Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is om uurtje of 4 al begonnen (teringzooi), misschien dat ik straks ook nog ff stad induik....

T zonnetje komt erdoor dus ff afwachten wat het gaat doen....of wordt het toch met Topgear kijken op de bank.....met...

Met....wie :?

Ok, ga nu de stad in....mocht iemand me tegenkomen vergeet dan niet dat ik een dubbelganger heb ;)

net terug van straatfestifal, en was weer een leuke avond , met als hoogtepunt de sjonnies (toen had ik dus al wel het nodige bier op).. . . . .

Maar waarom ontmoet ik altijd meisjes met nog lopende problemen met de ex en zo. . .. :( . schiet niet op zo |(

Ach, is al laat, morgen ben ik vast wel weer een stukje minder gedeprimeerd . . .

weltrusten ! :z

net terug van straatfestifal, en was weer een leuke avond , met als hoogtepunt de sjonnies (toen had ik dus al wel het nodige bier op).. . . . .

Maar waarom ontmoet ik altijd meisjes met nog lopende problemen met de ex en zo. . .. :( . schiet niet op zo |(

Ach, is al laat, morgen ben ik vast wel weer een stukje minder gedeprimeerd . . .

weltrusten ! :z

Dat komt denk ik omdat je er zo lief uit ziet ted ;)

Laatst bewerkt:
Sodeju, wat werd er gister weer stevig door gepilst B|

Wordt er voor morgen nog wat afgesproken? Het lijkt erop dat het morgen lekker weer wordt. Noem maar een tijd en locatie!!! >>>Niet te vroeg natuurlijk<<<

Was dus geen straatfestival voor mij gister (zelfs mn pc vond het nodig om te crashen....wordt weer behelpen zo) Maar ja, waren wel van die gasten die het nodig vonden om mn fiets die voor de deur stond (in Assendorp nogwel) even inelkaar te trappen.....stelletje eikels...

Morgen uurtje of 11.30 oid bij Mc Noord dan maar weer?????

11.30uur??? Als er vanavond net zo veel gepilst wordt als gisteravond dan mag ik rond dat tijdstip nog niet rijden. Het mag van mij wel iets later.

Wat is het toch stil vanuit Heino! Is daar soms 1 of ander zuipfeest of zo? :P

Ik kijk morgen wel weer hoe laat er gereden word. Misschien dat ik dan ook aansluit.
Ik ga nu nog ff test-filmen..(A-50)

Ok, maakt mij niet uit eigenlijk hoe laat precies, was ook maar een balletje.. :)
12 uur dan, of is dat nog te vroeg, gooi maar iets terug....

Ok, maakt mij niet uit eigenlijk hoe laat precies, was ook maar een balletje.. :)
12 uur dan, of is dat nog te vroeg, gooi maar iets terug....

Zullen we bij deze maar gewoon afspreken: Tijd: 12:00uur

En we zien wel wie er komen!!!!!!

ik kan ook niet mee. had al met men pa afgesproken te gaan scheuren.
en hem te helpen met zen zieke gixxer ... stotter de stotter ...

helaas maar als jullie van de week nog gaan filmen :)
wil ik wel ff foto's komen maken.

Kan helaas niet vandaag: verjaardag van m'n zus....
Volgende keer *D

Een teken van leven vanuit Heino!!!! *D

Zoals voorspeld, niet op tijd wakker om mee te gaan scheuren. Wie weet volgend weekend. De pompdagen waren weer supergezellig!!

zo....na een dikke 500 regenkilometers en een kleine 400 zonnige kilometers mag ik concluderen dat motorrijden errug verslavend is. Het was flink afzien in Limburg, Duitsland en Belgie (kutregen :( )maar ik heb erg genoten...........en direct wat ervaring opgedaan (wederom vooral met regenrijden)

Ik zie wel ff wanneer er deze week getoerd wordt...als het ff kan ben ik dan absoluut van de partij :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan