Eindelijk weer mobiel ,gefeli met je nieuwe motorHey mensjes,
De verzekering loopt nog steeds te touwtrekken, maar daar kan ik echt niet op wachten, dit duurt veel te lang,
Dus jongedame is weer mobiel!!!!
Weliswaar eerst een 'tussenmotor' een CB500....maar die rijdt ik tot september. En daarna een CBR600rr!!!!!!!!!!
De rood-zwarte 2004 versie. Staat nu nog bij Ten Kate in de showroom. Maar hij is lekker van mij.
Dus nu kan ik eindelijk weer heerlijk
foto's komen nog...
gefelicitaartHey mensjes,
De verzekering loopt nog steeds te touwtrekken, maar daar kan ik echt niet op wachten, dit duurt veel te lang,
Dus jongedame is weer mobiel!!!!
Weliswaar eerst een 'tussenmotor' een CB500....maar die rijdt ik tot september. En daarna een CBR600rr!!!!!!!!!!
De rood-zwarte 2004 versie. Staat nu nog bij Ten Kate in de showroom. Maar hij is lekker van mij.
Dus nu kan ik eindelijk weer heerlijk
foto's komen nog...
Slechte servicegefelicitaart, keb bij ten kate gisteren ff nieuwe alpine laarzen, mqp combi pak, mqp handschoenen en een hjc helm gekocht
ps wel ZEER slechte service bij ten kate qua kleding
Slechte servicewaarom koop je het dan daar?? kreeg je er geen honda bij
even over de banden kwestie,..een bt 014,..190 euro bij motor a`doorn .
Foutje van mijn kant, ik had een s vergeten in de link.klinkt als een goeie deal,,heb voor de mijne net 165 betaald bt014 (maatje 190), maar dat was met bedongen korting,,,
wat is er met je website gebeurd? de link werkt niet meer,,,wilde even weer de wheeliefilmjes bekijken (om mijn techniek wellicht te kunnen verbeteren...),,,dat ging dus niet......wat is het juiste adres?
Foutje van mijn kant, ik had een s vergeten in de link.
Nice bike
Tot een `scheuren in de omgeving Zwolle` proefritje,..
HMM, mooie fiets!Maar ehh, waarom eerst een "tussenmotor"???
Je overschat me.en ik hoop dat je uitnodiging nog steeds staat,,,
wheelies gaan goed,,,maar kan wel tips gebruiken om techniek te verfijnen....
Je overschat me.
zn charismatische uitstraling gecombineerd met bepaalde vaardigheden.Nou Homers,
volgens mij heb je er een fan bij
hoe doe je dat toch???
Idd, "correct" is het juiste woord....... strak 120, hoe doe je het???
[me]ENygma vraagt zich af of Gixxer misschien stiekem cruisecontrol op z'n motor heeft of dat er andere factoren meespeelden...[/me]
ik denk dat hij dan niet alleen was als we het over dezelfde hebben