Gixxer Superbike
Die hard MF'er
is dit een aanmelding ? ergens voor ?Ik overweeg het, als het maar niet te hard gaat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is dit een aanmelding ? ergens voor ?Ik overweeg het, als het maar niet te hard gaat
Dit riekt naar discrimidinges!
hij is aan het integrerenVolgens mij rij jij meer op 2 wielen dan op 3....
ik = binnen achter bureau
Mooi weer = buiten
en dan de zin ook nog beginnen met Goed nieuwsKampen?!
Wat is er voor ergs gebeurt dan? (daar ga je niet voor je plezier wonen... )
Nou ehhh 't was gezellig!en dan de zin ook nog beginnen met Goed nieuws
is dit een aanmelding ? ergens voor ?
Nou ehhh 't was gezellig!
Moet je worden uitgenodigd om te komen of mogen de "stamgasten" zichzelf uitnodigen.
In beide gevallen wil ik me graag aanmelden en zal ook weer een paar foto's maken, maar ik duik morgen eerst even de sneeuw in voor een poosje. Niet te lang, want dan ben ik niet op tijd terug.
Je moet worden uitgenodigd. Als je wilt komen moet je een mailtje naar die Bengel sturen waarna je na een selectieprocedure misschien uitgenodigd wordt om te komen. In dit mailtje moet je onder andere je woonplaats, type motor en je drank gedrag zetten.
Je moet worden uitgenodigd. Als je wilt komen moet je een mailtje naar die Bengel sturen waarna je na een selectieprocedure misschien uitgenodigd wordt om te komen. In dit mailtje moet je onder andere je woonplaats, type motor en je drank gedrag zetten.
je vergeet zang kwaliteit nog
De Update lijst bijgewerkt
Update Edit:
Alwin1973 toegevoegd
lijstje van nummers voorzien