Hahahahaha nou mijn vriending kreeg ze bij 1 of ander luchtje, maar die moet zelf werken vanavond.Ik heb ze zelf niet gekregen ,maar degene met wie ik mee ga en hoe die er aan komt ,geen idee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahahahaha nou mijn vriending kreeg ze bij 1 of ander luchtje, maar die moet zelf werken vanavond.Ik heb ze zelf niet gekregen ,maar degene met wie ik mee ga en hoe die er aan komt ,geen idee
en dat zeg je niet af?Veel plezier allen! Wou eigenlijk ook graag mee maar kreeg vanmorgen een belletje dat ik dit weekend helaas 2 dagen kan trainen op Assen
Ik zou graag zien dat er een lijstje wordt gemaakt met namen van mensen die vanavond meerijden
Wordt er nog gezamenlijk gereden.....of ieder voor zich
Ik ga zo ook even touren.
Maar moet om 14:00 even bij TT-Motoren een nieuwe voorband erop laten leggen
13.30 uur Ekkelenkamp!!!!!! Eerst effe posen natuurlijk!
ben ietjes later....moet ff boodschappen doen....14.00 uur???
OKAY!!!!! Even voor iedereen die een lekker stukkie willen ------>
14.00 UUR BIJ EKKELENKAMP IN OMMEN!!!!!
(die ijscotent bij de vechtbrug)
Hey mensjes,
De verzekering loopt nog steeds te touwtrekken, maar daar kan ik echt niet op wachten, dit duurt veel te lang,
Dus jongedame is weer mobiel!!!!
Weliswaar eerst een 'tussenmotor' een CB500....maar die rijdt ik tot september. En daarna een CBR600rr!!!!!!!!!!
De rood-zwarte 2004 versie. Staat nu nog bij Ten Kate in de showroom. Maar hij is lekker van mij.
Dus nu kan ik eindelijk weer heerlijk
foto's komen nog...
Hey mensjes,
De verzekering loopt nog steeds te touwtrekken, maar daar kan ik echt niet op wachten, dit duurt veel te lang,
Weliswaar eerst een 'tussenmotor' een CB500....maar die rijdt ik tot september. En daarna een CBR600rr!!!!!!!!!!
De rood-zwarte 2004 versie. Staat nu nog bij Ten Kate in de showroom. Maar hij is lekker van mij.
foto's komen nog...
Idd, "correct" is het juiste woord....... strak 120, hoe doe je het???
[me]ENygma vraagt zich af of Gixxer misschien stiekem cruisecontrol op z'n motor heeft of dat er andere factoren meespeelden... [/me]
Hey mensjes,
foto's komen nog...