Reviseren en verbeteren van een HD shovelhead

Een mooi einde, toch?
 

Bijlagen

  • MF forum Einde verhaal van Peter.jpg
    MF forum Einde verhaal van Peter.jpg
    52,9 KB · Weergaven: 67
Eerst wil je geen discussie, besluit iedere post met "mijn mening". Je maakt iedereen die genuanceerder denkt voor gek uit, je trekt een heel topic leeg. Waar wil je nu weer aandacht mee trekken?
Ga lekker 27 punts meetstellingen bouwen maar probeer er geen aandacht voor te krijgen alsjeblieft.
 
Max, je verhalen over techniek zijn interessant en mooi. De manier waarop je je gelijk probeert te halen niet.
En stel je krijgt gelijk, dan rest er alsnog één leeg topic en één gesloten topic.
 
Jongens jongens jongens toch.

HET grote probleem met echte vak idioten sorry techneuten met benzine in hun hele metabolisme is dat deze meestal of eigenlijk nooit goed zijn in omgang met normale mensen van vlees en bloed.

En HET grote probleem met echte mensen van vlees en bloed is dat deze nooit of te nimmer normaal zullen kunnen omgaan met echte vak techneuten.

Dat verschil tussen die 2 soorten is nog groter als tussen mannen en vrouwen en dat gaat al heel vaak mis samen.

Hierdoor hebben we nu een ontzettend interessant en leerzaam topic wat volledig om zeep is geholpen.

@MAX-JVA ik had en heb totaal geen problemen met hoe je reageert en wat je schreef.
Heb ook benzine in mijn lijf en kan ontzettend goed tussen de regels door lezen.
Dat heette vroeger op school begrijpend lezen en geloof me dat is tegenwoordig een vak op zich
 
Jongens jongens jongens toch.

HET grote probleem met echte vak idioten sorry techneuten met benzine in hun hele metabolisme is dat deze meestal of eigenlijk nooit goed zijn in omgang met normale mensen van vlees en bloed.

En HET grote probleem met echte mensen van vlees en bloed is dat deze nooit of te nimmer normaal zullen kunnen omgaan met echte vak techneuten.

Dat verschil tussen die 2 soorten is nog groter als tussen mannen en vrouwen en dat gaat al heel vaak mis samen.

Hierdoor hebben we nu een ontzettend interessant en leerzaam topic wat volledig om zeep is geholpen.

@MAX-JVA ik had en heb totaal geen problemen met hoe je reageert en wat je schreef.
Heb ook benzine in mijn lijf en kan ontzettend goed tussen de regels door lezen.
Dat heette vroeger op school begrijpend lezen en geloof me dat is tegenwoordig een vak op zich
Helemaal mee eens! Ik las Max zijn reacties ook, door de regels heen. Ben zelf ook wel technisch aangelegd maar niet zoals Max of de mensen die ik ken als vrienden van me. Verschil in wijze van uitdrukken is wezenlijk aanwezig! Niet dat dat zo erg is, maar je moet het wel begrijpen, dan is er niks mis mee.
Vind het persoonlijk erg jammer dat dit topic zo eindigt, had er best veel aan, want ik weet ook niet alles natuurlijk.
Het inzicht in techniek en toepassingen ervan, helpt me leren.
 
Allemaal leuk en aardig, maar als je niet met mensen kan omgaan, of, zoals in het geval van Max, geen tegengas kan verdragen is het gewoon niet handig om een topic als dit te beginnen.

Max is, zoals ik het zie, niet aan het uitleggen maar zijn gelijk aan het halen, de frustratie spat er vanaf.
 
Het gaat hier niet om Max, maar om de techniek die hij beheerst. Voor de beoordeling van mensen op dit forum moet er een psychologisch topic aangemaakt worden.

En dan moet jij eens zien hoe moeilijk het voor sommigen is anderen in hun waarde te laten.

Dat is hier niet gebeurt waardoor we een prachtig stuk motorfiets techniek moeten missen door respectloos gebral van anderen.

Jammer.
 
Allemaal leuk en aardig, maar als je niet met mensen kan omgaan, of, zoals in het geval van Max, geen tegengas kan verdragen is het gewoon niet handig om een topic als dit te beginnen.

Max is, zoals ik het zie, niet aan het uitleggen maar zijn gelijk aan het halen, de frustratie spat er vanaf.

Het topic is om zeep geholpen doordat andere mensen tegengas bleven geven en koste wat kost hun gelijk wilden halen. Dat is gelukt! TS heeft naar mijn weten nooit mensen beledigd dus moet je zo iemand in zijn waarde laten.
 
M.i. zijn er een aantal Harley-adepten geweest die als door een wesp gestoken reageren op Max' onderbouwde constateringen over hun geliefde merk. En dat doen ze zonder uit te leggen waar hij dan fout zou zitten en ook door op de man te spelen. Erg jammer, maar door alle posts weg te halen krijgen die mensen juist hun zin: Harley is weer terug geweldig.

Kan verder best zijn dat de pure technische mensen andere omgangsvormen hebben, prima, maar technische kunde is geen vrijbrief om in andere topics flauw te doen. Doe je dat wel, dan maak je het de goegemeente alleen maar makkelijk om je weg te zetten als vervelend.
 
Veel van de bovenstaande reacties bevestigen precies wat ik bedoel en geschreven heb.
Sorry "normale" mensen dat ik jullie op jullie kilometers lange tenen heb getrapt.

Wel fijn dat je meteen de bevestiging krijgt.

O en ff on-topic. Reviseren en verbeteren van een shovelhead is feitelijk niet te doen/te betalen. Gewoon steeds weer onderdelen vervangen/vernieuwen is de gangbare oplossing.
Is toch de charme van met zo'n allesbrander rijden?
 
Laatst bewerkt:
M.i. zijn er een aantal Harley-adepten geweest die als door een wesp gestoken reageren op Max' onderbouwde constateringen over hun geliefde merk. En dat doen ze zonder uit te leggen waar hij dan fout zou zitten en ook door op de man te spelen. Erg jammer, maar door alle posts weg te halen krijgen die mensen juist hun zin: Harley is weer terug geweldig.

Dat zou zo maar kunnen kloppen ;)
 
Veel van de bovenstaande reacties bevestigen precies wat ik bedoel en geschreven heb.
Sorry "normale" mensen dat ik jullie op jullie kilometers lange tenen heb getrapt.
Mocht je mij bedoelen met "normale mens" dan zou ik het waarderen als je dat gewoon zegt. Word ik niet boos van, vind ik juist makkelijker discussiëren.

Volgens mij zijn de circa 20 laatste reacties in dit topic van mensen die het op de eerste plaats erg jammer vinden dat Max hier niet meer post, inclusief mezelf.
 
Wat er met dit topic gebeurd is weet ik niet.. maar ik zie een behoorlijke verzameling interessante technische afbeeldingen in het album. Jammer dat het verhaal verloren is gegaan. Is er ergens een backup te vinden misschien?
 
Wat er met dit topic gebeurd is weet ik niet.. maar ik zie een behoorlijke verzameling interessante technische afbeeldingen in het album. Jammer dat het verhaal verloren is gegaan. Is er ergens een backup te vinden misschien?
Het merendeel van de technische uitleg hier, en de afbeeldingen, kwam bij @MAX-JVA vandaan.
Die user is nog actief hier.
Wellicht kun je die user een berichtje sturen?
 
We zijn nu weer een technisch topic aan het bezoedelen met off topic gedoe.

En ik heb echt wel begrip dat iemand wellicht niet zo goed communiceert maar dat de technische kennis die hij overdraagt dusdanig waardevol is dat men hem die rare communicatie vergeeft. We kennen allemaal meerdere gebruikers die op die manier prima functioneren, geaccepteerd worden en een waardevolle bijdrage leveren aan M-F, dat is dus ook helemaal het punt niet.

We hebben er ook niets op tegen dat iemand een heel topic vult met informatie die slechts voor een enkeling belangrijk is, zeker niet als het eigenlijk informatie is die moeilijk of niet elders te vinden is. Ik ben er juist trots op dat die info dan wel op motor-forum.nl te vinden is !!

Ergens is een omslagpunt gekomen en heeft iemand commentaar gehad op de manier van posten en/of inhoudelijk het ergens niet eens te zijn met de poster.
Als je daarna als gebruiker ervoor kiest om veel van je waardevolle on-topic reply zelf gaat verwijderen en daarna alleen nog off-topic reply in on-topic topic's gaat posten zoals ook zijn laatste reply in dit topic... tja... euuhh... . zeg t maar, wat verwacht je dan van de forumbeheerders ?

Persoonlijk vind ik dat enkele gebruikers bewust of onbewust dingen hebben getypt die reacties hebben uitgelokt die ervoor zorgden dat de niet zo communicatieve schrijver nu dusdanig van t pad is dat ook hij niets on-topic post maar zelfs bijdraagt aan het afbreken van zijn geplaatste reply en topics.
De forumbeheerders kunnen dit niet oplossen, wellicht helpt het als de medestanders eens mailen of PMmen met hem en kijken of we weer met z'n allen fatsoenlijk verder kunnen op een fatsoenlijke manier. Als afbreken van een user een 'gemeenschappelijke' actie is, dan mag het opbeuren van dezelfde user ook een gemeenschappelijk doel zijn.
 
Goed lezen.
Deze "afbeeldingen" zijn niet in het MEDIA-album opgenomen!
Iemand is dus selectief aan het beoordelen wat er wel en niet in mag.
 

Bijlagen

  • BOB.jpg
    BOB.jpg
    141,2 KB · Weergaven: 48
  • Kijk cijfers M-F 11-09.jpg
    Kijk cijfers M-F 11-09.jpg
    153,4 KB · Weergaven: 50
Goed lezen.
Deze "afbeeldingen" zijn niet in het MEDIA-album opgenomen!
Iemand is dus selectief aan het beoordelen wat er wel en niet in mag.

I rest my case.... |(


Max, die beide afbeeldingen hebben een adres vanaf M-F.
Geen idee wat jij met je albums doet maar ze staan dus op de M-F servers en zijn gewoon in je albums te zetten. Er is ook nergens een restrictie ingebouwd op M-F om afbeeldingen te weigeren of te modereren.

Maar je gaat nu zo in je emotie's op dat je dingen plaatst die niet kloppen en onterecht zijn. Daarmee beschadig je M-F ( een minimaal klein beetje ) maar vooral jezelf.

Ik ben aan het nadenken hoe we van jou specifieke kennis kunnen genieten zonder dat er off-topic discussies ontstaan, misschien kunnen we daar een oplossing voor bedenken die ook jou aanstaat.

In het belang van dit topic, M-F maar zeker ook voor jezelf zou ik je willen vragen je emotionele reacties even in de hand te houden.

Zie het als bewijs dat je ( en je kennis ) gewaardeerd worden, als je gewoon een vervelende user was geweest dan was je inmiddels allang geband. Ik wil moeite voor je doen, gun ons even wat tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan