Scheuren in de omgeving Zwolle (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeerde plaatjes te posten maar lukte niet |(
bedoel je deze... als je heeeeeel lang kijkt , zie je jouw motor...
0326bikewash0337.jpg

:+

DIE heeft aardig wat silicone protectie in laten bouwe

jammer hoor,
die putten in d'r benen
:+

159756

Laatst bewerkt:
Sorry... 8-) , alhoewel, de meesten zijn om 07:15 echt al wel wakker...

Kampen kan nog zo gezelli zijn....het licht per definitie aan de verkeerde kant van de IJssel ;) En alles wat aan de andere kant van de IJssel ligt, nou dan weet je het wel :P

Goedemorgen btw...

IJsselmuiden bedoel je????

Wel gezellig he, niet iedereen uitnodigen om mee te gaan en dan wel lopen te pochen wie er nu beter kan karten!!!!!!!!

Een forum is gewoon een medium, als je iets onderneemt hoef je niet persé iedereen uit te nodigen hoor B|

Maareh, hebben we nou een afspraak, 12 maart Assen met z'n allen Indo aanmoedigen? :)

Een forum is gewoon een medium, als je iets onderneemt hoef je niet persé iedereen uit te nodigen hoor B|
[me]ENygma krijgt hier de indruk dat HMM firefox beetje op z'n pik getrapt heeft.....[/me]

en vindt idd dat als je zoiets buiten het forum om onderneemt je het dan ook buiten het forum moet houden om een beetje het forumgroepsgevoel in tact te kunnen/willen houden.

(en nee, ik ben NIET op mn pik getrapt :9 )

Laatst bewerkt:
[me]ENygma krijgt hier de indruk dat HMM firefox beetje op z'n pik getrapt heeft.....[/me]

en vindt idd dat als je zoiets buiten het forum om onderneemt je het dan ook buiten het forum moet houden om een beetje het forumgroepsgevoel in tact te kunnen/willen houden.

(en nee, ik ben NIET op mn pik getrapt :9 )

nah valt wel mee hoor :o , ik geef gewoon mijn mening net zoals jij en HMM dat doen.

nah valt wel mee hoor :o , ik geef gewoon mijn mening net zoals jij en HMM dat doen.
Heb dan denk ik je smiley beetje verkeerd geintepreteerd... *D
maar blijf wel van mening dat je dan zoiets lekker op msn oid moet houden..... :)

Jullie zijn allemaal heel lief met jullie smileys hoor. Maar ik vind het gewoon niet leuk om dit te lezen. Ik ga ook niet lief doen met smileys want ik meen dit heel serieus. Iets plannen buiten MF, laat het dan ook buiten MF.

Jullie zijn allemaal heel lief met jullie smileys hoor. Maar ik vind het gewoon niet leuk om dit te lezen. Ik ga ook niet lief doen met smileys want ik meen dit heel serieus. Iets plannen buiten MF, laat het dan ook buiten MF.
Zo'n idee onstaat via msn en werd buiten het forum gepland. Er worden ook wel eens motorritjes buiten het forum gepland om vervolgens wel op het forum elkaar te bedanken voor de gezellige middag of puur het delen van je leuke ervaring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan