Racen op een oude CBR (PC25, 31 of 35), part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dan, jij zou niet misstaan in ons raceteam Bochtgemist _O- Maar zo is het wel weer genoeg geweest voor de komende 30 jaar he -O- Niet zo fijn die schade maar er kwam idd toch een circuit kuip op dus vlat nog enigszins mee. Suc6 met opknappen :Y
[Dennis_B]
Ik houd me aanbevolen... :+
[/Dennis_B]

Zo dan, jij zou niet misstaan in ons raceteam Bochtgemist _O- Maar zo is het wel weer genoeg geweest voor de komende 30 jaar he -O- Niet zo fijn die schade maar er kwam idd toch een circuit kuip op dus vlat nog enigszins mee. Suc6 met opknappen :Y
Ja de originele kuip wordt gewoon als schade kuip verkocht denk ik :Y
Kont was doormidden, maar heb ik met poly al weer heel gemaakt (erg goed gelukt al zeg ik het zelf *D ) en de rest alleen krasjes en de rechterkant nog 2barstjes van de grindbak toen dus het valt allemaal nog reuze mee :Y

Topkuip!
full

Tis niet superglad en een beetje een sinassappel huidje but I do'n t care :P
Ik vind het mooi zo :Y
Nog streepje erop en wat stickers op een paar slechte plekjes plakken en dan is 'ie zo goed als ready *D

Laatst bewerkt:
Topkuip![afbeelding]

Nog streepje erop en wat stickers op een paar slechte plekjes plakken en dan is 'ie zo goed als ready *D
Niiiiice! :9 Lekkah low budget, je weet wie de hoofdsponsor is van ons team:

gammalink.jpg

Dat wil zeggen, we hebben daar een abbo'tje op de afdeling spuitbussen... *O*

Topkuip![afbeelding]

Nog wat lagen erop zetten en dan met heel fijn waterproof erover en daarna blanke lak, dan is dat sinasappel effect ook weer weg.

Maar voor de gewone mensen zoals ons vind ik dat je het netjes gedaan hebt :}

Morgen :W

Vandaag opzoek naar een oude XT/XR/XL voor erbij..

Gisteren mooie temperatuur hier, zelfs nog ff me leren overall aangetrokken :Y
Rotonde op, me vriendin reed achter met met d'r brommertje (dus we reden max. 20)
Ik ga wat verzitten(voor het gevoel), t was niet glad maar wel te glad om ff lekker bochtjes te maken dus ik reed rustig..
*Scccccccchhhhhhhhggg* daar lag ik weer :?

Me knie nog snel nog uitgestoken om om rechtop te houden maar wilde niet meer helpen :N
Ik snap dr geen zak van en me vriendin stond ook vol verbazing te kijken want: '' je deed echt niks raars ofzo!?'' dusja, nu rechts (grindbak) EN links kuipschade B|

Goed, er komt toch een circuitkuip op en alles is nog heel verder, kont was gebroken maar die is als weer gepoly'ed :Y

Zo val je 2 jaar en 48000km niet, en zo lig je in 4 maand 3 keer onderuit.. genoeg voor de komende tijd dacht ik zo :+

Nog ff wat foto's voor het idee:

[afbeelding]
[afbeelding]

Al wel goedkoop nieuwe laarsjes kunnen krijgen vorige week *D
[afbeelding]
Moet geen gewoonte gaan worden bij je denk :P :+
Blijft toch altijd zonde weer.

Maar voor wat betreft die laarsjes, dat zijn fijne dingen vind ikzelf.
Heb precies dezelfde en ben zeer tevreden ermee :Y

Morgen :W

Vandaag opzoek naar een oude XT/XR/XL voor erbij..

Gisteren mooie temperatuur hier, zelfs nog ff me leren overall aangetrokken :Y
Rotonde op, me vriendin reed achter met met d'r brommertje (dus we reden max. 20)
Ik ga wat verzitten(voor het gevoel), t was niet glad maar wel te glad om ff lekker bochtjes te maken dus ik reed rustig..
*Scccccccchhhhhhhhggg* daar lag ik weer :?

Me knie nog snel nog uitgestoken om om rechtop te houden maar wilde niet meer helpen :N
Ik snap dr geen zak van en me vriendin stond ook vol verbazing te kijken want: '' je deed echt niks raars ofzo!?'' dusja, nu rechts (grindbak) EN links kuipschade B|

Goed, er komt toch een circuitkuip op en alles is nog heel verder, kont was gebroken maar die is als weer gepoly'ed :Y

Zo val je 2 jaar en 48000km niet, en zo lig je in 4 maand 3 keer onderuit.. genoeg voor de komende tijd dacht ik zo :+

Nog ff wat foto's voor het idee:

[afbeelding]
[afbeelding]

Al wel goedkoop nieuwe laarsjes kunnen krijgen vorige week *D
[afbeelding]
ik weet nog wel een xl500 te koop
als je meer info wil hoor ik het wel

[afbeelding]

_O-
Ja dit was ook primer, schuurpapier en zwarte lak van de plaatselijk Gamma :Y

Nog wat lagen erop zetten en dan met heel fijn waterproof erover en daarna blanke lak, dan is dat sinasappel effect ook weer weg.

Maar voor de gewone mensen zoals ons vind ik dat je het netjes gedaan hebt :}
Ja is ook nog een optie, maar eerst maar eens zo proberen :Y
Iig bedankt voor de tip!
Moet geen gewoonte gaan worden bij je denk :P :+
Blijft toch altijd zonde weer.

Maar voor wat betreft die laarsjes, dat zijn fijne dingen vind ikzelf.
Heb precies dezelfde en ben zeer tevreden ermee :Y
Nee inderdaad, was ook niet van plan te zorgen dat dat mijn beste eigenschap wordt :+
Laarsjes komen einde deze week waarschijnlijk *D
ik weet nog wel een xl500 te koop
als je meer info wil hoor ik het wel
Meer info via PM graag! *D

[afbeelding]

Met Gamma kan je het echt wel nijs krijgen ook zonder sinaasappelhuid enzo ! Alleen misschien niet rond 0 graden :P

Met Gamma kan je het echt wel nijs krijgen ook zonder sinaasappelhuid enzo ! Alleen misschien niet rond 0 graden :P
Precies, we hebben het in de vrieskou buiten staan spuiten en t ligt nu heerlijk in de warme schuur te drogen :P

Maar voor een 1e keer, en het is toch ''maar'' een circuitkuip vind ik het prima *D
Willen het wel netjes maar het hoeft niet verkoopwaardig mooi te zijn :+

Damn,hou je hem wel heel voordat je het circuit op gaat ;)
Gelukkig valt het mee met de schade.

Was wel de bedoeling ja :+

Ik zeg niks :X

Wel mooie laarzen,ik moet ook nog nieuwe en dit ziet er wel goed uit :Y
Straks op de beurs maar eens wat uitzoeken. :)

Wat betreft het spuitwerk ben je nu al verder dan mij :Y
Als het goed is krijg ik morgen mijn velgen terug,de jongen die het spuit was niet tevreden.
Er zat een klein zakkertje in die ik niet eens kon vinden :?

Maar het is dat deze jongen het spuiten wil,anders had ik hem gewoon blauw/oranje gelaten of ook de gamma geplunderd. :+

Ziet er netjes uit Dennis (wel balen van je glijertje...). Je bent mooi op tijd klaar als je zo doorgaat ;)

Ow, krijg net door dat ons team vanaf het komende seizoen de beschikking heeft over het volgende:

product-6597620.jpg

_O-

Dus s'avonds onze sessies terug kijken op groot beeld met z'n allen en natuurlijk filmpies kijken. Een echte RTBG mobiele bios *O* Ow, er is ook een goed geluids systeem aanwezig. Nu nog even een scherm bedenken maar het mooi witte toiletgebouw op Zolder is al gereserveerd })

Special thanks to Vonky.... :}

EDIT: Resecpt voor Anna hoor, had ik maar zo'n vriendin die mn circuitfiets fixt. Ow wacht, ik heb geen vriendin en ook geen circuitfiets... |(

Laatst bewerkt:
Ow, krijg net door dat ons team vanaf het komende seizoen de beschikking heeft over het volgende:

[afbeelding]

_O-

Dus s'avonds onze sessies terug kijken op groot beeld met z'n allen en natuurlijk filmpies kijken. Een echte RTBG mobiele bios *O* Ow, er is ook een goed geluids systeem aanwezig. Nu nog even een scherm bedenken maar het mooi witte toiletgebouw op Zolder is al gereserveerd })

Special thanks to Vonky.... :}

EDIT: Resecpt voor Anna hoor, had ik maar zo'n vriendin die mn circuitfiets fixt.
*Trots* *D

Ow wacht, ik heb geen vriendin en ook geen circuitfiets... |(
:+ _O-

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan