Promotor fixkit

1130570350_da4400432a.jpg
 
Nog beter: als je 1 onderdeel uit die pot gebruikt hebt moet je een nieuwe kopen. Of ga jij het risico lopen dat je net DAT onderdeel 2x breekt?

Lang leve BMW-Service O-)
 
Laatst bewerkt:
ik mis de dingen die je in een normaal gereedschapssetje vind.. -O-

goed, misschien in dit een set voor die lieden die een motorfiets rijden, maar geen idee hebben hoe een motor werkt en voor elk onderhoud/reparatie naar de 'dealer'gaan..
 
Ik zeg altijd maar zo,

met tie wraps en wd40 komt alles goed ;)

en misschien een multitooltje


p.s. heb het zelf nog niet nodig gehad, ik rijd Suzuki 8-)







O-)



_O- <---- afkloppen :+


Deze set is ook leverbaar voor de Srad, zitten er 3 NAKS bij, das toch genoeg voor een weekje weg op de motor :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op vakantie ook altijd een setje van die rotzooi bij me, universeel binnenkabeltje, tonnetjes, kroonsteentje, 1mm draad, rolletje isolatieband.. In totaal misschien 10 euro bij de fietsenmaker en de Halfords.
Mijn ervaring is dat er altijd iets kapot gaat dat je niet bij je hebt. Dan repareer ik het met iets dat in de berm ligt of bij de lokale ijzerhandel te koop is.
Uiteindelijk heb je altijd de verkeerde dingen mee |(
Maar om 90 euro uit te geven voor de verkeerde dingen is wel erg veel.
 
mijn noodsetje bestaat uit:
GSM
BMW servicekaart en wegenwachtpasje
creditcard

weegt veel minder, neemt minder plaats in en ik krijg geen vieze handen. Nog nooit nodig gehad trouwens.

Voordeel van de creditcard is dat je die ook kan gebruiken om te tanken, dat lukt niet met een paperclip :)
 
een spreekwoord luidt:

"als ge ut nie mir wit, pur en kit"

oja, en ducktape en tywraps natuurlijk.:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan