Scheuren in de omgeving Zwolle (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb jullie goed in de gaten gehouden dit en vorig seizoen. Is me opgevallen dat jullie een van de weinige teams waren die niet een keer bij mij uit is gevallen ;)

Gelukkig niet, we hebben vorig jaar behoorlijk wat problemen gehad met het vermogen en de geometrie van de fiets maar komen wel aan de finish. De problemen zijn er nu uit. De vooruitzichten zijn dan ook goed voor aankomend seizoen (lichtere fiets, meer vermogen)

Ga je naar alle ONK's toe dan?

Gossie, wat een leuke en vooral mooie :9~ :9 gele Honda staat er op de voorgrond...

5 maart ben ik er ook weer bij... :) :)

Laatst bewerkt:
Wat een spetterend begin Dennis! :}

Dat het hele jaar maar zo KNALLEND mag zijn })

5 Maart als begin :? .....komt goed ;)

Wat kan het leven toch simpel zijn: stap zondag op je motor en alles gaat weer als vanouds ;)

IK WIL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morguh mensjes..

zo kga zo ff lading bizon kit halen,,kheb mooi spul voor me zadel.
ziet er weer erg stoer uit alst klaar is..

Gelukkig niet, we hebben vorig jaar behoorlijk wat problemen gehad met het vermogen en de geometrie van de fiets maar komen wel aan de finish. De problemen zijn er nu uit. De vooruitzichten zijn dan ook goed voor aankomend seizoen (lichtere fiets, meer vermogen)

Ga je naar alle ONK's toe dan?
Dit jaar wel de bedoeling! Vorig jaar heb ik 1 keer Spa, Oss en Hengelo gemist, maar denk (ben bang) dat ik ze dit jaar wel allemaal doe!

Ik ga naar In Qontrol 19 maart, de kaarten zijn binnen :}

Het lijkt erop dat de weergoden ons minder gestemd gaan zijn, want de vorst komt er weer aan, Bummer

Is geen ramp, als het vanaf begin maart tot eind december maar constant 20 graden is met een flauw windje en wat zon teken ik ervoor :D

doe mij maar een graadje of 25 met windkracht 4, gevoelstemperatuur hetzelfde alleen vallen er ook nog andere sporten te beoefenen, ideaal
Alleen vraag ik me af of wij met sporten bezig zijn tegenwoordig, kunt beter spreken van Stuntmasters from Z *D

hahah wat betreft het weer ben ik nu wel wat gewend, zaterdag voor de 2e keer in zwolle geweest met lessen (net bijz verr gehaald :) ) zooow dat was een leuk ritje, ik slingerde alle kanten op met die storm en lag in een deuk toen marcel naast me kwam rijden, zn vizier omhoog deed en zei: spann'd he? haha

Das het grote voordeel van in de winter lessen, je hebt de slechtste omstandigheden al gehad *D

jah zeg dat wel, zat nog te denken toen ik aan het rijden was: ohh wat zou dat heerlijk zijn in de lente en zomer..terrasje erbij...mmmmm *droomt weg*

haha nee, dan rij ik tijdens dat examen in 1 streep door naar de kroeg hihihi

Jemig....dat nieuwe topic loopt al weer als een tierelier en de oude is nog niet eens op slot!!

Maar Dennis....ENygma komt ook 5 maart, of je het nou leuk vind of niet :P :P Hij staat niet in het lijstje.

jah zeg dat wel, zat nog te denken toen ik aan het rijden was: ohh wat zou dat heerlijk zijn in de lente en zomer..terrasje erbij...mmmmm *droomt weg*

Je bedoelt zekers een beetje posen en ijscoooooo's eten bij Ekkelenkamp!!!! ;)

Volg ik even het forum niet meer, is er al weer "deel 4" en een mooie deelnemerslijst van de MF-Party spring-edition :}

De Update lijst bijgewerkt

Update Edit:

Ted en Enygma bij update lijst gezet

Ik kom zelf ook (onder heel licht voorbehoud)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan