Regio Haarlem - Deel 65: MFH droomt nog na Bullay...

Status
Niet open voor verdere reacties.
jane.
hoe is je soli afgelopen?

Ja, ging wel goed, ik hoor vrijdag of ik ben aangenomen. Hoop van wel, maar ja, je weet maar nooit! Vet grappig, een van die mannen waarmee ik het sollicitatiegesprek had, rijdt ook motor. Dus dat was wel al een beetje een plus denk ik :P
 
Ja, ging wel goed, ik hoor vrijdag of ik ben aangenomen. Hoop van wel, maar ja, je weet maar nooit! Vet grappig, een van die mannen waarmee ik het sollicitatiegesprek had, rijdt ook motor. Dus dat was wel al een beetje een plus denk ik :P

moey ie moto guzzi wel goe d uitspreken :')
 
Ja, ging wel goed, ik hoor vrijdag of ik ben aangenomen. Hoop van wel, maar ja, je weet maar nooit! Vet grappig, een van die mannen waarmee ik het sollicitatiegesprek had, rijdt ook motor. Dus dat was wel al een beetje een plus denk ik :P
dat helpt altijd :)
common intrests

waar in brabantia?
(ik werk er zelf namelijk ook ..bergen op zoom)
 
dat helpt altijd :)
common intrests

waar in brabantia?
(ik werk er zelf namelijk ook ..bergen op zoom)

om precies te zijn op centerparcs, de kempervennen (westerhoven), zou ik een eigen bungalow krijgen enzo. Ideale stage voor mij, dus hoop echt dat het wat wordt!
 
@ jane, echt wel leuk zon stage!
helemaal met vele vakantie gangers :0
zullen hier voor je duimen

@ roy , ik zal voor je posen ;)
@ ricardo, tis ook een lekkere manier even van je kopzorgen af te komen. anyway...sterkte met je zorgen. hoop dat je er een beetje uit kunt komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan