Beste fans/lezers,
Hierbij wil ik mij verontschuldigingen wegens mijn afwezigheid rectificeren.
Den afgelopen tijden ben ik niet aanwezig, danwel afwezig, geweest bij mijn project.
Dit is te wijten aan een plot overlijden van een naaste. Dit is onvermijdelijk en op zijn zachtst gezegd vervelend, vooral ten tijde van examens. Ik ben geoccupeerd door het leren, danwel studeren, voor mijn centraal schriftelijk examens. Verder zijn financiele middelen den afgelopen tijden ietwat teruggelopen door onder andere fanmail uit Leeuwarden, de zaterdagavond, het vrouwvolk en den ouderlijke eenheid die het wenselijk vond dat ik toch ietwat spaargeld naar mijn spaarrekening verscheepte.
Den huidige planning:
-Half mei: Centraal examens doen.
-Na de examens: lessen en sleutelen/spuiten.
-Tussen lessen en sleutelen/spuiten door: examenfeesten aandoen (gratis drank, dus doet niet af aan het financieel probleem)
-Naast lessen en sleutelen/spuiten: veel werken om financieel probleem af te schieten.
Dames en heren, het gezeik is over!
Ik laat het lage pitje laag, een waakvlammetje zogezegd, maar blaas 'm zeker niet uit!
Ik meld me wel af voor de 400cc meeting, tenzij iemand geroepen mocht me achterop te willen nemen. Voor die gene die zich geroepen voelen, ik waarschuw wel: ik ben 1,85 en 90kg, dus weet wat je je op jehalsduoseat haalt
Niet bij een VFR400, mijn enige 'bitch' ervaring was achterop een RSV1000 (met een oom die van wheelies houdt... hou het op doodeng!!Ja ik zit er beetje over na te denken, maar vind het ook niet relaxed.. Kweet niet of je zelf ooit achterop een VFR400 hebt gezeten Nick?
Had een huisgenoot achterop, is ook 185, maar hij weegt 70kilo, dat vond ik al kut..
En kom ik al helemaaaaaaaaaal niet vooruit.
Niet bij een VFR400, mijn enige 'bitch' ervaring was achterop een RSV1000 (met een oom die van wheelies houdt... hou het op doodeng!!) en achterop een BMW R1000GS, was goed te doen, maar heel anders dan een VFRtje denk ik
Waar was het ook weerAls je je benen kan afschroeven zit het, maar daarbij moeten mijn ballen ook geamputeerd worden...
Ga maar met de trein ofzo
Waar was het ook weer
Misschien pak ik de scootah wel
Had ik nou maar mijn B al welik heb een bus, kun je mooi in sturen, als bezemwagen.
Scootahrijden als een mothafockaWat kan je wel...
Mijn scooter haalt 105. Met enig sleutelwerk kan ik er nog 115 van maken. En een ouwe motor-kentekenplaat heb ik ook nog wel liggen. Lenen?
en nu maar hopen dat de polizei het verschil niet ziet tussen een yamaha neo's50cc70cc en een Honda CB450S
Wel familiair ground voor mijMijn scooter haalt 105. Met enig sleutelwerk kan ik er nog 115 van maken. En een ouwe motor-kentekenplaat heb ik ook nog wel liggen. Lenen?
en nu maar hopen dat de polizei het verschil niet ziet tussen een yamaha neo's50cc70cc en een Honda CB450S
Wou je snelweg gaan rijden dan... op een mooie B-Weg is 100 een prima snelheid, of nie danJa 115, en dan 10 min rijden, en dan is ie op
ik zeg, doen!
Hebbie tegen die tijd nog niet je gewone RBW dan?Tis dat ik niet in Nederland mag rijden met m'n tijdelijk rijbewijs maar anders schroefde ik wel een setje steppies derop!
Ja 115, en dan 10 min rijden, en dan is ie op
ik zeg, doen!
Jezus Karl!Voordattie 115 überhaupt haalt zal ik eerst die ieniminie 17,5mm carburateur moeten vervangen voor een heule grote. En dan rijdtie echt geen 10 minuten 115, eerder 1 minuut, en dan: boem psssssjjjjjKruissnelheid 95 houdtie echter goed uit Ik heb er wel een radiator opgezet
Het euvel is dat mijn nieuwe "sport" uitlaatdemper breder is dan mn std demper, waardoor de passagiersstepjes niet meer passen. Maar als je geen lift hebt gevonden die vanuit dezelfde regio komt, kan ik altijd de std demper en stepjes terug doehetzelven. Ik hoor het wel
Groeten, Karl
[afbeelding]