Wat erg voor z'n ouders hé.
Wat een gezeur.
Ben de videootjes van Kevin aan het bekijken.
Kost me heel veel moeite, maar toch een aantal leuke beelden er uit weten te halen.
Het is echt op z'n Amerikaans, veel geschreeuw en weinig techniek.
Deelt een onderwerp in drie/vier delen en zo kijk je urenlang naar z'n rug en schouders.
Het is duidelijk dat hij er zelf niet naar kijkt want het is niet om aan te zien.
Hij weet echt niet waar je naar moet kijken en hoe het in beeld te brengen.
Haalt een M8 cilinder van het carter en laat niet zien wat voor een stootrand erin de cilinder te zien is.
Hij geeft wel veel aandacht aan vlekken in de cilinder maar daar is op de video niet veel van te zien.
De twee koppen van de M8- 80.000 mijl geeft een goed beeld van de temperaturen in de kop.
Zie de bijlagen.
Ben benieuwd hoeveel uren ik deze nacht weer kwijt zal raken.
Ga er morgen wel naar zoeken.
Opvallend de kleur verschillen tussen de beide cilinders.
De voorste duidelijk heter dan de achterste.
Maar wel leuk, toch?
Wat een gezeur.
Ben de videootjes van Kevin aan het bekijken.
Kost me heel veel moeite, maar toch een aantal leuke beelden er uit weten te halen.
Het is echt op z'n Amerikaans, veel geschreeuw en weinig techniek.
Deelt een onderwerp in drie/vier delen en zo kijk je urenlang naar z'n rug en schouders.
Het is duidelijk dat hij er zelf niet naar kijkt want het is niet om aan te zien.
Hij weet echt niet waar je naar moet kijken en hoe het in beeld te brengen.
Haalt een M8 cilinder van het carter en laat niet zien wat voor een stootrand erin de cilinder te zien is.
Hij geeft wel veel aandacht aan vlekken in de cilinder maar daar is op de video niet veel van te zien.
De twee koppen van de M8- 80.000 mijl geeft een goed beeld van de temperaturen in de kop.
Zie de bijlagen.
Ben benieuwd hoeveel uren ik deze nacht weer kwijt zal raken.
Ga er morgen wel naar zoeken.
Opvallend de kleur verschillen tussen de beide cilinders.
De voorste duidelijk heter dan de achterste.
Maar wel leuk, toch?
Laatst bewerkt: