Regio Haarlem - Deel 41 : Het kan vriezen, het kan dooien..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je wat er gebeurt als de tijd 30x zo snel zou gaan als normaal? ..

Dan heb je iedere dag salaris en alle vrouwen bloeden dood. :P
 
Denk dat wij eerder de mannen zouden missen, want die houden dat tempo gewoon niet bij.... :+
Hmmm...

Zit ook wel weer wat in...

Punt is gewoon dat Dion een beetje een grote mond heeft, maar als het er op aan komt, blijft er volgens mij van die grote mond niets over ;)
 
Weet je wat er gebeurt als de tijd 30x zo snel zou gaan als normaal? ..

Dan heb je iedere dag salaris en alle vrouwen bloeden dood. :P

iedere dag salaris zou ik mee kunnen leven.
Alle vrouwen dood bloeden?....wie gaat me dan behoeden voor stomme keuzes? ;(
 
Je kent me niet eens ..
Ik heb twee keer mee gemaakt dat jij in de buurt was als ik Sven of Roy aan de telefoon had, en twee keer had je het hoogste woord aan de andere kant van de lijn (iets met een tong...)

En toen heb ik ook al tegen je gezegd dat je mond groot is, maar dat je het eerst maar es waar moet maken ;)

Overigens: het was niet slecht bedoeld hoor... Kan er wel om lachen :)
 
Ik heb twee keer mee gemaakt dat jij in de buurt was als ik Sven of Roy aan de telefoon had, en twee keer had je het hoogste woord aan de andere kant van de lijn (iets met een tong...)

En toen heb ik ook al tegen je gezegd dat je mond groot is, maar dat je het eerst maar es waar moet maken ;)

Overigens: het was niet slecht bedoeld hoor... Kan er wel om lachen :)

wat moet ie waarmaken dan? die gozer heb een vriendin hoor :+
 
Ik heb twee keer mee gemaakt dat jij in de buurt was als ik Sven of Roy aan de telefoon had, en twee keer had je het hoogste woord aan de andere kant van de lijn (iets met een tong...)

En toen heb ik ook al tegen je gezegd dat je mond groot is, maar dat je het eerst maar es waar moet maken ;)

Overigens: het was niet slecht bedoeld hoor... Kan er wel om lachen :)
Ok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan