Klopt, Goegebeur VigoniHé is dat die van Cok vd Heuvel? Met die moeilijke merknaam? Mega zeldzaam ding.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, Goegebeur VigoniHé is dat die van Cok vd Heuvel? Met die moeilijke merknaam? Mega zeldzaam ding.
Haha, nou...ik moet 180 worden wil ik de huidige projecten afkrijgen, dus ik sla ff over...Klinkt alsof je er eigenlijk weer eentje zou moeten kopen.
Mooi dat de kruk het weer doet,zou mooi zijn als je tijdens het rijden een filmpje maakt ,genieten van het geluid , net zo als Milyard.
Slippende koppeling bij het inkomen van de powerband had mijn S2A ook last van na het monteren van de Higgspeeds. Opgelost door zwaardere veren en Bel-Ray gearsaver 80w.Ik had het niet alleen voor elkaar gekregen Dirk!
Het aantal verzoeken om geluidsfragmenten is bij deze motor bovengemiddeld, vreemd.
Ik heb nog een verzoek staan voor een volgas fly-by en nu dus onboard, ik ga kijken wat ik kan doen, eerst zorgen dat de koppeling het weer trekt.
Met de 3-1 uitlaat had ik geen last, daarna de originele uitlaten gemonteerd, slippen...bleek er een plaat te weinig in te zitten, opgelost.Slippende koppeling bij het inkomen van de powerband had mijn S2A ook last van na het monteren van de Higgspeeds. Opgelost door zwaardere veren en Bel-Ray gearsaver 80w.
Had er met de orginele uitlaten geen last van, bewijst wel dat de Higgspeeds hun werk doen!
Dat gaat wel helpen,mss een grotere schijf en een ander klauwtje?Of moet het zoveel mogelijk origineel blijven?Ik denk dat ik de linker voorremschijf er af ga mikken, ik vind de massatraagheid in de voorvork die je voelt irritant.
Zorgt voor te log sturen voor een lichte motor met smalle wielen, ik ben wel benieuwd hoeveel zo'n remschijf en bijpassende remklauw weegt.
Schijf wil ik (ondanks dat die doorboord is) origineel houden, heeft een aardige diameter.Dat gaat wel helpen,mss een grotere schijf en een ander klauwtje?Of moet het zoveel mogelijk origineel blijven?
Er zit al een brace tussen de vorkpoten volgens mij.
je gaat van je remmen "vertragingsdinges" maken ?Ik denk dat ik de linker voorremschijf er af ga mikken, ik vind de massatraagheid in de voorvork die je voelt irritant.
Zorgt voor te log sturen voor een lichte motor met smalle wielen, ik ben wel benieuwd hoeveel zo'n remschijf en bijpassende remklauw weegt.