wat voor blad is promotor?

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.066
514
breskens
Ik heb een aanbieding van de anwb gekregen voor het blad promotor, nu vraag ik me af wat je van dit blad mag verwachten. Vroeger was ik abonnee op de kickstart en tegenwoordig koop ik af en toe de performance bike of superbike. Interesse gaat dus wel uit naar de sportievere fietsen, maar ook nakeds vind ik leuk. De verhalen over boompjes en beestjes die je ziet tijdens een tourtocht vind ik minder van belang.
 
Heb zelf de promotor, is wel een beetje boompjes en beestjes tijdens tourtochten blaadje. Maar dat vind ik persoonlijk juist fijn. Gewoon leuke stukken tekst over routes, kaartjes, wat er allemaal nog meer te zien is behalve bochten en asfalt.
Ook gewoon wat leuke reviews over nieuwe motoren en gelukkig niet alleen maar "wow wat een gave motor met veel PK's en een mooie kleur!!!!!!!"
 
De site geeft goed weer wat en HOE ze schrijven... precies zoals the_Waiter reeds vertelde....
(het is geen Kickstart... (misschien ben je daar wel bekent mee!!))

kortom als boompje beestje (uitzichten ;-) tourtochtje jou ding is dan deze week beslissen!
 
Goed punt, alleen hier in het dorp hebben ze hem niet en moet deze week beslissen.

Ik heb recent een gratis proefnummer gekregen van de Promotor en een kort abbo gehad op dit blad in 1992 of zo.
Feitelijk is er niets aan veranderd in al die jaren.
Hoofdzakelijk bloemetjes, bijtjes en toertochten en enkele vergelijkende tests van motorfietsen.
Duidelijk is dat dit geen hardcore buikschuiversblad is.
Op Zaventem kocht ik voor een vlucht trouwens altijd de Belgische en Engelse blaadjes om wat te lezen te hebben, deze zijn toch ook al wat meer racer georiënteerd.
Nu heb ik een proefabbo op de motoplus, dit blad lijkt, zoals alle bladen in grote lijnen wel, op zijn soortgenoten maar weet toch wel wat meer de mix te maken tussen sportief en saai burgerlijk.

Zelf hoef ik niet te weten welke rijder een race heeft gewonnen en ik vind het wel leuk om eens wat te lezen over een bepaalde pas of mooie route ergens in een land ver weg maar daar ga ik toch niet komen dus hoef ik niet persé een routeboek van 3 kantjes.
De Promotor is een mooi blad maar niet een blad die je na een tijdje nog eens openslaat om iets terug te lezen. Nét iets te braaf i.m.h.o..

Dus ja, de keuze is nog steeds aan jou.
 
Als ik het zo lees gaat het hem niet worden. Misschien die motoplus maar eens proberen. Probleem met die engelse bladen is dat ze circuitdagje doen met een motor en daar standaardverhaaltje over schrijven. Stikt ook
van de reclame in hun verhalen.
 
Als ik het zo lees gaat het hem niet worden. Misschien die motoplus maar eens proberen. Probleem met die engelse bladen is dat ze circuitdagje doen met een motor en daar standaardverhaaltje over schrijven. Stikt ook
van de reclame in hun verhalen.

Het is maar net welke inhoud je zoekt of aanspreekt.
Maar een voordeel van de Engelse bladen vind ik wel dat er bijv. ook wel 'leuke' reclame instaat, dus een shopinhoud met prijzen e.d. waar je naar kan kwijlen en niet alleen de standaard Powerplustools motorheftafel reclame.

Van Motoplus heb ik het proefabbo van een tientje.
 
Een ouwe lullen blad. Voor postzegelverzamelaars en andere extreme sporters.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo lees gaat het hem niet worden. Misschien die motoplus maar eens proberen. Probleem met die engelse bladen is dat ze circuitdagje doen met een motor en daar standaardverhaaltje over schrijven. Stikt ook
van de reclame in hun verhalen.

Naja, je kan heel makkelijk een gratis proefnummer aanvragen. Heb ik ook gedaan. Zie wel of het wat is, maar verwacht er niet al teveel van :+
 
pas wel op als je dat proef abbonnement neemt,is voor een half jaar en als je niet op tijd weer opzegt word het stilzwijgend verlengt voor 1 jaar!
ik weet waar ik over praat dus je bent gewaarschuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Echt een toerblad.

Motoplus is net iets minder zouteloos.
Moto73 net zo.

Motor is veel leuker over het algemeen.

Kicxstart is het niet meer.

PB en Fb zijn te duur.


Allemaal persoonlijke meningen :P
 
Promotor is toch het vehikel van de motorreisafdeling van de ANWB, ze organiseren groepsreizen en promoten die in de promotor.
En dan toerritjes door Nederland, dan kan je met je vriendjes op de foto.
 
Och, ik vind het wel een geinig blad. Niet verheffend, maar wel leuk om door te bladeren tussen neus en lippen door. De aanbieding betreft een proefabonnement van 10 nummers voor 20,=. Slechts 2 euro per nummer. Ik heb het gedaan. Kost me de kop niet.

Eigenlijk wacht ik nog op een motorblad met het niveau van een Autoweek.
 
Mijn moeder heeft me voor mijn verjaardag een abonnement op de promotor gegeven, ik persoonlijk vind het een leuk blad maar de oordelen zoals ze hier boven staan kloppen helemaal. Maar ik ben dan wellicht ook 1 van de weinige motorrijders van 25 lentes jong die totaal niet warm of koud word van racemotoren, PK's, kneedowns en lerenkruippakjes.
Nee laat mij maar gewoon lekker touren langs weilandjes en bossen, beetje beestjes, boompjes en kastelen kijken ontspannen op de motor zitten en van het weer + het gevoel van vrijheid genieten.
 
Pff, en dan zeggen ze dat vrouwen te veel ouwehoeren.




:+


Vrouwen die al wat langer een relatie hebben, ouwehoeren i.d.d. niet zoveel meer, er komt meestal niet meer uit als korte opdrachten: ga stofzuigen, doe de afwas, zet de vuilnis buiten !!

:+ _O- _O- _O- _O- _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan