Racen op een oude CBR (PC25, 31 of 35), part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft er nog iemand een schade kuip van een pc 31-35 liggen voor weinig.
Welk deel heb je nodig? Heb de zijkappen nog liggen. Topkuip en kontje zijn gesneuveld bij mn crash '( Linkerzijkuip is geschaaft rechter is volgens mij zo goed als schadevrij

ja julie hadden veel pech met het weer
bij ons viel het wel mee maar 1 dag echt regen gehad maar nog te weinig voor regenbanden

Hier nog 1, het was qwa weer niet echt het beste jaar... -O-

Maar bij twijfel weer gaan toch mijn regenbanden eronder, dan gaan ze maar kapot. Ouder dan 3 jaar worden ze toch hard en onbetrouwbaar.

Welk deel heb je nodig? Heb de zijkappen nog liggen. Topkuip en kontje zijn gesneuveld bij mn crash '( Linkerzijkuip is geschaaft rechter is volgens mij zo goed als schadevrij

ik zoek een complete circuit kuip met schade, dus eigenlijk geen losse delen ,maar toch bedankt

ik zoek een complete circuit kuip met schade, dus eigenlijk geen losse delen ,maar toch bedankt
Wat wil je uitgeven? Ik weet een goedkoop adresje voor nieuw spul....

Hier nog 1, het was qwa weer niet echt het beste jaar... -O-

Maar bij twijfel weer gaan toch mijn regenbanden eronder, dan gaan ze maar kapot. Ouder dan 3 jaar worden ze toch hard en onbetrouwbaar.

Ik heb 2 tractorbanden aangeschaft. Genoeg profiel voor 20 jaar regen en geen zijstandaard meer nodig. En wacht maar es hoe makkelijk ik de grindbak weer uitrag. :z

Die heb ik ook nog liggen maar die is voor eigen gebruik })
:^

Moest vandaag nog op motor naar me werk, nja alles prima, mooi gestrooid enz behalve dus mijn straat B|
Rij drempeltje op (al in de 3) *glij schuif BAM* daar lig je dan met je goeie gedrag :+

Schakelstangetje krom, zijstandaard ook en verder alleen krasje op t blok dus scheelt :P

Moest vandaag nog op motor naar me werk, nja alles prima, mooi gestrooid enz behalve dus mijn straat B|
Rij drempeltje op (al in de 3) *glij schuif BAM* daar lig je dan met je goeie gedrag :+

Schakelstangetje krom, zijstandaard ook en verder alleen krasje op t blok dus scheelt :P

Hey balen zeg. -O-
Gelukkig valt de schade mee.

Maare, ik vind mezelf een echte "365 dagen", "motorseizoen? Wat is dat?" bikkel, maar als er sneeuw ligt pak ik toch echt ander vervoer.

Minder -O- Gelukkig valt de schade mee

Hey balen zeg. -O-
Gelukkig valt de schade mee.

Maare, ik vind mezelf een echte "365 dagen", "motorseizoen? Wat is dat?" bikkel, maar als er sneeuw ligt pak ik toch echt ander vervoer.
NJa fietsen is helemaal no go met die ongestrooide fietspaden, bus gaat niet zo vroeg die kant op en autorbw heb ik nog niet (staat OP 1! op het prioriteitenlijstje 2010 :P )
Dusja dan de motor nog maar weer :Y

365 dagen rijden ben ik zeker wel dus ja :Y

NJa fietsen is helemaal no go met die ongestrooide fietspaden, bus gaat niet zo vroeg die kant op en autorbw heb ik nog niet (staat OP 1! op het prioriteitenlijstje 2010 :P )
Dusja dan de motor nog maar weer :Y

365 dagen rijden ben ik zeker wel dus ja :Y

Eerst motorrijbewijs en dan pas autorijbewijs :} Dat zijn natuurlijk de echte motorrijders :)

Ik ga er inderdaad standaard vanuit dat voor iedereen een alternatief bestaat |(
Maar dan zou ik zeker voor de wintermaanden een of andere crosserbarrel regelen om pekel en schuifschade te vermijden, maarja dat kost ook weer geld.
Damn that capitalism... :+

Damn,hou je hem wel heel voordat je het circuit op gaat ;)
Gelukkig valt het mee met de schade.

Ik heb net via mf een atc5k cameraatje gekocht,mooi voor op de racert :Y
Zal wel niet een superkwaliteit zijn,als ik maar leuke filmpjes kan maken :)

Eerst motorrijbewijs en dan pas autorijbewijs :} Dat zijn natuurlijk de echte motorrijders :)

Ik ga er inderdaad standaard vanuit dat voor iedereen een alternatief bestaat |(
Maar dan zou ik zeker voor de wintermaanden een of andere crosserbarrel regelen om pekel en schuifschade te vermijden, maarja dat kost ook weer geld.
Damn that capitalism... :+
Ja ben op zoek naar een leuke Xt, Xl iets in die richting :Y
van rond de 500€ oid.. maarja kan ik ook weer deel van me rbw van betalen :+ + ik kan niks vinden :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan