Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Eigenlijk wil ik ook wel in de op 😁
FB_IMG_1538590626977.jpg


GSXR750 k4
PP rear set
Rental clip ons
Snelgas
Brembo Rcs 19
Hyperpro voorveren
Hyperpro achter shock
Metzler racetec k2 achter k1 voor
Complete wielen set met regen banden
Race kuipen zelf gespoten
Stuuruitslag beperkers
Valdoppen
Caterbescherming aan beide zijde
Telefoon houder voor laptimer op kroonplaat
 
Eigenlijk wil ik ook wel in de op 😁Bekijk bijlage 1340081

GSXR750 k4
PP rear set
Rental clip ons
Snelgas
Brembo Rcs 19
Hyperpro voorveren
Hyperpro achter shock
Metzler racetec k2 achter k1 voor
Complete wielen set met regen banden
Race kuipen zelf gespoten
Stuuruitslag beperkers
Valdoppen
Caterbescherming aan beide zijde
Telefoon houder voor laptimer op kroonplaat

nog een k4!!! nice
 
Thanks voor de reactie's
Heb de bazzaz nog wel maar denk dat ik de pc-V erop laat en een defitige QS monteer, met de PC-V liep die erg lekker.
Bazzaz doe ik wel in de verkoop binnenkort.

Thanks voor de tip van Erwin Druijf Racing, maar als ik de PC-V laat zitten is een flash niet nodig.
Heb wel nog wel spullen gekocht of in bestelling staan voor de racer dus binnenkort staat die 2019 ready :)
 
Maar met flash veel meer mogelijkheden dan pc 5. Dat dan wel weer. Maar zal vast goed komen zo te horen
 
Ik weet het, heb zelf geen ervaring met flashen maar zal door een specialist wel goed komen.
Ben alleen niet zo voor sommige flash verhalen van ecu opsturen en flashen zonder dynorun. Ik geloof wel dat het makkelijk is om sommige functies in de cu af te zetten ipv met weerstanden etc de ecu te foppen.
 
Hallo beste gixxer rijders,
sinds vrijdag de trotse bezitter van een k5 750 straatfiets die we gaan ombouwen voor circuitrijden*O*
heb er vandaag originele kuipen afgehaald en merk nu dat het dashboard vast zit op de lichtunit :?
men kan dus niet anders dan een race kopkuipsteun kopen, of zie ik dat verkeerd??
 
Hallo beste gixxer rijders,
sinds vrijdag de trotse bezitter van een k5 750 straatfiets die we gaan ombouwen voor circuitrijden*O*
heb er vandaag originele kuipen afgehaald en merk nu dat het dashboard vast zit op de lichtunit :?
men kan dus niet anders dan een race kopkuipsteun kopen, of zie ik dat verkeerd??

Ductape en tie-rips...
Ik weet niet meer hoe het bij mijn k4 zat maar daar reed ik ook gewoon met standaard spul.
 
Hallo beste gixxer rijders,
sinds vrijdag de trotse bezitter van een k5 750 straatfiets die we gaan ombouwen voor circuitrijden*O*
heb er vandaag originele kuipen afgehaald en merk nu dat het dashboard vast zit op de lichtunit :?
men kan dus niet anders dan een race kopkuipsteun kopen, of zie ik dat verkeerd??

Die van mij zit op de originele steun vast met 2 door de vorige eigenaar zelfgemaakte buisjes.
 
zijn er onder jullie die met een 190 achterband rijden op de gsxr 750 ? Is dit mogelijk??
Hoe verhoud zich de hoogte van de bridgestone slicks zich tegenover de andere merken want heb gemerkt dat die
spreken van 190-650-17 of is dat gewoon 65 hoogte. of blijf ik beter gewoon bij een band van 55 hoog of 60???
zoals je merkt ben ik niet echt op de hoogte wat banden betreft:o
 
zijn er onder jullie die met een 190 achterband rijden op de gsxr 750 ? Is dit mogelijk??
Hoe verhoud zich de hoogte van de bridgestone slicks zich tegenover de andere merken want heb gemerkt dat die
spreken van 190-650-17 of is dat gewoon 65 hoogte. of blijf ik beter gewoon bij een band van 55 hoog of 60???
zoals je merkt ben ik niet echt op de hoogte wat banden betreft:o

Welke motor praten we over?
SRAD staat standaard op 190.

Maar kan sowieso. Maar waarom wil je het?
 
Laatst bewerkt:
k4- k5
kan een set slicks kopen met de maat 190-650-17 vandaar;)
maar snap niet goed hoe het zit met die 650
 
ik heb mijn motor (gsxr 750 k4) vorige week bij Druijff racing gehad voor STVA preventief repareren, ecu flash, aanpassen kelken en carterventilatie plus afstellen op de bank. uiteindelijk 139 pk op het achterwiel.
 
Nog iemand interesse in een set originele schijven voor de gsxr 600 750 vanaf 2011? Is een net set. Heb nog geen fotos
 
Heeft iemand nog ergens een maxtreme demper liggen? Ben bang dat ik volgend jaar niet ga volrijden met mn luidruchtige leo vince_O-
 
hoe verwijderen jullie de clutch swith en lichtknoppen op de linker clipon? m.a.w. hoe overbruggen jullie de stekker of de kabelboom?
de betreffende kabels verwijderen uit de ECU? krijg je geen problemen met de mappings dan?
zoals deze

of lukt dit enkel met een race kabelboom
idem voor de jiffy ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan