ok (tis voor mij ook 6 jaar geleden dat ik een helm gekocht heb) legt ie ook nog verkeerd uit hoe de dubbelle D sluiting werkt. maar goed alles is nu weer prima (kun je ook verw8en van merk kleding)
ohja als bv het pak ook verkeerd of fabrieks fout heeft dan moest ik maar een losse jas of een duurder pak kopen (pak koste 300 euro in de aanbieding en een ander pak vanaf 500 )en dat meld ie ook niet ff voor dat je iets koopt

maar ja wie ben ik

ps ik heb de slides alweer ontmaagd

Laatst bewerkt:
vanmiddag iemand gespot in Zwolle op de kranerburgerweg bij de rotonde. Was een groepje van 5 of 6 motoren en eentje had een MF sticker. Ik keek alleen naar de kentekens dus ik heb niet goed gezien wat voor motor het was

aan het kontje te zien was het een rode r1 of r6. de rijder had volgens mij een grijs/zwart pak an.

t was trouwens ongeveer om 14.40 uur

ik zat int koekblik

even over de banden kwestie,..een bt 014,..190 euro bij motor a`doorn .

klinkt als een goeie deal,,heb voor de mijne net 165 betaald bt014 (maatje 190), maar dat was met bedongen korting,,,

wat is er met je website gebeurd? de link werkt niet meer,,,wilde even weer de wheeliefilmjes bekijken (om mijn techniek wellicht te kunnen verbeteren... ),,,dat ging dus niet......wat is het juiste adres?

Foutje van mijn kant, ik had een s vergeten in de link.

HMM, mooie fiets! Maar ehh, waarom eerst een "tussenmotor"???

Vanwege de 25 kW....

Ik zit daar nog tot 12 september aan vast. En de cbr600rr kan niet legaal op 25kW alleen via vermogensuitdraai. Na heel wat telefoontjes blijkt dat zowel politie en verzekering dat niet gaan accepteren. Dus vandaar eerst een 'tussenmotor'.

Nou Homers,

volgens mij heb je er een fan bij

hoe doe je dat toch ???

Idd, "correct" is het juiste woord....... strak 120, hoe doe je het???

[me]ENygma vraagt zich af of Gixxer misschien stiekem cruisecontrol op z'n motor heeft of dat er andere factoren meespeelden... [/me]

hehe ja ik zag jullie in eens achter mij aan komen terwijl ik achter die porsche aan wou

en jullie kwamen zo mooi mee ik denk ... hmmz jutten

van daar 120
Later had ik het door dat het geen jutten waren
maar ik wist niet dat jullie het waren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.