Regio Haarlem - Deel 212: Spa ... maar niet uit de fles!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker hoor! Zal in ieder geval stukje rust geven in je hoofd...

Naja tegen de tijd dat ik voor een andere motor ga kijken, weet ik jullie te vinden ;)
op het feit na dat we nog een pand en woning moeten regelen, etc _O- but nee gaat wel fijn zo ja ;)


Wel doen hoor :Y nog altijd gunstiger dan de rest hier in de omgeving O-) #verkooppraatje
 
Zal niet lang meer duren denk :+

Ligt eraan hoe snel deze verkocht is... heb hem nog niet online gezet, want waarschijnlijk gaat kennisje van me eerst die topkuip repareren en spuiten en dan nieuwe stickers erop, dan zou ik hem daarna toch wel voor een schappelijke prijs moeten kunnen verkopen..
 
Ligt eraan hoe snel deze verkocht is... heb hem nog niet online gezet, want waarschijnlijk gaat kennisje van me eerst die topkuip repareren en spuiten en dan nieuwe stickers erop, dan zou ik hem daarna toch wel voor een schappelijke prijs moeten kunnen verkopen..
wel goed dat je hem idd ff opknapt :Y dan vang je er zeker meer voor *O*

Had btw mn zus nog gesproken... hebben we het vd week wel even over ;)
goed bezig *O*

minimeet @ Spa O-)

Is goed... Iwan heeft toch wel aardig ervaring met R6jes, dus dat komt mooi uit :P
hahah ja als ie ergens ervaring mee heeft _O- _O-
 
Ligt eraan hoe snel deze verkocht is... heb hem nog niet online gezet, want waarschijnlijk gaat kennisje van me eerst die topkuip repareren en spuiten en dan nieuwe stickers erop, dan zou ik hem daarna toch wel voor een schappelijke prijs moeten kunnen verkopen..


*O*
 
goeiemiddag meld me hier ook weer ff heb de xl te koop heb nu iets veel mooiers :Y

SV101818.jpg
 
Er zijn altijd details die overblijven ...;)
Belangrijkste zijn je klanten....

Sow, weer binnen. gelijk ook nog ff langs de Mediamarkt gereden in Amsterdam. Die heeft toch stukken meer als Cruqius. Natuurlijk weer niet wat ik zoek... Bluetooth streaming audio ontvanger voor in de auto hebben ze niet.....
U kunt beter een nieuwe radio kopen...... Yeah right. :(



op het feit na dat we nog een pand en woning moeten regelen, etc _O- but nee gaat wel fijn zo ja ;)


Wel doen hoor :Y nog altijd gunstiger dan de rest hier in de omgeving O-) #verkooppraatje
 
Er zijn altijd details die overblijven ...;)
Belangrijkste zijn je klanten....

Sow, weer binnen. gelijk ook nog ff langs de Mediamarkt gereden in Amsterdam. Die heeft toch stukken meer als Cruqius. Natuurlijk weer niet wat ik zoek... Bluetooth streaming audio ontvanger voor in de auto hebben ze niet.....
U kunt beter een nieuwe radio kopen...... Yeah right. :(
Of een nieuwe auto :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan