Scheuren in de omgeving Zwolle (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga jou vaak tegen komen Indo :} :}

Heb je trouwens al gehoord van de Yahoo nieuwsgroep van de KNMV cup?

Way go Indo, chapeau!!!!!!!!
Ziet er erg gaaf uit zeg........ :9~ :9~ :9~ :9~

@Delvis, gefeli met je nieuwe aanwinst, weet zeker dat je hier veel rijplezier aan gaat beleven.

Geweldig man , heb je al spons-oren? O-)
Heb je interesse dan :? Altijd welkom hoor ;) Misschien maar eens een club van 50 oprichten 8-)
Ik ga jou vaak tegen komen Indo :} :}
Ik hoop niet van te dichtbij ;) daar zou dan weleens grind bij kunnen komen kijken ;)
Heb je trouwens al gehoord van de Yahoo nieuwsgroep van de KNMV cup?
Nee. Vertel! :)

Way go Indo, chapeau!!!!!!!!
Ziet er erg gaaf uit zeg........ :9~ :9~ :9~ :9~

@Delvis, gefeli met je nieuwe aanwinst, weet zeker dat je hier veel rijplezier aan gaat beleven.
Thanx! Hoorde ik nou dat jij de beschikking hebt over 2 rechterhanden en een kop vol technische kennis :? ik durf het bijna niet te vragen maar..... O-)

Ik sta niet altijd bij grindbakken hoor, die heb je in de Eemshaven helemaal niet O-)
De nieuwsgroep, daar is meer over te vinden op http://sports.groups.yahoo.com/group/knmv-cup/ , daar kun je je ook opgeven voor de nieuwsgroep, dan wordt je doodgemaild met allerlei handige dingen over KNMVCup, van het isoleren van je kuip tot de mazen in de regelementen enz enz enz.

Wat ik me afvroeg ......

Rond welke tijd gaan "we" normaal gesproken weer beginnen met "toeren"????

begint hier een beetje te jeuken, die winterstop . . . .

ik durf het bijna niet te vragen maar..... O-)
Mwoah, rechterhanden vallen wel mee....maar vragen staat vrij... ;) ;)
[me]ENygma heeft idd wel enige technische kennis m.b.t. motoren.. ;) en vraagt zich af hoe Indo dit ter ore is gekomen??[/me]

@Ted, nu al toeren, het is nog steeds niet warm genoeg hoor ......., wacht met smart op een lekkere zomer om te :] in pak zonder 10 lagen thermo ondergoed eronder en kans op afgevroren vingers.

Laatst bewerkt:
<KNIP>
@Ted, nu al toeren, het is nog steeds niet warm genoeg hoor ......., wacht met smart op een lekkere zomer om te :]
Hey, tot 1 maart ga ik zeker nog niet rijden ivm winterstop-clausule....

Vroeg me alleen af wanneer normaal gesproken er weer begonnen wordt met rijden vanuit de "Zwolle" groep . .... is dat bij een lekker lentedagje in maart al, of moet het echt 20 graden zijn in juni of zo ?

(De racefietstochten beginnen in februari al :X )

Hey, tot 1 maart ga ik zeker nog niet rijden ivm winterstop-clausule....

Vroeg me alleen af wanneer normaal gesproken er weer begonnen wordt met rijden vanuit de "Zwolle" groep . .... is dat bij een lekker lentedagje in maart al, of moet het echt 20 graden zijn in juni of zo ?

(De racefietstochten beginnen in februari al :X )

Als er nu ook maar 1 weekend tussen zit die droog is..........!!!!!!!!!!!!!!!! Dan maar kou lijden!!!!!!!!!!!!!!IK WIL MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

:^

zodra de pekelzooi er niet echt meer toe doet.......jakkeren.
Weekend half februari met 15 graden en een vaag zonnetje betekent jakkeren ;)

Zou er nog veel pekel op de weg liggen dit weekend?
Of is het al redelijk weggeregend?

chuck heeft geen zin om aan de straat te likken ;)

Nou hier ligt bijna geen zout meer hoor, heel minimaal. Ik rijdt dagelijks naar mijn werk. En afgelopen week bijna geen zout op mijn motor gehad. Zijn slechts wegen waar niet zoveel gereden wordt (maar wel genoeg om te strooien) waar nog zout ligt.

Dus als het vanavond nou eens lekker hard gaat regenen dan kunnen we morgen toeren ;)

Als er nu ook maar 1 weekend tussen zit die droog is..........!!!!!!!!!!!!!!!! Dan maar kou lijden!!!!!!!!!!!!!!IK WIL MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aankomende zondag is de regenkans klein en het is nog steeds een graad of 10!!!!!! Persoonlijk denk ik dat het pekel wel van de weg is het immers al weer 2 weken dooi :} Dus mocht het zondag droog weer zijn en de weg is ook droog, dan ga ik zekers weten een lekker stukkie toeren!!!! Ik kan gewoon niet meer langer wachten, ik wordt gek!!!!!!!!

De VTR heb ik met 1e kerstdag nog even opgewarmd, door even een paar kilometertjes te maken over de camping. Daar ligt nooit zout op de weg :}

Laatst bewerkt:
Aankomende zondag is de regenkans klein en het is nog steeds een graad of 10!!!!!! Persoonlijk denk ik dat het pekel wel van de weg is het immers al weer 2 weken dooi :} Dus mocht het zondag droog weer zijn en de weg is ook droog, dan ga ik zekers weten een lekker stukkie toeren!!!! Ik kan gewoon niet meer langer wachten, ik wordt gek!!!!!!!!

De VTR heb ik met 1e kerstdag nog even opgewarmd, door even een paar kilometertjes te maken over de camping. Daar ligt nooit zout op de weg :}

:}

hmmm....Indo heeft z'n motor niet rijklaar :(

Zo , voor nu ff uitgepoetst .Morgen maar ff verder |(
Vandaag was erg lekker op de rrrrr1 , alleen een beetje last van de wind , wat een ieniemienie schermpje zeg...en hè er zit een 6de versnelling op |(

ps1 vraagje "weet iemand hoe ik het klokje kan instellen ?" :?

ps2 ik maakte ff een kleine wheelie , zegt m`n vrouwtje die achter mij reed "waarom ging je ff staan?" :+

Zondag 14:00 bij Ekkelkamp? :X

Nou ik peins er niet over om nu te gaan rijden....kijk maar wat een klein beetje zout al voor "wonderen" doet met je motor. B|

Neuh, ik wacht wel dat het wat langer geleden is dat ze hebben gestrooid. Uit mijn jarenlange motorervaring O-) weet ik dat je ongeveer begin of halverwege februari weer lekker kunt rijden....misschien nog een beetje koud maar geen gezeik met zout e.d.

Afgelopen jaar hebben we ook de eerste serieuze toertocht gehad in februari....was zelfs bij mij thuis gestart....tsjek de foto maar 8-)

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan