Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
klok van mijn r6 werkt als volgt:::Zo , voor nu ff uitgepoetst .Morgen maar ff verder
Vandaag was erg lekker op de rrrrr1 , alleen een beetje last van de wind , wat een ieniemienie schermpje zeg...en hè er zit een 6de versnelling op
ps1 vraagje "weet iemand hoe ik het klokje kan instellen ?"
ps2 ik maakte ff een kleine wheelie , zegt m`n vrouwtje die achter mij reed "waarom ging je ff staan?"
thanx , nu is ie weer van deze tijdklok van mijn r6 werkt als volgt:::
houd,,select-toets en de resect toets tegelijkertijd minstens twee seconden in,hierna begint de boel te knipperen,,,druk op reset ,, uren instellen-,,select drukken voor minuten-,,reset om min intestellen en select en de klok is in actie
succes ik hoop tenminste dat r1 en r6 het zelfde werken
Jongens wat is dit nou eerst moets en zou er een feest lijstje komen.
en nu gaat het al weer over rijden duurt nog wel even eerst nog ....
Feestje!!!!!!
@Ted, nu al toeren, het is nog steeds niet warm genoeg hoor ......., wacht met smart op een lekkere zomer om te in pak zonder 10 lagen thermo ondergoed eronder en kans op afgevroren vingers.
Nou ik peins er niet over om nu te gaan rijden....kijk maar wat een klein beetje zout al voor "wonderen" doet met je motor.
Neuh, ik wacht wel dat het wat langer geleden is dat ze hebben gestrooid. Uit mijn jarenlange motorervaring weet ik dat je ongeveer begin of halverwege februari weer lekker kunt rijden....misschien nog een beetje koud maar geen gezeik met zout e.d.
Afgelopen jaar hebben we ook de eerste serieuze toertocht gehad in februari....was zelfs bij mij thuis gestart....tsjek de foto maar
Zij is beetje meer bikkel dan ik......Luister maar naar je meissie je kan nu al prima touren
Zij is beetje meer bikkel dan ik......
Moet eerst nog ergens nieuwe banden vandaan zien te halen voor weinig(goed excuus)...
hmmm....Indo heeft z'n motor niet rijklaar
sssssssst, haal nou niet teveel ideeen op........
Zondag 14:00 bij Ekkelkamp?
No way dat ik ga touren met deze wind. Ik ben vanochtend denk ik wel bijna 30 keer van de motor afgewaaid. Niet normaal die plotselinge rukwinden
[me]ENygma 's motor ligt ook in stukken in de schuur...
Net nieuw balhoof in gezet, nieuwe voorvorkolie..... nu alleen nog bandjes... en dan kan ik weer [/me]
Go Villie!!
Jouw topic is goud waard....nog steeds actueel na bijna 2 jaar na dato....
ff linkie en....klikken maar
Heb je nou het een keer in de praktijk getest of de sv sneller is?
Meer pap eten!!!!!
Heerlijk ff wezen , en jij (jullie) dan , heb je de eerste km (van`t jaar) d`r al op zitten ?mooi weer man ,
Toch denk ik dat jij je gaat vervelen achteropIk heb altijd al eens willen proberen hoever je met z'n 2en op het achterwiel kan
Toch denk ik dat jij je gaat vervelen achterop
Net even heeeeeeeeeerlijk een stukkie wezen "toeren" Wat was dat weer super tof zeg. Lekker effe hard optrekken en natuurlijk de eerste wheely's van het jaar zijn al weer gemaakt (of niet Chuck?) En natuurlijk even lekker rustig over circuit Balkbrug - de Wijk - Ijhorst - Balkbrug gereden Verder hebben Chuck en ik "stadsguerila" gespot bij een benzinepomp vlakbij Meppel (bedankt voor de lekkere chocolademelk).
VTR-etjes hoef je niet elke winter helemaal uit elkaar te halen