rs/rgv 250 het topic (info/chat etc) part 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter mace
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft er iemand al een keer iets bij fischer besteld, ik wacht nu al anderhalve week op een setje tyga's, heb al een paar keer gemaild maar geen respons en
telefoon wordt niet opgenomen :?

schijnt dat fisher schijte is ivm leveringen enzo.
Suck6 en ik hoop voor jouw op een snelle afhandeling.

@Redmer, ik ben niet in Haaksbergen aan het werk, breng het maar naar mijn huis, en gooi hem even bij mijn buren achter de deur, of zorg dat je rond vijf uur bij mij thuis bent, dan repareer ik hem direct en kun je hem weer meenemen.

Kijk, da's helemaal leuk, dan wordt het denk ik een uur of 5. Ik ga ze trouwens denk ik ooit verbouwen, voor de tuning die ik nu heb zijn ze te lang (voor een std motor prima maar nu dus niet meer) Wil ze gaan inkorten en de tailpipe misschien verkleinen.

En over Fischer, ik heb er wel eens wat besteld en dat ging prima maar ik hoor ook andere verhalen.

heeft er iemand al een keer iets bij fischer besteld, ik wacht nu al anderhalve week op een setje tyga's, heb al een paar keer gemaild maar geen respons en
telefoon wordt niet opgenomen :?

ken iemand die een subframe daar heeft besteld, met eigen ogen gezien,
het subframe was bijna compleet doorgescheurd,
na veel klagen kon hij toch een ander krijgen (na te lezen op dit topic deel 1 eigenlijk .... )

hmmm hoop dat ik mijn spullen toch nog thuis krijg, was toch 660 euro bij elkaar.

Waar halen jullie je spullen, bij de dealer of alles van e-bay, zag dat fischer daar ook adverteert.

RGV-tje rijdt weer :]

Ik hoor de laatste tijd veel slechte verhalen over fisher. Ik hoop dat ze snel leveren en er niet met je centjes vandoor gaan (kan ik me ook niet voorstellen). Ik denk dat ze een beetje te veel hooi op hun vork nemen.

O, mn RS gaat binnenkort de deur uit (heb een koper) Ik nu namelijk 2 vriendjes in de schuur staan en dat pas van geen meter.
Ik heb geprobeert me zusje voor de RS te porren, maar die wil perse een SV.
Ooit komt er weer een RS-je, daar ben ik zeker van!

In de kickstart staat een heele dikke rs250 met een rg500 blok.
Ik denk ik zeg het ff voor jullie 2takt junkies :9~ :} *O*

Ding liep op 3 pitten in Assen laatst Joost, was inderdaad niet echt indrukwekkend. Als ie't voor mekaar heeft moet het toch wel aardig gaan met een PK of 95.

Het zit me de laatste tijd niet mee verdorie. Eerst niet op de motor naar de superbikes omdat het zo hard regend, breek ik vanmorgen ook nog eens op vakkundige wijze mijn wijsvinger '( . Kan het motorrijden wel weer vergeten de eerste tijd... :N :N

En zo ziet dat er nu dus uit van binnen :P

full

:N schijt man ... en zon putdeksel is geen licht dingetje hoor.
suck6 met herstel.

hallo

ik heb een vraag :)

waar halen jullie die monoseats en zijn ze dan al gespoten?

ik heb de aprilia rs 50(ja ik weet het ik zit hier op verboden terrein :9 )

55207_3.jpg

55207_2.jpg

55207_1.jpg

55207_0.jpg

Op de snelweg BergenopZoom/vlissingen ligt er nog ergenst een
paars met waarschijnlijk wat valschaden ;)

hallo

ik heb een vraag :)

waar halen jullie die monoseats en zijn ze dan al gespoten?

ik heb de aprilia rs 50(ja ik weet het ik zit hier op verboden terrein :9 )

He leuk dingetje! Heb zelf ook een rs 50 gehad, was toch lachen dat ik redelijk vaak een uitgestoken handje kreeg van motorrijders :P . Spul loopt ook belachelijk hard met de juiste onderdelen.
Mijn setup toen:
73,5 cc cilinder van top performance
21 mm dell'orto carburateur
21mm spruitstuk van dell'orto
Bidalot uitlaat
top performance koppeling
Liep toch een respectabele 135 km per uur :]

He leuk dingetje! Heb zelf ook een rs 50 gehad, was toch lachen dat ik redelijk vaak een uitgestoken handje kreeg van motorrijders :P . Spul loopt ook belachelijk hard met de juiste onderdelen.
Mijn setup toen:
73,5 cc cilinder van top performance
21 mm dell'orto carburateur
21mm spruitstuk van dell'orto
Bidalot uitlaat
top performance koppeling
Liep toch een respectabele 135 km per uur :]
ja dat gaat echt snerl begrenzertje eruit en je gaat 90 ander uitlaatje met 19mm en je gaat al 115zoals die van mij

8-)

maargoed weer ff ontopique :9

hou er ffe mee op 135km/h enzo :Z

ontopic.

die rgv500 van de kickstart is nix vergeleken hiermee...en zo zijn er nog talloze betere/mooiere

index.php

:9~

da's wel heel erg mooi ja, in welk topic staat die ?

oh ja en on topic, zie wel eens wat op E-bay staan maar die
ziet er niet zo mooi uit als die hierboven.

klikkerdeklik

Laatst bewerkt:
btw ik zoek zo'n normale monoseat die zeg maar over de duozit is gemaakt(weet niet of die eronder blijft zitten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan