Racen op een oude CBR (PC25, 31 of 35), part II

Status
Niet open voor verdere reacties.

Damn,hou je hem wel heel voordat je het circuit op gaat ;)
Gelukkig valt het mee met de schade.

Ik heb net via mf een atc5k cameraatje gekocht,mooi voor op de racert :Y
Zal wel niet een superkwaliteit zijn,als ik maar leuke filmpjes kan maken :)
Was wel de bedoeling ja :+

:^

Moest vandaag nog op motor naar me werk, nja alles prima, mooi gestrooid enz behalve dus mijn straat B|
Rij drempeltje op (al in de 3) *glij schuif BAM* daar lig je dan met je goeie gedrag :+

Schakelstangetje krom, zijstandaard ook en verder alleen krasje op t blok dus scheelt :P

Dorpsgek!! :}
Ik knetterde donderdagmorgen met mn verse winterbanden nog net niet een greppel in en jij gaat met de motor??
(euhh ja ik reed te hard op een achterafweggetje O-) )

Ouwe gadgetfreak!!

*O* *O*
Voor die paar tientjes vind ik het nog wel leuk.

Ik heb vandaag bij ene meneer pannekeet winterbanden onder z`n auto gemonteerd.
Ondertussen een beetje kletsen,maar hij zit al 13 jaar in de videoruimte op assen.
Dus ik dacht nu kan ik volgend jaar aan mooie beelden komen,maar dat gaat dus niet gebeuren. -O-
Beelden zijn alleen voor verzekeringsmaatschappijen en coureurs die gecrasht zijn en het terug willen zien.
Beelden blijven dus allemaal gewoon op het circuit. -O-

Goedeavond had een vraagje

Weet iemand nog een adres voor evt racekuipen set voor een pc25 of heeft er iemand nog een liggen.

Of eventueel orginele kuipdelen compleet

Kleur is niet belangrijk want moet toch gespoten worden.

Corsaro alvast bedankt deze advertentie ook gezien op marktplaats en had inderdaad ook al een mail gestuurd maar nog niets van gehoord.

Maar toch super voor de de reaktie

Als dit door gaat heb ik al de helft nu nog de topkuip en ruit

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag bij ene meneer pannekeet winterbanden onder z`n auto gemonteerd.
Ondertussen een beetje kletsen,maar hij zit al 13 jaar in de videoruimte op assen.
Dus ik dacht nu kan ik volgend jaar aan mooie beelden komen,maar dat gaat dus niet gebeuren. -O-
Beelden zijn alleen voor verzekeringsmaatschappijen en coureurs die gecrasht zijn en het terug willen zien.
Beelden blijven dus allemaal gewoon op het circuit. -O-

Tig jaar geleden kon je de beelden kopen voor 25 gulden.
Nu niet meer. Heb vorig jaar m'n eigen crash in de regen bekeken, maar een camera naar binnen nemen was zelfs verboten. :X

Maarrrr een jaar of acht geleden was mijn meissie een bietje verdwaald (ze wilde eigenlijk stiekem de bovenste toren eens bekijken) en stapt zo per ongeluk de videoruimte in. Zitten daar een paar oudere mennekes verbaasd te kijken dat er zo iemand naar binnen stapt.
Maar ja als je een dame bent, 22 :9 , en lang haar hebt krijg je alles :P , dus ze mocht zomaar aanschuiven.
ECHT WAAR!!

Maar we maken het nog gekker..
Vraagt 1 van die mannen of ze een vriend heeft op de baan. Euh ja zegt m'n meissie aarzelend. "roep het nummer maar en we gaan hem zoeken". En ze heeft mij toen 2 ronden kunnen volgen springend van de ene camerapositie naar de ander. *O*

Uiteindelijk vertelt ze dit verhaal doodleuk (een half uur later) aan ons.
Wij flikkeren achterover van verbazing en zij kijkt alsof het de normaalste zaak van de wereld is O-) .

Zucht "vroeguh was alles betuh"

Laatst bewerkt:
Nu niet meer. Heb vorig jaar m'n eigen crash in de regen bekeken, maar een camera naar binnen nemen was zelfs verboten. :X

Maarrrr een jaar of acht geleden was mijn meissie een bietje verdwaald (ze wilde eigenlijk stiekem de bovenste toren eens bekijken) en stapt zo per ongeluk de videoruimte in. Zitten daar een paar oudere mennekes verbaasd te kijken dat er zo iemand naar binnen stapt.
Maar ja als je een dame bent, 22 :9 , en lang haar hebt krijg je alles :P , dus ze mocht zomaar aanschuiven.
ECHT WAAR!!

Vraagt 1 van die mannen of ze een vriend heeft op de baan. Euh ja zegt m'n meissie aarzelend. "roep het nummer maar en we gaan hem zoeken". En ze heeft mij toen 2 ronden kunnen volgen springend van de ene camerapositie naar de ander. *O*

Wij flikkeren achterover van verbazing en zij kijkt alsof het de normaalste zaak van de wereld is O-) .

_O- mooi verhaal *D

Dorpsgek!! :}
Ik knetterde donderdagmorgen met mn verse winterbanden nog net niet een greppel in en jij gaat met de motor??
(euhh ja ik reed te hard op een achterafweggetje O-) )
Euhm O-) Vanaf morgen ook niet meer met de motor naar het werk hoor :N
Hoef nog maar 3 dagen en dan vakantie *O*

ECHT WAAR!!

:}
JIj balen dat je dat niet op tape hebt :P

ECHT WAAR!!

je hebt altijd mensen die bevooroordeeld zijn , mijn viendin(vrouw) is geen 22 meer , ze is wel knap en mooi , maar niet lang , maar toch stuur ik haar komende jaar ook een keer naar boven, (met m,n mini camera) wie weet lukt het?

Laatst bewerkt:
je hebt altijd mensen die bevooroordeeld zijn , mijn viendin(vrouw) is geen 22 meer , ze is wel knap en mooi , maar niet lang , maar toch stuur ik haar komende jaar ook een keer naar boven, (met m,n mini camera) wie weet lukt het?

Twas ook 8 jaar geleden hoor. (zij 22, ikke 28)
We zijn nu ook een suf setje dertigers met 2 kinderen.
En die van mij valt nergens naar toe te sturen,ze gaat dr eigen weg toch wel. B|
(maar nooit ene keer zeiken over mijn hobby :} )

Ik geef nu wel weer heul veul prive weg trouwens :?

Ik zal in de lange donkere wintermaanden denk ik nog wel eens vaker memoires posten.
Euhm 14 jaar prutsen op Assen, GP of Superbike ervaringen, 2800 km raggen in 4 dagen zonder één meter snelweg, kameraad die wheely probeert op de oprit van 12 meter langs m'n ouderlijk huis..
Kheb genoeg idioteriën meegemaakt. *D

Laatst bewerkt:

ECHT WAAR!!

:} vroeguh :Y
Grote kans dat 1 van die oudere mennekes de heer pannekeet was :Y

Maar als ik volgend jaar weer op assen rij dan zal ik hem toch nog even aanspreken als ik hem zie.
Wie weet krijg ik nog wat los,nee heb je en ja kun je krijgen toch ;)

Ik zal in de lange donkere wintermaanden denk ik nog wel eens vaker memoires posten.
Euhm 14 jaar prutsen op Assen, GP of Superbike ervaringen, 2800 km raggen in 4 dagen zonder één meter snelweg, kameraad die wheely probeert op de oprit van 12 meter langs m'n ouderlijk huis..
Kheb genoeg idioteriën meegemaakt. *D
_O-

Corsaro alvast bedankt deze advertentie ook gezien op marktplaats en had inderdaad ook al een mail gestuurd maar nog niets van gehoord.

Maar toch super voor de de reaktie

Als dit door gaat heb ik al de helft nu nog de topkuip en ruit
Heb je hem al geprobeerd te bellen?

Heeft er iemand toevallig nog een rem-/ schakelsetje voor een FS liggen?

(en Corsaro, bedankt voor de sleutel :) )

Heeft hij nog tot 28 december de tijd, daarna kan ik ook open doen _O-

Ik weet niet of het wel zo slim is om dit neer te zetten,je vraagt er wel om.
Eerst moet Ari je vriendin bedanken en nu zeggen dat je voorlopig niet thuis bent :X _O- :+

Ik weet niet of het wel zo slim is om dit neer te zetten,je vraagt er wel om.
Eerst moet Ari je vriendin bedanken en nu zeggen dat je voorlopig niet thuis bent :X _O- :+
Hij woont ver weg dus denk dat het niet zo'n vaart zal lopen _O-
En anders heeft hij geluk :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan