Revenger motorkleding

mieluh

MF veteraan
15 jun 2006
9.674
1.875
Maasbree
Vraagje waar ik eigenlijk mee zit...

Iemand ervaring met revenger kleding/combi's? Kan er hier op mf verder weinig over vinden, weet dat safe in rotterdam ze verkocht, maar verder geen idee...

Heb er een besteld, maar heb verder nooit echt van het merk gehoord (wel begrepen dat het eigenlijk MQP is)

En oja, voordat ik als stom bestempeld word, ik kan hem terugsturen mocht het niks zijn :+

Dus laat maar komen die reacties...
 
Heb een leren combi, nu al zo'n 10 jaar en naast wat gebruikelijke slijtage (lipje v.e.rits en voering wat dunner) geen problemen, rekt langzaaahaaaaaaam met mij mee. ;)

Maar verder niets mis mee, degelijk spul.
 
Laatst bewerkt:
Heb er 1 gehad. Op zich goed spul, alleen niet 100% waterdicht en de rits was na 6 maand stuk. Helaas op een beurs gekocht ...
 
Waterdicht is niet zo belangrijk, rij nooit in de regen dus mocht het ooit voorkomen is een beetje nat worden ook niet erg...

Verbaast me alleen dat de pakken voor 550 euro de toonbank passeren (adviesprijs) en er verder weinig over te vinden is...
 
Ik rij al 5 jaar rond met een textiel combi van dit merk. Kon het goedkoop krijgen op de beurs in Utrecht (einde van de dag en nog geen lange motorrijders met interesse geweest). Bevalt uitstekend, heb er een tijd woon/werk meegereden in weer en wind en de enige klacht is dat het idd wel eens niet helemaal waterdicht kan zijn (zware of langdurige regen).
 
Ik heb destijds bij safe rotterdam een leren revenger combi gekocht.
Het is mijn eerste leren combi, dus heb geen vergelijkingsmateriaal.
Maar de kwaliteit vind ik zelf erg goed, er is nog niets kapot gegaan oid.
 
Heb je geen foto?? zal waarschijnlijk een vergelijkbare zijn dan, mag ik vragen wat je ervoor betaald heb??
Mag eventueel ook via pb, ff om te vergelijken....
 
ik heb een compleet pak van revenger :) het bevalt erg goed en zit bij mij comfortabel ook op lange ritten.
heb het pak nu al 1.5 jaar en nog steeds in goed gebruik.

edit: hij is ook mooi waterdicht ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb je het dan over textiel of leder??? Ik heb een lederen versei besteld namelijk...
 
Is leder, ik heb er 1 enkele weken,buse is een middeklasser,pak zit mij goed.
Je moet het wel indragen(knelt in het begin wat aan de knieen,maar dat zet zich.
Had hetzelfde met een spyke pak maar dat zit nu als gegoten
 
Had het eigenlijk over de revenger pakken of die textiel of leder waren :+

maar bedankt voor de info ;)
 
Dankje, zal eens kijken, zal als het goed is morgen arriveren bij mij op de mat...
 
Heb het pak gepast en terug gestuurd, heb nu zelf een spidi pak en vind de pasvorm van de revenger toch echt een stuk matiger... De maat was goed, alleen zit het gewoon niet zo lekker eerlijk gezegd, en de afwerking vond ik ook vrij matig uitzien, qua rijden weet ik het natuurlijk niet want heb hem alleen gepast, maar dit zijn just my 2 cents
 
Terug
Bovenaan Onderaan