Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het over een andere Joost, dacht dat je 't wel snapte.. Misverstandje..Joost 'doet' vooral '70/'80 fietsen en Japans...in Oud-Belgisch heb ik hem nog niet kunnen betrappen..
Hier ben ik wel nieuwsgierig naar, via de website van rdw wordt ik niet heel veel wijzer.en ten slotte een RDW keuring á €280 (incluis identiteits onderzoek).
Even bellen...Hier ben ik wel nieuwsgierig naar, via de website van rdw wordt ik niet heel veel wijzer.
Ik heb hier een MV-tje staan uit de jaren '60, zonder papieren, ge-erft van mń vader die hem weer van een beurs in Italie heeft gehaald, geen verkoop overeenkomst oid. Had een replica racer moeten worden, maarja...
tzt wil ik die wel op kenteken hebben .
Klinkt logisch, is het niet.Even bellen...
Papieren verstoppen in een calzone...Klinkt logisch, is het niet.
Heb vorig jaar Lelystad gebeld, eigenlijk zou ik geen kans maken op een kenteken.
Dus ik ben benieuwd naar de echte ervaringen van iemand die de weg wel weet.
Gaat dus om een klassieker waar nog wel duidelijk een frame nr in staat zonder papieren of verkoopovereenkomst.
Nou is dat laatste wel “te regelen” bij de pizzaboer, die toevallig wel echt Italiaans is