Regio Haarlem - Deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees net op het uitjes topic dat we gaan bowlen in de rook... Wie heeft er beloofd om daar te gaan staan gummen zondag?? :o
 
Zeeslot:

Ik heb m al eens op 1.9 voor en 2.0 achter gehad en toen een avondje gaan "akeren" ik had het gevoel alsof hij aan t glijen was, hij viel de bocht in en moeilijk weer rechtop te zetten.

En ja ze waren goed warm gereden :P

Ik hou het toch maar op 2.2 voor en 2.3 achter :Y vanuit t 900rr topic raden ze dat ook aan toen ik het een tijdje geleden vroeg :)

Bijgevoegd: foto van m'n voorbandje *D [afbeelding]
jah zijn wat meer straatbanden.. die mogen wat harder, maar niet veel hoor. Op aker rijdt je je banden echt niet warm hoor :N Daar is het te klein voor. Op Zandvoort zijn je banden qua temp een stuk hoger dan op straat of Aker.

Maar je moet doen wat het beste voelt. Maar meet nou wel meteen na een sessie: daar gaat het om. Staat hij na een sessie op 2.3.... dan is ie helemaal top.
 
jah zijn wat meer straatbanden.. die mogen wat harder, maar niet veel hoor. Op aker rijdt je je banden echt niet warm hoor :N Daar is het te klein voor. Op Zandvoort zijn je banden qua temp een stuk hoger dan op straat of Aker.

Maar je moet doen wat het beste voelt. Maar meet nou wel meteen na een sessie: daar gaat het om. Staat hij na een sessie op 2.3.... dan is ie helemaal top.


houwes op met die lappen tekst je lijkt wel een wijf met dat vele gelul van je B|
 
Pssst... Zeeslot, gewoon je verhaal in 4 posts zetten, dan kunnen ze het wel behapstukken ;)
 
wat klopt er niet aan deze pliesie wagen

volvo_v70-thumb.jpg
 
@ zeeslot:

Jij weet niet hoe ik een rondje aker rij :+ O-)

maar zo warm als op zandvoort krijg je ze idd niet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan