Regio Haarlem - Deel 43: Beter laat dan nooit..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yup, mijn werkgever toen ik nog in het westen woonde. Zeer goede zaak :) Goed bekend bij de oude garde! Maargoed, wie komen er allemaal, wil wel eens zien wat voor helden er nou allemaal achter die computers zitten! :]

Misschien dat ik wel even kom binnenwaaien. :Y Maarja, mij ken je al. :P
 
Yup, mijn werkgever toen ik nog in het westen woonde. Zeer goede zaak :) Goed bekend bij de oude garde! Maargoed, wie komen er allemaal, wil wel eens zien wat voor helden er nou allemaal achter die computers zitten! :]


-O- moet morgen met me vrouwtje naar het ziekenhuis,gaat het voor mij niet worden.

linkje naar de motorzaak
 
Yup, mijn werkgever toen ik nog in het westen woonde. Zeer goede zaak :) Goed bekend bij de oude garde! Maargoed, wie komen er allemaal, wil wel eens zien wat voor helden er nou allemaal achter die computers zitten! :]
ik kan pas tegen de middag, maar dan ben jij waarschijnlijk al weg ( rond 4 uur)
 
Yup, mijn werkgever toen ik nog in het westen woonde. Zeer goede zaak :) Goed bekend bij de oude garde! Maargoed, wie komen er allemaal, wil wel eens zien wat voor helden er nou allemaal achter die computers zitten! :]

Hanteren ze ook leuke prijsjes?

Nog ff een zaak zoeken die voor leuke prijzen m'n onderhoud gaat doen aan de fiets.
So far staat Horeon me wel aan, officiele kawa dealer en met 25kw zetten ging het ook goedkoop goed en snel :)
 
10132004_grappig.jpg
 
Hanteren ze ook leuke prijsjes?

Nog ff een zaak zoeken die voor leuke prijzen m'n onderhoud gaat doen aan de fiets.
So far staat Horeon me wel aan, officiele kawa dealer en met 25kw zetten ging het ook goedkoop goed en snel :)
Alles zelf doen: is het goedkoopst O-)
 
Hanteren ze ook leuke prijsjes?

Nog ff een zaak zoeken die voor leuke prijzen m'n onderhoud gaat doen aan de fiets.
So far staat Horeon me wel aan, officiele kawa dealer en met 25kw zetten ging het ook goedkoop goed en snel :)
Tom is zeker goed en goedkoop :Y
 
'Regio Haarlem - Deel 42: Beter laat dan nooit...' > 'Regio Haarlem - Deel 43: Beter laat dan nooit...'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan