capricorn-46
MF veteraan
een ruilblok voor 200 valt nog mee kga er eerst ff over nadenken laat het wel weten of ik hem neem thx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hey ! JAAAA FOTO"S !!!!!!!! het liefst zo oud mogelijk, 70's haardracht, kleding: helemaal goed ! rickmannen sturen écht geweldig, dat frame is zo makkelijk de bocht in te gooien, heerlijk !Wat een gaaf topic! Heb ff t/m pag 6 gelezen.
Mijn eerste motor was een Rickman-Honda, 750 met die 888(?)kit.
Enkelnokker, dacht een '78er.
Wat een superfiets.
Even denken. Ceriani velgen, Lockheedremmen, de grote doodskist-tank, tweezitter, poreuze Avons erop, 4 in 1 eronder.
Zal thuis op de comp even een piccie opzoeken en plaatsen.
Heb nog zo'n stelplatenset vor achterbrug bijbesteld bij Kruizinga Gouda. Kosste toen nog fl75,00. Veel geld toen.
Op gegeven moment sloeg de ketting door het blok. Lassen, bleef lekken, ruiblok, gesodomieter, dus maar verkocht.
In '82 gekocht voor fl1800,00 en in '87 verkocht voor fl1750,00.
Vond ik een goede deal tot ik op andere motoren ging rijden. Niets reed zo lekker als mijn Rickman.
De eikel die hem kocht heeft een rand rond de buddy (net als bij een oude BMW) laten aanbrengen en een middenbok eronder laten lassen.
Nog geprobeert de motor te traceren, maar helaas.
Ondertussen aantal fijne aparte moteren gehad, waaronder sf750, maar de mooiste herinneringen aan de Rickman.
>> mijn tekst van een paar dagen terug was weggevallen, dus hier nogmaals:
Ik ga met de rickman stoppen .. Alle bouwaktiviteiten staak ik, misschien wordt deze CR750 afgebouwd door een ander, maar even kijken nog. Wie geintereseerd is: vooral mailen..
reden: lichamelijk en daardoor ook geestelijk doorgedrongen (tot het besef)
Heel heel jammer vind ik het, maar voor nu is het beter. Even niks in het zicht, .. een moderne motor proberen,..
hier is de spreekwoordelijke streep die ik er nu onder zet
------------------------------------------------------------------------------------------------
geen heroverweging of erop-terug-kom-aktie ditmaal: c'est tout !
Mijn mailadres staat in m'n profiel ! het zou toevallig zijn, maar zoveel rijden er niet rond hè !Eerst: hoe kan ik je mailen?!
Tweede: klinkt serieus. Ken je van diverse andere topics, geloof ook het Laverda-topic.
Mijn mailadres staat in m'n profiel ! het zou toevallig zijn, maar zoveel rijden er niet rond hè !
(en anders kan ik altijd nog wat rondvragen her &der naar je oude motor, die vinden we vast wel ! als jij het kenteken nog weet ?!!)
tweede= het is serieus hoor ! (helaas, sleutelen gaat niet meer,..te pijnlijk) .. we hebben al eerder over&weer gemaild op het MF ja !! klopt helemaal
helaas !! de mijne is een XL ..'bouwjaar ca. 1975' .. kwam blijkbaar niet zo preciesXE-41-10!
Ben benieuwd.
helaas !! de mijne is een XL ..'bouwjaar ca. 1975' .. kwam blijkbaar niet zo precies
wat jammer zeg !Heb ook van die eikel begrepen dat hij hem aan iemand uit het zuiden verkocht had voor sloop en onderdelen. Ja, ja. Hij heeft hem op die manier voor schrootprijs in handen gekregen.
Originele papieren, invoerbewijs etc zaten er nog bij.
Hey ja ! prachtig, maar deze had ik al op mijn harde schijf staan !!!!!! die had je al eens gestuurd of hier op MF gepost.. geweldige foto's !!!!!!!!!!!!Ziet er mooi uit Roger. Ik mail je vandaag nog.
Voor nu ff een paar piccies met idd jaren 0 kapsel. Volgens mijn vriendin toen een John Fogerty kapsel.[afbeelding]
deze is ook al fantastisch !! als je er meer hebt,...allemaal welkom !Dit was hem.
[afbeelding]