Scheuren in de omgeving Zwolle (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen deze donderdagmorgen waarmee we zijn aangekomen op de voorlaatste werkdag van de 1e werkweek van 2005...

...maw; bijna weekend :P

ik = binnen achter bureau
Mooi weer = buiten

:( |(

Alstublieft, ook voor u mooi weer binnen:

bril-zon.jpg

:+

@dennis, wil je bij je mooie foto de nummerplaten wegpoetsen? mijn motor staat er niet op maar die van andere wel, en als je dan toch bezig bent het woordje scheuren iets naar rechts, dan kan ik de foto als achtergrond op mijn pc zetten.

grt *D

Johnny

Laatst bewerkt:
Goed nieuws! Ik ben dichterbij komen wonen! Ik zie jullie vast wel na de winter voor een ritje of zo.

Ik zal dit topic in de gaten houden iig.

8-)

Kampen is 10 min. rijden vanaf zwolle dus dat is mooi dichtbij ;)

Tot snel dan maar!

Moet je worden uitgenodigd om te komen of mogen de "stamgasten" zichzelf uitnodigen.

In beide gevallen wil ik me graag aanmelden en zal ook weer een paar foto's maken, maar ik duik morgen eerst even de sneeuw in voor een poosje. Niet te lang, want dan ben ik niet op tijd terug.

Moet je worden uitgenodigd om te komen of mogen de "stamgasten" zichzelf uitnodigen.

In beide gevallen wil ik me graag aanmelden en zal ook weer een paar foto's maken, maar ik duik morgen eerst even de sneeuw in voor een poosje. Niet te lang, want dan ben ik niet op tijd terug.

Je moet worden uitgenodigd. Als je wilt komen moet je een mailtje naar die Bengel sturen waarna je na een selectieprocedure misschien uitgenodigd wordt om te komen. In dit mailtje moet je onder andere je woonplaats, type motor en je drank gedrag zetten.

Je moet worden uitgenodigd. Als je wilt komen moet je een mailtje naar die Bengel sturen waarna je na een selectieprocedure misschien uitgenodigd wordt om te komen. In dit mailtje moet je onder andere je woonplaats, type motor en je drank gedrag zetten.

:+

je vergeet zang kwaliteit nog

De Update lijst bijgewerkt

Update Edit:

Daniel zx6r toegevoegd en stamgast V FRed S toegevoegd

De Update lijst bijgewerkt

Update Edit:

Alwin1973 toegevoegd

lijstje van nummers voorzien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan