Phi
MF veteraan
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Damn Villie, volgens mij heb jij ook al bijna zo'n beetje alles meegemaakt!
"Beide keren doordat de omstandigheden ongunstig waren en compleet onverwacht. Niet vanwege snelheidsovertredingen."
Das niet helemaal waar he villie: op de dijk achter chuck kun je niet "compleet onverwacht" noemen
Da's echt jammer.@ electra:
Had 'm zo goed als verkocht...
Ga 'm nu waarschijnlijk inruilen
Tsja wie wil dat niet .een circuitfiets!!........
en toen ging de wekker ....
een circuitfiets!!........
Ik ga hier geen rechtsbijstand voor inschakelen hoor. Volgens de regels van de wet ben ik fout, maar om er als agent nou zo veel moeite voor te willen doen, das een beetje jammer. Ik ga zelf lekker bezwaarschriften indienen enzo, we zien wel. Wil er in ieder geval 30 euro van af praten door het rechts inhalen te veranderen naar busbaan rijden...
@villie, ik zou die coupon van Baksteen gebruiken...
p.s heb je geen rechtsbijstand via je werk toevallig?
Dat was m'n eerste ritje met jullie, dus voor mij was het wel onverwachtDamn Villie, volgens mij heb jij ook al bijna zo'n beetje alles meegemaakt!
"Beide keren doordat de omstandigheden ongunstig waren en compleet onverwacht. Niet vanwege snelheidsovertredingen."
Das niet helemaal waar he villie: op de dijk achter chuck kun je niet "compleet onverwacht" noemen
thanx pivo...morgen eens informeren!
Damn Villie, volgens mij heb jij ook al bijna zo'n beetje alles meegemaakt!
gokje: gespot Electra...volgens mij had je niet helemaal door dat ik het was in koekblik
Hee Bengel alles Flex? Morgen ff nieuwe achterband erop BT014. Past ie weer bij mijn voorband. Vandaag nog ff wezen rijden met een groep uit Eindhoven eo. 7 man (6 man en 2 vrouw op 1 chopper(zucht )) voor een donderdagmiddag niet slecht toch.
c-ya
deze http/www.marktplaats.nl/markt/motoren/yamaha/54486.htmeen circuitfiets!!........
Hey die OG....laat ff weten wat die achterband kost...setje in deventer kost +/- 340 euro...michelin pilot power kost 350 euro.
nog weer wezen knallen bij tilburg?
Gele striping van de velgen en het voorspatbord vind ik een beetje te eigenlijk maar hij ismoet gewoon ff de plaatjes posten
ik zit morgen van 12 - 5 in Nieuwegein...ik ga op de motor anders kom ik die f*ckin pinkster-spits nooit door...kan t nie wat later??Dusz....morgen nogknallentoeren??
laat ik eens een tijd roepen: 18.30 uur Ijsselhallen.....
ambtenaarIk ben er vanavond ook bij. Alles na half 5 is haalbaar voor mij
heey daar ga ik ook heen ,ook vrijkaartjes ,haha anders komt er zeker niemandHelaas moet ik verstek laten gaan vanavond.
Ga namelijk vanavond naar de Toppers in de Amsterdam Arena
Wat 2 vrijkaartjes al niet kunnen doen.
Hahahahaha ja, mooi he.heey daar ga ik ook heen ,ook vrijkaartjes ,haha anders komt er zeker niemand
Ik heb ze zelf niet gekregen ,maar degene met wie ik mee ga en hoe die er aan komt ,geen ideeHahahahaha ja, mooi he.
Heb jij de kaartjes ook gekregen in de parfumerie?