wat voor blad is promotor?

Vrouwen die al wat langer een relatie hebben, ouwehoeren i.d.d. niet zovele meer, er kom tmeestal niet meer uit als korte opdrachten: ga stofzuigen, doe de afwas, zet de vuilnis buiten !!

:+ _O- _O- _O- _O- _O- :+
:Y
Dat is omdat wij vrouwen na een aantal jaren relatie hebben geleerd dat mannen niet meer dan 3-4 woorden per zin kunnen onthouden.
 
Laatst bewerkt:
:Y
Dat is omdat wij vrouwen na een aantal jaren relatie hebben geleerd dat mannen niet meer dan 3-4 woorden per zin kunnen onthouden.


De mijne baalt altijd, dat mijn geheugen meestal veel beter is als de hare. Nog erger is het, dat al die opdrachten heel goed overkomen, maar zelden worden opgevolgd _O- _O-
 
Neu, dat is zooo jaren 90, de baas over iemand spelen. Dan zou ik mijn haar kort moeten knippen, hip rood verven met plukjes en een sjacho bek trekken en doen alsof ik feminist ben. :N

De mijne baalt altijd, dat mijn geheugen meestal veel beter is als de hare. Nog erger is het, dat al die opdrachten heel goed overkomen, maar zelden worden opgevolgd _O- _O-
_O-

Ik ben wel gelukkig, ik hoef niet van die blaf-opdrachten te geven... Wederhelft en ik hebben allebei onze taken en het loopt als een geoliede machine (vaak). *D
En uiteraard hebben we soms beiden last van Alzheimer-light. Ik ook. O-)
 
De mijne blaft ook niet (meer) ze heeft ontdekt, dat overleg beter helpt en vaak is overleg niet nodig. Elkaar een beetje de ruimte geven werkt beter ;)


O en please geen kort rood haar. Lang blond staat meestal beter. :+


En promotor is voor 40+ die zo rustig toeren, dat vrouwlief achterop durft. O-)
















ik ben toch wel een beetje 40+ maar vrouwlief durft nog steeds amper achterop :X
 
Laatst bewerkt:
De mijne blaft ook niet (meer) ze heeft ontdekt, dat overleg beter helpt en vaak is overleg niet nodig. Elkaar een beetje de ruimte geven werkt beter ;)


O en please geen kort rood haar. Lang blond staat meestal beter. :+


En promotor is voor 40+ die zo rustig toeren, dat vrouwlief achterop durft. O-)
















ik ben toch wel een beetje 40+ maar vrouwlief durft nog steeds amper achterop :X
Nou Bert, tijd dat je Promotor gaat kopen en je vrouw Libelle! 8-)
 
Mijn moeder heeft me voor mijn verjaardag een abonnement op de promotor gegeven, ik persoonlijk vind het een leuk blad maar de oordelen zoals ze hier boven staan kloppen helemaal. Maar ik ben dan wellicht ook 1 van de weinige motorrijders van 25 lentes jong die totaal niet warm of koud word van racemotoren, PK's, kneedowns en lerenkruippakjes.
Nee laat mij maar gewoon lekker touren langs weilandjes en bossen, beetje beestjes, boompjes en kastelen kijken ontspannen op de motor zitten en van het weer + het gevoel van vrijheid genieten.

Je bent niet alleen ;)
Alleen ben ik 23, bijna 24 lente's jong.

Zelf ben ik trouwens meer van de oldtimers, zoek eigenlijk nog een motorblad dat voornamelijk oldtimer gerelateerd is.
Maar kan eigenlijk niets vinden, ben wel lid van automotor klassiek, maar dat is eigenlijk meer auto, en dan vooral Engelse auto's (stijve mensen over het algemeen, niet helemaal mijn ding)
Heb eens een blaadje gezien van Moto73, dat leek wel aardig in de oude sfeer.
Maar weet iemand of er ook specifiek een oldtimer blad voor motoren/brommers is ? En dan lekker divers, dus niet alleen Engelse fietsen, maar van alles wat.
Vaak zie je bij oldtimer clubs dat men een hekel heeft aan Japans spul, maar ik begrijp dat niet echt, je bent motor liefhebber of niet :/

Iemand die iets weet toevallig ?
 
Mijn moeder heeft me voor mijn verjaardag een abonnement op de promotor gegeven, ik persoonlijk vind het een leuk blad maar de oordelen zoals ze hier boven staan kloppen helemaal. Maar ik ben dan wellicht ook 1 van de weinige motorrijders van 25 lentes jong die totaal niet warm of koud word van racemotoren, PK's, kneedowns en lerenkruippakjes.
Nee laat mij maar gewoon lekker touren langs weilandjes en bossen, beetje beestjes, boompjes en kastelen kijken ontspannen op de motor zitten en van het weer + het gevoel van vrijheid genieten.

+1 :)
Nah, ok. Vind een aantal race motoren wel gaaf qua uiterlijk + sound met een open brul pijp. Zou er zelf misschien één kopen voor "dr bij", maar ben toch ook meer van het toeren (met een beetje gas erbij).

Volgens mij die actiebon voor Promotor pas weggegooid, had zoiets van, "Motor" komt hier al door de bus, hoe spannend kan het zijn om nog een motorblad te ontvangen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorig jaar een jaarabonnement op Promotor gehad
maar vond het een zouteloos blaadje...

Misschien 1 of 2 leuke artikelen per uitgave.

Maar goed, dat is mijn mening he :))
 
Je bent niet alleen ;)
Alleen ben ik 23, bijna 24 lente's jong.

Zelf ben ik trouwens meer van de oldtimers, zoek eigenlijk nog een motorblad dat voornamelijk oldtimer gerelateerd is.
Maar kan eigenlijk niets vinden, ben wel lid van automotor klassiek, maar dat is eigenlijk meer auto, en dan vooral Engelse auto's (stijve mensen over het algemeen, niet helemaal mijn ding)
Heb eens een blaadje gezien van Moto73, dat leek wel aardig in de oude sfeer.
Maar weet iemand of er ook specifiek een oldtimer blad voor motoren/brommers is ? En dan lekker divers, dus niet alleen Engelse fietsen, maar van alles wat.
Vaak zie je bij oldtimer clubs dat men een hekel heeft aan Japans spul, maar ik begrijp dat niet echt, je bent motor liefhebber of niet :/

Iemand die iets weet toevallig ?

Misschien "Het Motorrijwiel" ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan