Mooi elke dag poetsen ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wellicht verbaasd jullie dit een beetje maar ik vind dit dus helemaal niks. De velgen kloppen niet met het frame en de kleur van de fiets. Chroom op Ducati klopt op de één of andere manier niet. Wellicht is de fiets te mooi en eigenzinnig (en 'klassiek' mooi gelijnd) dat je het met dergelijke fratsen alleen maar vern**kt.
@Firefox, ziet er erg lekker uit iig, is dat alle schade of zijn er meer lager aan gort??
....een blauwe duc ??? Heb je zondag een koudje gevat?????
Zondag heb ik er wel weer zin inHet weer lijkt zondag nog goed te worden, nog animo voor een ritje?? Zal ik deze keer een route proberen te vinden.....(moet je me niet op vastpinnen....)
Over mijn velgen ben ik tevreden....het is die taartschep achterop.(@Indo...ik zat me nette vervelen en ben ff op zoek gegaan naar leuke goodies, kom ik daar bling bling spinners tegen voor op de motor...niks voor jou??, of gepolijst alu OZ velgen.....)
moet ik een kettingzaag meenemen next time?Zondag heb ik er wel weer zin in
ik hoop dat m'n achterwiel meer kilometers gaat afleggen dan mijn voorwiel Over mijn velgen ben ik tevreden....het is die taartschep achterop.
euh is iets van 35 mb dus wordt lastig zal ff kijken of ik wat kan regelen
stuur me maar even een mail want ik weet je email adres niet
You've got mail
Komende drie daagjes moet ik voor m'n werk naar het buitenland. Ik hoop vrijdag een beetje op tijd terug te zijn zodat ik bij mooi weer 's avonds nog even kan
Alvast liefhebbers
ps