Rooie duif zijn zijspandingetjes

Iemand interesse ? Ik ben de garage aan het opruimen.
1 BMW tank (geen staal of aluminium )
2 een winter kuip met beenschilden
3 een stalen 15 inch achterwiel voor een BMW zonder lagers
4 een stalen 15 inch voorwiel met wat werk bij 1 lager
5 een Aluminium 15 inch voorwiel waarbij 1 lager iets heeft meegedraaid
Mocht je interesse hebben snel reageren anders gaat het morgen
naar de vuilstort !!

548P9Yhl.jpg


sMdbkVjl.jpg


2h1tCDUl.jpg


2h1tCDUl.jpg


tCPWBcml.jpg


IjKne1pl.jpg

Iemand interesse ? Ik ben de garage aan het opruimen.
1 BMW tank (geen staal of aluminium )
2 een winter kuip met beenschilden
3 een stalen 15 inch achterwiel voor een BMW zonder lagers
4 een stalen 15 inch voorwiel met wat werk bij 1 lager
5 een Aluminium 15 inch voorwiel waarbij 1 lager iets heeft meegedraaid
Mocht je interesse hebben snel reageren anders gaat het morgen
naar de vuilstort !!

548P9Yhl.jpg


sMdbkVjl.jpg


2h1tCDUl.jpg


2h1tCDUl.jpg


tCPWBcml.jpg


IjKne1pl.jpg
De stalen wielen waren al opgehaald de rest niet en na wat berichtjes kreeg ik net te horen dat de persoon het niet ophaalt dus mocht er nog iemand wat zoeken voor het AET oid dan snel een berichtje, anders gaat het vrijdag na de stort.
 
ik zou heel graag die grote tank overnemen, en ik zie rechts in de hoek, een spaakwiel met schijf er op.
Daar kan ik ook wel wat mee!
dankjewel!
 
Dan zou ik alsnog heel graag aanspraak maken op het 15 inch wiel met aluminium velg. Probleem is alleen dat ik pas na 19 februari in de gelegenheid ben om langs te komen. (Iets met een buitenlandse verkering)
 
Als ik dat wiel op kan halen kort na 19 februari, graag. Eventueel kan ik ook die tank meenemen voor Mielko, is ie in ieder geval al wat dichterbij. En ik ga weleens duiken in Zeeland.
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Nou ik woon meer dan 100 km bij joe vandaan, maar het meeste is al geregeld
Afstand boeit mij niet zo, zit graag op de weg en rij veel voor de zaak door het hele land.. maar fijn dat alles geregeld is, want Lobith is in ieder geval doordeweeks voorlopig de verkeerde kant op (deze week Noordholland, volgende week Friesland)
 
Even een vraagje, ik heb hier al wat lopen zoeken maar misschien zoek ik verkeerd.

Ik heb een bedradingsschema nodig voor De BMW van mijn vrouw het was ooit een 75/6 (1976) en er zat een blok in met contactpunten
er ligt nu een R100 Blok in met een hall gever, dus van rond 1984, ( voor de kenners blok nummer links onder op het plaatje )
Zij wil graag wel alles via de cockpit laten lopen en er zit er ook 1 op die bij het blok hoorde,
en ook knipperlichten etc.
Helaas heb ik zelf geen goede kabelboom meer voor dit blok wel een stel oudere maar daar is al het 1 en ander met amptjes geknutseld,
nu wil ik hem graag zo maken dat ik de originele stekkers zo veel mogelijk kan gebruiken.
Ik heb er wel een originele koplamp in zitten met aansluitingen voor de diverse bedrading,
de zekeringen wil ik vervangen door steek-zekeringen en wil ik wel een andere plaats geven, dan in de koplamp.

Op mijn eigen span met een R80 blok met halgever etc
heb ik gewoon zelf een simpele bedrading gemaakt met industrie kabels maar ik heb er dus niet al te veel extra's op zitten
 
Even een vraagje, ik heb hier al wat lopen zoeken maar misschien zoek ik verkeerd.

Ik heb een bedradingsschema nodig voor De BMW van mijn vrouw het was ooit een 75/6 (1976) en er zat een blok in met contactpunten
er ligt nu een R100 Blok in met een hall gever, dus van rond 1984, ( voor de kenners blok nummer links onder op het plaatje )
Zij wil graag wel alles via de cockpit laten lopen en er zit er ook 1 op die bij het blok hoorde,
en ook knipperlichten etc.
Helaas heb ik zelf geen goede kabelboom meer voor dit blok wel een stel oudere maar daar is al het 1 en ander met amptjes geknutseld,
nu wil ik hem graag zo maken dat ik de originele stekkers zo veel mogelijk kan gebruiken.
Ik heb er wel een originele koplamp in zitten met aansluitingen voor de diverse bedrading,
de zekeringen wil ik vervangen door steek-zekeringen en wil ik wel een andere plaats geven, dan in de koplamp.

Op mijn eigen span met een R80 blok met halgever etc
heb ik gewoon zelf een simpele bedrading gemaakt met industrie kabels maar ik heb er dus niet al te veel extra's op zitten
Helemaal niemand ?
:N
 
Heb je Ace motoren al geprobeerd? Die doen veel met de oudere boxers, misschien kunnen die je helpen.
 
Ik heb een boek motorfietstechniek over reparatie aan tweekleppers BMW van 1970 tot 96 daar staan ook verschillende schema,s in,
heb je daar iets aan, laat maar weten.
heb er veel aan gehad bij de resto van mijn R100.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een boek motorfietstechniek over reparatie aan tweekleppers BMW van 1970 tot 96 daar staan ook verschillende schema,s in,
heb je daar iets aan, laat maar weten.
heb er veel aan gehad bij de resto van mijn R100.
Altijd handig stuur maar even een pm
 
Terug
Bovenaan Onderaan