Regio Haarlem - Deel 155: Oh Oh Haarlem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem aan dat je zorgverzekering toch wel wat dekt? :? Bij mij wel namelijk. (Ik twijfel alleen of dat in de basisverzekering zit...)


deze zat niet in het basispakket :N

rb_3212_004_9a_01.jpg
 
Vroegah kreeg je ;t montuur gratis en moest je de glazen betalen. Nu zeggen ze weer dat je de glazen gratis krijgt maar 't montuur moet betalen :')
 
Vroegah kreeg je ;t montuur gratis en moest je de glazen betalen. Nu zeggen ze weer dat je de glazen gratis krijgt maar 't montuur moet betalen :')
Wist je trouwens dat je met jou motor best goed kan wheelie'n?
Vandaag reed een gozer me voorbij (op t achterwiel), en ging bijna de hele 3 merenweg af op 1 wiel. _O- _O- _O-
 
Wist je trouwens dat je met jou motor best goed kan wheelie'n?
Vandaag reed een gozer me voorbij (op t achterwiel), en ging bijna de hele 3 merenweg af op 1 wiel. _O- _O- _O-

Met elke motor kan dat toch, ligt aan de persoon :9
 
Vroegah kreeg je ;t montuur gratis en moest je de glazen betalen. Nu zeggen ze weer dat je de glazen gratis krijgt maar 't montuur moet betalen :')
mocht wel een gratis erbij nemen, lees of afstand heb maar lees genomen, iedere verandering kost dan weer wel geld
 
Kreeg vandaag een mail over m'n koekblik dat ze 31-08 afleveren niet gaan redden :') :z

gelijk maar een zeikmail eruit gegooid dat ik daar 9 dagen geleden al achter was B|


De verwachte afleverweek is nu week 38 (20-09-2010 - 24-09-2010).
 
Kreeg vandaag een mail over m'n koekblik dat ze 31-08 afleveren niet gaan redden :') :z

gelijk maar een zeikmail eruit gegooid dat ik daar 9 dagen geleden al achter was B|


De verwachte afleverweek is nu week 38 (20-09-2010 - 24-09-2010).
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

domme italianen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan