Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was weer helemaal top vandaag! Een dag met van alles wat; mooie 'nieuwe' routes 8-) , rustig langs wateren :] , paar op- en afritjes }) , paar goedgelukte wheely's waarvan één midden door Giethoorn O-) , paar lekkere 'oude' weggetjes :9 en een paar tussenstops met op het laatst nog even posen in Ommen *D

Jongens...bedankt weer :)

Laatst bewerkt:
Inderdaad, vandaag heeeeeeerlijk gereden!!!! Mooie weggetjes daar in de buurt van de kop van Overijssel/zuid Friesland. :}

@t Indorider: Heb je al die weggetjes nog een beetje opgeslagen op de harde schijf van je ;)

Echt heerlijk gereden vandaag! 8-)

Indorider heb je je tankpasjes nog gevonden in je motor?

Dat was weer helemaal top vandaag! Een dag met van alles wat; mooie 'nieuwe' routes 8-) , rustig langs wateren :] , paar op- en afritjes }) , paar goedgelukte wheely's waarvan één midden door Giethoorn O-) , paar lekkere 'oude' weggetjes :9 en een paar tussenstops met op het laatst nog even posen in Ommen *D

Jongens...bedankt weer :)

Was jij dat in Balkbrug tegen 17:30 met 3 à 4 meer rijders ???

@t Indorider: Heb je al die weggetjes nog een beetje opgeslagen op de harde schijf van je ;)

Hmmm... volgens mij wel... misschien binnenkort een xtje proefrijden en dan... m'n debuut als voorrijder ;)

O ja Firefox, thuis gelijk het zadel er afgehaald en inderdaad mijn tankpasje en Freebeeskaart lagen ergens verstopt *D

@Delvis: We zijn aan het eind van de middag nog wel even door Balkbrug gecrost maar het was volgens mij iets vroeger dan 17:30 :)

Jups was weer een leuk :] tochtje vandaag....

We waren idd eerder bij Balkbrug...was denk ik eerder iets na 4en...

Tippie voor de volgende keer: een elastiekje om je portomonee!!!! ;)

volgende keer gaan wij ook weer mee
vond het jammer dat het niets is geworden vandaag ;(

HEEEY lui,heb weer een hoop gemist zie ik de laatste 15 dagen,ben net weer terug van tenerife,en wat een koud klote weer is het hier zeg,staat er van de week nog een pittig ritje op de agenda,enne gaat er nog iemand vanweekend naar
http://www.tenkatemotoren.nl/ om zijn bike optimaal aftelaten stellen,ff op de testbank etc????????

komend weekend ga ik op vakantie.....en als ik t weer deze week bekijk zal t weinig :] worden :(
Ik ben er ook bang van dat het klote weer word,blijft deze week,veeel plezier op vakantie ik moet zo weer beginnen '( '( '( en ik heb er zin an :r :r

[optimistmodus] Het wordt deze week mooi weer! 8-) Kunnen we eindelijk weer figureren in onze eigen movie ;) [/optimistmodus]

Ha mensen,

Heb al de vorige topic in de gaten gehouden, en volgens mij ook al es wat gepost, maar bij deze stel ik me hier ff voor;

Ben Daniel en kom uit Harderwijk, en rij kawa zx6r '96.

Enne als er nog vragen zijn hoor ik het wel ;)
Maar lijkt me leuk om x stukkie te gaan toeren :}

Grtzz daniel

Hey Daniel, welkom hier, hoe meer :] zielen hoe meer vreugd... Ik zou zeggen volg het topic een beetje en sluit gewoon een keer aan....

@Indo, oefening baart kunst toch, doet het toch al gauw een stuk beter dan ikke..keep the frontside up.. 8-)

Welkom daniel.

C you soon!

(wanneer speelfilm indo?misschien krijg ik ook een klein rolletje?)

Welkom Daniel :]

Misschien kunnen we met wat meer camera's filmen vanuit verschillende
hoeken? })

Welkom daniel.

C you soon!

(wanneer speelfilm indo?misschien krijg ik ook een klein rolletje?)
chucky jij heb toch al je eigen speelfilms ,wanne play???????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan