Racen op een oude CBR (PC25, 31 of 35), part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje:

Ik kan zo goed als geen gebruikte circuitbanden vinden (160 heh :X ) dus zit te denken aan een 180 achtervelg.
Welke past(of is goed passend te maken met bussen oid, kan tenslotte toch draaien/frezen *D ) en is hier een beetje mee te rijden? :Y
Heb je geen 5.5 inch achtervelg? Zo ja, gewoon een 180'er op plempen! Doen wij ook en rijdt gewoon goed... :Y

Ik heb nu een 160-60/17 M/C (60W) achterband en een standaard pc25 achtervelg :p dat is dus een 5,5inch velg? (sorry nog niet zoveel verstand van banden/velgen :p )

Ik heb nu een 160-60/17 M/C (60W) achterband en een standaard pc25 achtervelg :p dat is dus een 5,5inch velg? (sorry nog niet zoveel verstand van banden/velgen :p )
Ik weet ook zo snel even niet of onze 5.5 inch velg standaard was of dat Vonky er een andere onder heeft gelegd. Het staat echter gewoon op de velg dus check die even. Daar staat of 5 of 5.5 op. Suc6

Want dan koop ik mezelf gewoon een F3 achtervelg :Y
Scheelt me een hoop geouwehoer met banden, kan hier in de buurt excircuitbanden gebruiken(hij gebruikt ze tijdens testen vaak een riondje op 5 :+ ) en kan ik er met mijn rondetijden nog zat 2 circuitdagen mee rijden *D

Als ik 160 banden moet regelen kan ik elke keer nieuwe kopen of hopen dat iemand hier nog een fatsoenlijk te gebruiken band heeft :+

velgmaat van pc25 is 4.5'' van pc31 5.0''
op een 4.5'' zou ik geen 180 leggen
op een 5.0'' kan het wel

Ja ook VOOR 6mei? :p

nja ik koop mezelf wel een budget pc31 velg en daar dan een 180'r op aangezien meerdere dat hier doen zo te horen :Y

Foto's van onze werkplaats!

En nu de motoren opknappen :)

das een mooi werkplek, en een mooi werkbankje heb je gemaakt
bij ons schieten de vorderingen aan ons 'nieuwe' huisje ook al aardig op dus dan kan ik ook aan de schuur beginnen *O*

ben eigenlijk alleen nog op zoek naar een motorbrug, dus als iemand iets weer *D
Ik heb ook wat nieuws gekocht hoor *D

[~[url="http://img262.imageshack.us/img262/6969/dsc08924v.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img64.imageshack.us/img64/7311/dsc08925.jpg"]afbeelding~][/URL]

Zie hier de nieuwe aanwinst te huizen Alkmaar :+
Een Honda Cbr600RR uit 2008 *O* *O*

mooi ding man :} :}

Want dan koop ik mezelf gewoon een F3 achtervelg :Y
Scheelt me een hoop geouwehoer met banden, kan hier in de buurt excircuitbanden gebruiken(hij gebruikt ze tijdens testen vaak een riondje op 5 :+ ) en kan ik er met mijn rondetijden nog zat 2 circuitdagen mee rijden *D

Als ik 160 banden moet regelen kan ik elke keer nieuwe kopen of hopen dat iemand hier nog een fatsoenlijk te gebruiken band heeft :+
Zal even een maatje van me vragen voor je want die heeft misschien nog een achtervelg over, weet alleen de maat niet maar als het een goeie is dan laat ik je het weten.

@ Dennis: Check toch even voor de zekerheid de eigen velg even voordat je iets koopt wat niet nodig was... ;) (voor de zekerheid)

@ Iedereen: Een goed en crashvrij 2010 toegewenst! *O*

:Y
full

Ook vanuit hoogkarspel iedereen de beste wensen en snelle tijden toe gewenst *O* *O*

Beste wensen allemaal!

ben eigenlijk alleen nog op zoek naar een motorbrug, dus als iemand iets weer *D
Kijk even op de site van Datona, die zijn niet zo duur.

Je kunt ook voor de budgetversie gaan zoals ik heb gedaan. Je maakt van hout een stevige, 40 cm hoge werktafel en daar rij je de motor gewoon op.
Ik gebruik mijn oprijplank van m'n aanhanger ook hiervoor en mijn werktafel is gemaakt van een oude gevangenisdeur (Ja,ja, zie daar maar eens aan te komen... :+ )

Ik was voor €30,-- en een paar zweetdruppels klaar. Gebruik 'm nu al 3 jaar.

Dat is inderdaad ook een ideale werktafel dan *D

Ik heb er helaas alleen thuis de ruimte niet voor :N
Toch maar eens opzoek naar eigen huisje met garage O-) (mja dat zal wel weer flink stuk meer kosten :+ )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan