Scheuren in de omgeving Zwolle (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo , voor nu ff uitgepoetst .Morgen maar ff verder |(
Vandaag was erg lekker op de rrrrr1 , alleen een beetje last van de wind , wat een ieniemienie schermpje zeg...en hè er zit een 6de versnelling op |(

ps1 vraagje "weet iemand hoe ik het klokje kan instellen ?" :?

ps2 ik maakte ff een kleine wheelie , zegt m`n vrouwtje die achter mij reed "waarom ging je ff staan?" :+
klok van mijn r6 werkt als volgt:::

houd,,select-toets en de resect toets tegelijkertijd minstens twee seconden in,hierna begint de boel te knipperen,,,druk op reset ,, uren instellen-,,select drukken voor minuten-,,reset om min intestellen en select en de klok is in actie

succes ik hoop tenminste dat r1 en r6 het zelfde werken :]

klok van mijn r6 werkt als volgt:::

houd,,select-toets en de resect toets tegelijkertijd minstens twee seconden in,hierna begint de boel te knipperen,,,druk op reset ,, uren instellen-,,select drukken voor minuten-,,reset om min intestellen en select en de klok is in actie

succes ik hoop tenminste dat r1 en r6 het zelfde werken :]
thanx :} , nu is ie weer van deze tijd

Jongens wat is dit nou eerst moest en zou er een feest lijstje komen.

en nu gaat het al weer over rijden :( duurt nog wel even eerst nog ....

Feestje!!!!!!

Feest lijst

Laatst bewerkt:
@Ted, nu al toeren, het is nog steeds niet warm genoeg hoor ......., wacht met smart op een lekkere zomer om te :] in pak zonder 10 lagen thermo ondergoed eronder en kans op afgevroren vingers.

Luister maar naar je meissie ;) je kan nu al prima touren 8-)

Nou ik peins er niet over om nu te gaan rijden....kijk maar wat een klein beetje zout al voor "wonderen" doet met je motor. B|

Neuh, ik wacht wel dat het wat langer geleden is dat ze hebben gestrooid. Uit mijn jarenlange motorervaring O-) weet ik dat je ongeveer begin of halverwege februari weer lekker kunt rijden....misschien nog een beetje koud maar geen gezeik met zout e.d.

Afgelopen jaar hebben we ook de eerste serieuze toertocht gehad in februari....was zelfs bij mij thuis gestart....tsjek de foto maar 8-)

full

Hé, das mijn motor ;)

Zij is beetje meer bikkel dan ik...... :X

Moet eerst nog ergens nieuwe banden vandaan zien te halen voor weinig(goed excuus)... ;) ;)

uhh olijve is een eindje uit de buurt maar die had meen ik een winteraanbieding met banden

Ten kate had ook iets met 20 of 25% korting dus goedkoop zijn ze er wel

of jatten en dat is gratis O-) en goedkooper kan je dan niet krijgen

:}

hmmm....Indo heeft z'n motor niet rijklaar :(

Ik heb altijd al eens willen proberen hoever je met z'n 2en op het achterwiel kan ;)

ik moet wel 2 uur thuis zijn i.v.m. visite........dus tocht voor de vroege vogels :P

sssssssst, haal nou niet teveel ideeen op........ :X :X

je zal gaan rijden kreng ;)

ik heb tenminste een goed excuus die van mij ligt uit elkaar in de schuur en wordt deze winter ff flink onder handen genomen , nou ja winter tis meer herfst zoals het nu is

[me]ENygma 's motor ligt ook in stukken in de schuur... :)

Net nieuw balhoof in gezet, nieuwe voorvorkolie..... nu alleen nog bandjes... en dan kan ik weer :] :] [/me]

[me]ENygma 's motor ligt ook in stukken in de schuur... :)

Net nieuw balhoof in gezet, nieuwe voorvorkolie..... nu alleen nog bandjes... en dan kan ik weer :] :] [/me]

mijn subframe is nu opnieuw gespoten en ik pas daarbij de handgrepen aan in het zwart ipv grijs.

de achterbrug moet er nog uit om is grondig schoon gemakt te worden en eventueel een verf beurtje .

blok moet er nog uit

en mijn voor vork wil ik veranderen en daar een cbr600 vork in plaatsen

de bekabeling wordt aangepast en de accu krijgt een andere plaats

Go Villie!!

Jouw topic is goud waard....nog steeds actueel na bijna 2 jaar na dato....

ff linkie en....klikken maar

:+

Heb je nou het een keer in de praktijk getest of de sv sneller is? ;)

mooi weer man 8-) :+ ,

Net even heeeeeeeeeerlijk een stukkie wezen "toeren" :} Wat was dat weer super tof zeg. Lekker effe hard optrekken en natuurlijk de eerste wheely's van het jaar zijn al weer gemaakt (of niet Chuck?) :} En natuurlijk even lekker rustig over circuit Balkbrug - de Wijk - Ijhorst - Balkbrug gereden O-) Verder hebben Chuck en ik "stadsguerila" gespot bij een benzinepomp vlakbij Meppel (bedankt voor de lekkere chocolademelk).

VTR-etjes hoef je niet elke winter helemaal uit elkaar te halen

Net even heeeeeeeeeerlijk een stukkie wezen "toeren" :} Wat was dat weer super tof zeg. Lekker effe hard optrekken en natuurlijk de eerste wheely's van het jaar zijn al weer gemaakt (of niet Chuck?) :} En natuurlijk even lekker rustig over circuit Balkbrug - de Wijk - Ijhorst - Balkbrug gereden O-) Verder hebben Chuck en ik "stadsguerila" gespot bij een benzinepomp vlakbij Meppel (bedankt voor de lekkere chocolademelk).

VTR-etjes hoef je niet elke winter helemaal uit elkaar te halen

nou kben ook vrij,, werd druk ineens allemachtig.
maaruh ik heb ook nog ff lekker gescheurd, over broekhuize,ruinerwold. lekker weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan