Rooie duif zijn zijspandingetjes

Wat is nu precies je vraag? Zoek je een schema of een kabelboom?
Heeft 1981 ook al de relais onder de tank? Dan zou dat een geschikte kabelboom kunnen zijn.
 
Ok heb besloten om zelf weer een kabelboom te maken wpl boek van dit type komt komende week naar hier, ik ga wel wat stekkers gebruiken van een originele draadboom en maak de relais en ontsteking module onder de tank !!
 
Dan heb je waarschijnlijk ook een post /7 tank nodig met de uitsparing rechts zodat je alle meuk tegen de framebuis kwijt kan. Ik denk niet dat je alle moderne meuk links kwijt kan waar bij de oude modellen de relais zitten.
 
Dan heb je waarschijnlijk ook een post /7 tank nodig met de uitsparing rechts zodat je alle meuk tegen de framebuis kwijt kan. Ik denk niet dat je alle moderne meuk links kwijt kan waar bij de oude modellen de relais zitten.

Deze tank zit e nu op ;
CuE6uaCl.jpg
 
Nu ik toch thuis zit even wat gepield met mijn "nieuwe tellerhuisje" voor mijn span,
een setje nieuwe led lampjes erin geknutseld 1x groen voor laadstroom en 1x rood voor de oliedruk

2g9HmxDl.jpg


GF28eV4l.jpg


Laatst op mp ook het juiste tellertje gevonden nieuw in de verpakking *O*

VmI8Vz7l.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netjes en mooi compact uit. Heb je er rekening mee gehouden dat de stroom door een LED lampje te gering is om je dynamo te bekrachtigen?
 
Ziet er netjes en mooi compact uit. Heb je er rekening mee gehouden dat de stroom door een LED lampje te gering is om je dynamo te bekrachtigen?
Nu ook al met een ledje moet nu iets gas geven met de koude start voordat ie bekrachtigd,
maar een weerstandje van 3 watt doet hem wel helpen is mij verteld.
 
Moet je nog wel de juiste ohmse waarde voor die weerstand hebben. Ik heb er bij mij een weerstand van 56 ohm parallel aan de LED staan en dat gaat goed. En dat moet inderdaad een 3 watt weerstand zijn.
 
Moet je nog wel de juiste ohmse waarde voor die weerstand hebben. Ik heb er bij mij een weerstand van 56 ohm parallel aan de LED staan en dat gaat goed. En dat moet inderdaad een 3 watt weerstand zijn.
Die dan maar even scoren dan.
In Arnhem zit Radio Piet een zaak met allerlei electronica spullentjes die zullen vast wel de goede hebben of heb je een adresje via het web
 
Ik heb misschien nog wel wat liggen en dat kan ik dan meteen meebrengen als ik dat wiel kom halen. Ik ben tot maandag in Engeland, daarna kijk ik even. Ik stuur je dan een pb.
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Ok heb besloten om zelf weer een kabelboom te maken wpl boek van dit type komt komende week naar hier, ik ga wel wat stekkers gebruiken van een originele draadboom en maak de relais en ontsteking module onder de tank !!

Toch nog een draadboom gevonden van een nieuw type, ik had nog even gekeken op het internet wat een setje originele schakelaars kosten maar dat was wel prijzig 250,- + 175,- dat doen we dus niet.
Omdat ze solo toch met een VFR750 RC36 rijdt heb ik op de motorsloop in Brummen van het zelfde type een setje stuurschakelaars gekocht
wat aanmerkelijk minder kosten tevens ook een mooi Koppeling hendel van een Kawa gekocht.
Net even een leuk filmpje gevonden van bijna dezelfde kabelboom.
Stekker van de cocpit is anders, verder klopt ie aardig;


Nu nog een plaatje maken onder de tank waar de relais etc. komen, maar dat is leuk werk haha.
 
Laatst bewerkt:
beetje lastig in te schatten vanaf een foto, maar zo op t eerste gezicht lijkt die grote chromen lamp ook niet te misstaan in het geheel hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
beetje lastig in te schatten vanaf een foto, maar zo op t eerste gezicht lijkt die grote chromen lamp ook niet te misstaan in het geheel hoor
Bij de motor vond ik hem wat te groot maar heb hem er nog niet " buiten mee gezien ", dus misschien dit weekend even doen
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
stoer ding idd
Zekers heb deze nog als solo ook wel wel eens in het echie gezien in Mannheim op de beurs, gebouwd op een heel kostbaar R75 frame en nu met de juiste bak eraan !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan