Scheuren in de omgeving Zwolle (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze zelf niet gekregen ,maar degene met wie ik mee ga en hoe die er aan komt ,geen idee :?
Hahahahaha nou mijn vriending kreeg ze bij 1 of ander luchtje, maar die moet zelf werken vanavond.

Veel plezier allen! Wou eigenlijk ook graag mee maar kreeg vanmorgen een belletje dat ik dit weekend helaas 2 dagen kan trainen op Assen :( :+ *D

Ik zou graag zien dat er een lijstje wordt gemaakt met namen van mensen die vanavond meerijden :+

Je zal maar Zuid-Limburg wonen en vandaag wille toeren!! :+
Heeeeeeeeeeeeeel Nederland droog behalve............

200511

Ik ga lekker nog wel effe een stukkie :] !!!!!!!!!

Ik ga zo ook even touren.
Maar moet om 14:00 even bij TT-Motoren een nieuwe voorband erop laten leggen :)

Ik ga zo ook even touren.
Maar moet om 14:00 even bij TT-Motoren een nieuwe voorband erop laten leggen :)

nou gisteren met TT motoren gebled voor een set BT014....rarara wat denk wat mij dat zou gaan kosten?

410 euro :X

ben mallepietje niet :P

Komen jullie daarna nogf naar Zwolle?
Moet dus eerst ff die nieuwe voorband laten opleggen.

Viel me trouwens wel mee....

134 voor de band.
Was in totaal 155 euro kwijt...

Hey mensjes,

De verzekering loopt nog steeds te touwtrekken, maar daar kan ik echt niet op wachten, dit duurt veel te lang,

Dus jongedame is weer mobiel!!!! *D

Weliswaar eerst een 'tussenmotor' een CB500....maar die rijdt ik tot september. En daarna een CBR600rr!!!!!!!!!!
De rood-zwarte 2004 versie. Staat nu nog bij Ten Kate in de showroom. Maar hij is lekker van mij.

Dus nu kan ik eindelijk weer heerlijk :]

foto's komen nog...

Hey mensjes,

De verzekering loopt nog steeds te touwtrekken, maar daar kan ik echt niet op wachten, dit duurt veel te lang,

Weliswaar eerst een 'tussenmotor' een CB500....maar die rijdt ik tot september. En daarna een CBR600rr!!!!!!!!!!
De rood-zwarte 2004 versie. Staat nu nog bij Ten Kate in de showroom. Maar hij is lekker van mij.

foto's komen nog...

gefeliciteerd is beter dan motor loos zijn , en nu voor jou hopen dat september snel dichterbij is

Idd, "correct" is het juiste woord....... strak 120, hoe doe je het???

[me]ENygma vraagt zich af of Gixxer misschien stiekem cruisecontrol op z'n motor heeft of dat er andere factoren meespeelden... :) [/me]

Vandaag ff lekker stukkie geknald met vuurstorm en chuck...

@Vuurstorm & Chuck: hebben jullie weer gemist bij Zwolle....een sportende Golf TDi....dikke kneus...dacht dat ie sneller was...dus ik laat hem inhalen...eerstvolgende stoplicht is rood....hij gassen ik hem opjutten achter hem aan....op een gegeven moment maar laten gaan want die mongool ging echt capriolen uithalen zeker 180+ waar je 80 mag en zeer krap elke keer inhalen :P hahaha mooi man...

Hey mensjes,

foto's komen nog...

Gefeliciteerd HMM goed bezig :}

Idd, "correct" is het juiste woord....... strak 120, hoe doe je het???

[me]ENygma vraagt zich af of Gixxer misschien stiekem cruisecontrol op z'n motor heeft of dat er andere factoren meespeelden... :) [/me]

ik denk dat hij dan niet alleen was als we het over dezelfde hebben ;)

even over de banden kwestie,..een bt 014,..190 euro bij motor a`doorn .

Hey mensjes,

foto's komen nog...

Goed bezig!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan