Stond deze bij Druijff Racing een tijdje geleden?Gelukkig is mijn brommertje weer klaar. Nu nog laten spuiten en stickeren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stond deze bij Druijff Racing een tijdje geleden?Gelukkig is mijn brommertje weer klaar. Nu nog laten spuiten en stickeren.
Stond deze bij Druijff Racing een tijdje geleden?
Nee haha, maar herkende de tank!@NoStra heb je m geaaid?
Wat heeft de SRAD volgens Suzuki?
Niets mis mee dan
Dat zegt dus niets.
Zelfs op dezelfde testbank met een jaar ertussen kan veel verschil opleveren. Maar 128 is netjes voor een oud beestje!
Ik ben 2x met een k4 750 bij Hoegee geweest, totaal stock op demper na 134.?pk, volledig uitlaatsysteem, mwr luchtfilter en geflowde kop 145pk. Maar was wel een andere k4 zonder voor meting.
Huidige 600l1 137 op dezelfde bank. Maar ga met deze nog ff bij Pajic langs, daar had de fiets (nu) van @Green Gooner 124-126pk als ik me niet vergis.
Welke aanpassingen heeft @Green Gooner dan?Dat zegt dus niets.
Zelfs op dezelfde testbank met een jaar ertussen kan veel verschil opleveren. Maar 128 is netjes voor een oud beestje!
Ik ben 2x met een k4 750 bij Hoegee geweest, totaal stock op demper na 134.?pk, volledig uitlaatsysteem, mwr luchtfilter en geflowde kop 145pk. Maar was wel een andere k4 zonder voor meting.
Huidige 600l1 137 op dezelfde bank. Maar ga met deze nog ff bij Pajic langs, daar had de fiets (nu) van @Green Gooner 124-126pk als ik me niet vergis.
Ben benieuwd! Die van Hoegee staat bekend om toch ook wat optimistischer te zijn....
Is dat zo? Vond die originele k4 namelijk best een realistische score.
En wat daar aan gedaan is weet ik zo niet meer.
is denk ik optimistischer dan bij Druijff, ik kom bij Druijff met bmc filter, compleet yoshi systeem, geflowde kop, ecu flash, inlaatkelken en carterventilatie aangepast op 139 pk met een erg fris blok en een mooie vermogenskromme met een gsxr 750 k4
Zelfde als de mijne maar 6pk minder. Beide mogelijk realistisch. Ligt er maar aan hoe het flowen en afstellen gedaan is én het opbouwen.
Zoveel variabelen.
We gaan met het Gixxer-weg-topic naar Assen! Zijn er mensen van hier die het leuk vinden om met een groep Gixxers te gaan?
Lees hier voor meer info en om je aan te melden:
Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!
Niet nog meer interesse? Word gezellig!