Villie
MF veteraan
Ik ga jou vaak tegen komen Indo
Heb je trouwens al gehoord van de Yahoo nieuwsgroep van de KNMV cup?
Heb je trouwens al gehoord van de Yahoo nieuwsgroep van de KNMV cup?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je interesse dan Altijd welkom hoor Misschien maar eens een club van 50 oprichtenGeweldig man , heb je al spons-oren?
Ik hoop niet van te dichtbij daar zou dan weleens grind bij kunnen komen kijkenIk ga jou vaak tegen komen Indo
Nee. Vertel!Heb je trouwens al gehoord van de Yahoo nieuwsgroep van de KNMV cup?
Thanx! Hoorde ik nou dat jij de beschikking hebt over 2 rechterhanden en een kop vol technische kennis ik durf het bijna niet te vragen maar.....Way go Indo, chapeau!!!!!!!!
Ziet er erg gaaf uit zeg........
@Delvis, gefeli met je nieuwe aanwinst, weet zeker dat je hier veel rijplezier aan gaat beleven.
Wat ik me afvroeg ......
Rond welke tijd gaan "we" normaal gesproken weer beginnen met "toeren"????
Mwoah, rechterhanden vallen wel mee....maar vragen staat vrij...ik durf het bijna niet te vragen maar.....
Hey, tot 1 maart ga ik zeker nog niet rijden ivm winterstop-clausule....<KNIP>
@Ted, nu al toeren, het is nog steeds niet warm genoeg hoor ......., wacht met smart op een lekkere zomer om te
Moet je wel opschieten !!!als ik mijn rbw heb
Hey, tot 1 maart ga ik zeker nog niet rijden ivm winterstop-clausule....
Vroeg me alleen af wanneer normaal gesproken er weer begonnen wordt met rijden vanuit de "Zwolle" groep . .... is dat bij een lekker lentedagje in maart al, of moet het echt 20 graden zijn in juni of zo ?
(De racefietstochten beginnen in februari al )
veel plezier alvast voor morgenDus als het vanavond nou eens lekker hard gaat regenen dan kunnen we morgen toeren
veel plezier alvast voor morgen
Als er nu ook maar 1 weekend tussen zit die droog is..........!!!!!!!!!!!!!!!! Dan maar kou lijden!!!!!!!!!!!!!!IK WIL MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aankomende zondag is de regenkans klein en het is nog steeds een graad of 10!!!!!! Persoonlijk denk ik dat het pekel wel van de weg is het immers al weer 2 weken dooi Dus mocht het zondag droog weer zijn en de weg is ook droog, dan ga ik zekers weten een lekker stukkie toeren!!!! Ik kan gewoon niet meer langer wachten, ik wordt gek!!!!!!!!
De VTR heb ik met 1e kerstdag nog even opgewarmd, door even een paar kilometertjes te maken over de camping. Daar ligt nooit zout op de weg
Zondag 14:00 bij Ekkelkamp?Aankomende zondag is de regenkans klein en het is nog steeds een graad of 10!!!!!! Persoonlijk denk ik dat het pekel wel van de weg is het immers al weer 2 weken dooi Dus mocht het zondag droog weer zijn en de weg is ook droog, dan ga ik zekers weten een lekker stukkie toeren!!!! Ik kan gewoon niet meer langer wachten, ik wordt gek!!!!!!!!
De VTR heb ik met 1e kerstdag nog even opgewarmd, door even een paar kilometertjes te maken over de camping. Daar ligt nooit zout op de weg
Zondag 14:00 bij Ekkelkamp?