Schadevrije jaren verdwenen

Nee hoor, niet als je er al verzekeringswerk van hebt gemaakt.

Jawel, mits je je niet laat misleiden dat je naar een schadegarant bedrijf moet gaan, dan regelt de verzekeraar het onderling met het schadebedrijf.
Nog steeds bestaat de vrije keuze, dus je kunt nog steeds geld op je bankrekening ontvangen.
Wat jij daar vervolgens mee doet is jouw keuze.
 
Elke keer als ik er een voertuig bij koop vul ik het aantal schadevrije jaren in en die krijg ik gewoon mee op het nieuwe voertuig hoor.....
Hier hetzelfde. Heb 2 auto's en 2 motoren en krijg voor alle voertuigen gewoon 70-80% korting omdat ik in de 13 jaar dat ik voertuigen verzekerd heb nooit een schade heb veroorzaakt dus geef altijd dat aantal op voor schadevrije jaren en bij 3 verschillende verzekeraars nooit iets over gehoord, zelfs eentje die na controle aangaf dat ik 1 jaar meer schadevrij had zelfs dan ik had opgegeven.
Wel 2x aangereden, maar dat heeft geen enkel effect gehad op mn bonus/malus omdat deze schade door de tegenpartij wordt betaald en het mijn verzekering dus niets kost.
En waar zijn jullie verzekerd? Niet dat het bij mijn motor veel uitmaakt (40% korting op niks is nog steeds niks) maar ik ben wel benieuwd welke verzekeraar hier zo schappelijk mee omgaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan