Scheuren in de omgeving Zwolle (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg maareh, hoe is het met het zout-level in de omgeving Zwolle? Hier in het noorden (stad Grunn) hebben ze de boel dermate gestrooid dat Salt Lake City al een uitwisselingsprogramma heeft voorgesteld
mn auto is in 1 dag van schoon getransformeerd naar een auto die op de zoutvlaktes niet zou misstaan B|

...en, in Kampen ligt zeker 1 mooie bocht.

:P
thumbup.gif

Kiek , was het maar 20 graden

...en, in Kampen ligt zeker 1 mooie bocht.

:P
mag altijd graag een stukje over de zwartedijk rijden (en dan over de dijk richting elburg, of terug naar zwolle over de ijsseldijk, of richting genemuiden over de kamperzeedijk)

Had ik al gezegd dat ik dijkjes wel leuk rijden vind ??? :P

12 maart ben ik ook op het circuit!!! :} :} :} :}

Ik verwacht talloze omgeving Zwolle scheurders aanwezig die dag :}

Zow...keb lekker gesteengegrilled of hoe je het ook noemt, bowlen ook leuk en naar die domme kartdingetjes kijken...

...jullie nog iets gedaan van een dergelijk interresant niveau dat het een vermelding waard is? :D

tadaaaaaaaaa de laatste ;( ;( ;( ,krijg je als met jos vertappen same rijd '(

Goedemorgen deze zondagmorgen...
...ik kijk naar buiten en kan maar 1 conclusie trekken: KUT! Mooi weer, geen motor...fuckerdefuckdefuckerdefuck enz....

Goedemorgen deze zondagmorgen...
...ik kijk naar buiten en kan maar 1 conclusie trekken: KUT! Mooi weer, geen motor...fuckerdefuckdefuckerdefuck enz....

en verschrikkelijk veel pekel...

gister avond van giethoorn naar meppel gereden (spek glad) maar kheb hier in de omgeving nog nooit zoveel pekel gezien als nu.

6e! Het lag dus aan de kart B| Ach nog altijd beter gescoord dan Mr. "One-wheeler" Chuck uut Heino :P

[me]Dennis De Bengel heeft gisterenavond nix meer gedaan en lekker filpmie gekeken en gaan pitten...[/me]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan