Rf900rs2 geen vonk

Damiansrs2

Rookie
11 dec 2023
13
12
Ik ben ten einde raad ik heb een mooie rf900rs2 overgenomen van een kennis ik heb laatst nog een stukkie gereden liep wat beroerd maar niks geks verder ik kwam thuis viel ze ineens uit startte moeilijk maar toch aan gegaan sinds nu 2 weken geleden stil gestaan ik heb alles in mijn idee nagekeken maar geen vonk uit bijde bobines niet weerstand gemeten rechts goed 31,7 links 14,0 maar goed cdi vervangen puls sensor doorgemeten 165,0 ohm dus ook goed maar toch vraag ik me af waarom ik nogsteeds op bijde bobines geen vonk heb please heeft iemand een idee ?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    247,1 KB · Weergaven: 1
Vandaag alles uit elkaar gehad bleek een kabelbreuk te zijn tussen de kill-switch en de teller-bak dus kreeg waarschijnlijk de cdi geen signaal wel raar want de startmotor ging rond maar geen vonk maar goed ik had alles doorgemeten en alles had de juiste voltage en weerstand voor het ontdekken van de kabelbreuk probleem dus opgelost ze staat weer in elkaar en loopt weer als een zonnetje enorm veel ervaring opgedaan en veel respect voor deze motor in het bijzonder gekregen en met name veel dank voor ROB RD!!!!
 
goed dat hij weer draait.
alleen loopt er helemaal geen draad van de kill sw naar de teller. de teller heeft niks te maken met de ontsteking. met de teller afgekoppeld zal hij nog draaien. volg de draadjes maar op het schema.
welke kleur draad was onderbroken ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan