RST motorkleding

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Iemand ervaring met het engelse motorkleding merk RST? https://www.rst-moto.com

Meer bepaald met de maten van hun eendelige pakken.
Ben 1,90m en 80kg.
Ik heb nu een tweedelige Buse in maat 52 maar zit me wat te krap.
UK size 44-46 (EUR54-56))?
rst_tractech_evo_ii_1415_suit_flo_red_35.jpg
 
Met de lage pond en winteraanbiedingen zijn er online in de UK koopjes te vinden.
 
Kwaliteit zal wel goed zijn.
Ze sponsoren Alex Lowes, dus de slijtvastheid moet genoeg getest zijn :)

overigens hebben ze volgens de site ook een Nederlandse dealer/importeur.
 
Tip: als je met paypal betaalt kan je, ook internationaal, je retourkosten terugvragen. Dit is tot een bedrag van 20 of 25 euro (met DHL ongeveer voldoende). Dus, zoek op de sizingchart jouw maat en bestel :)

Het ziet er iig goed uit, dat pak.
 
Ze sponsoren Alex Lowes, dus de slijtvastheid moet genoeg getest zijn :)

overigens hebben ze volgens de site ook een Nederlandse dealer/importeur.

:] *O* ja ze hebben al wat pakken mogen maken voor Lowes.

Op de site van de nederlandse importeur is bitter weinig te beleven en prijzen liggen zelfs pak hoger dan de adviesprijzen van RST zelf.
 
Bij R&M motorkleding in Groningen verkopen ze Rst motorpakken. Als ik het goed heb zijn ze op dit moment in de aanbieding. Kijk maar even op de site als het je wat lijkt
 
Bij R&M motorkleding in Groningen verkopen ze Rst motorpakken. Als ik het goed heb zijn ze op dit moment in de aanbieding. Kijk maar even op de site als het je wat lijkt

Ik zie geen enkel pak op hun site.

Iemand die belgische verkoper kent?
 
Ik heb een textiel jas van rst, gebruik hem zomer en winter en ben er erg over te spreken. Zit prima en is erg doordacht, zit een afritsbare kol bij die erg goed afsluit om de nek, en als je hem niet gebruikt zit hij verborgen in de rugpand.
Maar dealers zijn er mondjes maat heb ik het idee
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad lastig verkrijgbare kleding maar kwalitatief erg goed en in GB ongeveer vergelijkbaar in bekendheid met Revit.
De textielpakken worden door minimaal 2 rijinstructeurs gebruikt tot grote tevredenheid.
In Groningen/Friesland zitten wel een aantal dealers omdat de importeur in Balk zit.
Ze staan ook elk jaar op de beurs in Utrecht en Keulen.
De website van RST is echt enorm achterhaald en jaren oud. Op de faceboekpagina zijn ze wel actief.
Misschien dat je daar naar een Belgishe verkoper kunt vragen?
 
Wordt (net zoals zoveel merken) in Pakistan vervaardigd, in ieder geval tot voor kort als dat nu niet meer het geval is. Ik heb een tijdje voor een concurrent van RST gewerkt in de V.S. en dientengevolge ook contact gehad met de fabriek waar RST gemaakt wordt. Kwalitatief wel één van de betrouwbaardere plekken in Pakistan, de pakken van Lowes e.d. komen daar ook vandaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan