Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is echt verschrikkelijk hè, dat topicGo Villie!!
Jouw topic is goud waard....nog steeds actueel na bijna 2 jaar na dato....
ff linkie en....klikken maar
Heb je nou het een keer in de praktijk getest of de sv sneller is?
Zal ik maar gewoon een datum noemen voor het MF-feessie!?
********** 5 Maart!!!!!!!! ***********
Mochten enkele mensen niet kunnen, dan kan ik altijd nog een andere datum uitkiezen.
Mochten enkele mensen niet kunnen, dan kan ik altijd nog een andere datum uitkiezen.
DENNIIIIIIIIS pas je de eerste post ff aan,of open ff een nieuw"" scheuren in zwolle"" want deze haalt maart niet!!!Zal ik maar gewoon een datum noemen voor het MF-feessie!?
DENNIIIIIIIIS pas je de eerste post ff aan,of open ff een nieuw"" scheuren in zwolle"" want deze haalt maart niet!!!
EDIT: Johnny was je de afspraak over die dozen vergeten?? ik ben er volgende week dinsdag weer (of vanmiddag nog tot 17.00 uur)Als je ze dan niet bent komen halen krijgen verhuizende collega's ze. ik heb je nl 2 dagen niet op msn gezien daarom maar zo
Dat gaat vanzelf....hoe harder hoe platter Er is op Almeria één lange linkerdoordraaier waar er een aantal vanaf gingen omdat ze te plat gingen (te snel of verkeerde lijn). Eén keer had ik ook het gevoel dat ik hem kwijt was waarna ik het gas iets dichter deed en me gewoon zo hard mogelijk afzette met m'n knie............en toen was er weer grip@indo: lekkere fototjes, hoe hou je z'n ding op de weg als je zo plat gaat, lekker hoor, en als ik het zo zie is er geen functie voor mij weg gelegd als onderdeeltjes raper, hopelijk is dat verleden tijd
Jaja ik weet 13sec kneedown... en wat is er met jouw steppies gebeurd danDat gaat vanzelf....hoe harder hoe platter Er is op Almeria één lange linkerdoordraaier waar er een aantal vanaf gingen omdat ze te plat gingen (te snel of verkeerde lijn). Eén keer had ik ook het gevoel dat ik hem kwijt was waarna ik het gas iets dichter deed en me gewoon zo hard mogelijk afzette met m'n knie............en toen was er weer grip
Uhhhh....niks hoorJaja ik weet 13sec kneedown... en wat is er met jouw steppies gebeurd dan
Foei,foei lekker weer vandaag (4 dagen de motor 3 dagen lekker weer)
helaas traditie van dennis,enne topic starten kunne we allemaal wel
Denk dat ik dan ook wel kan...(delvis wil ook wel eens op de openings post staan)