Bedankt voor de tip![afbeelding]
Zet een plankje achter de werkbank zodat je banden niet altijd tegen de muur aan liggen, anders zijn die daar straks mooi zwart..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de tip![afbeelding]
Zet een plankje achter de werkbank zodat je banden niet altijd tegen de muur aan liggen, anders zijn die daar straks mooi zwart..
Heb je geen 5.5 inch achtervelg? Zo ja, gewoon een 180'er op plempen! Doen wij ook en rijdt gewoon goed...Vraagje:
Ik kan zo goed als geen gebruikte circuitbanden vinden (160 heh ) dus zit te denken aan een 180 achtervelg.
Welke past(of is goed passend te maken met bussen oid, kan tenslotte toch draaien/frezen ) en is hier een beetje mee te rijden?
Dank je Dit is aan huis ja, we zijn net verhuisd en hebben een mooie ruime garage. Eerst moest alles in de tuin, maar dit is veel beter!@ Arjan, dat is een heule mooie werkplaats ! Is dat aan huis ?
Ik weet ook zo snel even niet of onze 5.5 inch velg standaard was of dat Vonky er een andere onder heeft gelegd. Het staat echter gewoon op de velg dus check die even. Daar staat of 5 of 5.5 op. Suc6Ik heb nu een 160-60/17 M/C (60W) achterband en een standaard pc25 achtervelg :p dat is dus een 5,5inch velg? (sorry nog niet zoveel verstand van banden/velgen :p )
Hm, dan vrees ik dat de originele pc25 een 5 inch is en daar past dan geen 180'er op...Andere velg, komt van een pc 31 ?
Foto's van onze werkplaats!
En nu de motoren opknappen
Ik heb ook wat nieuws gekocht hoor
[~[url="http/img262.imageshack.us/img262/6969/dsc08924v.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http/img64.imageshack.us/img64/7311/dsc08925.jpg"]afbeelding~][/URL]
Zie hier de nieuwe aanwinst te huizen Alkmaar
Een Honda Cbr600RR uit 2008
maak er allemaal wat van in 2010Gelukkig, gezond en schadevrij jaar allemaal!
Zal even een maatje van me vragen voor je want die heeft misschien nog een achtervelg over, weet alleen de maat niet maar als het een goeie is dan laat ik je het weten.Want dan koop ik mezelf gewoon een F3 achtervelg
Scheelt me een hoop geouwehoer met banden, kan hier in de buurt excircuitbanden gebruiken(hij gebruikt ze tijdens testen vaak een riondje op 5 ) en kan ik er met mijn rondetijden nog zat 2 circuitdagen mee rijden
Als ik 160 banden moet regelen kan ik elke keer nieuwe kopen of hopen dat iemand hier nog een fatsoenlijk te gebruiken band heeft
Dat zoiezo, geld groeit me niet op de rug helaas@ Dennis: Check toch even voor de zekerheid de eigen velg even voordat je iets koopt wat niet nodig was... (voor de zekerheid)
@ Iedereen: Een goed en crashvrij 2010 toegewenst!
Kijk even op de site van Datona, die zijn niet zo duur.ben eigenlijk alleen nog op zoek naar een motorbrug, dus als iemand iets weer