Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Project VFR 400: Two-into-one

Beste fans/lezers,

Hierbij wil ik mij verontschuldigingen wegens mijn afwezigheid rectificeren.
Den afgelopen tijden ben ik niet aanwezig, danwel afwezig, geweest bij mijn project.

Dit is te wijten aan een plot overlijden van een naaste. Dit is onvermijdelijk en op zijn zachtst gezegd vervelend, vooral ten tijde van examens. Ik ben geoccupeerd door het leren, danwel studeren, voor mijn centraal schriftelijk examens. Verder zijn financiele middelen den afgelopen tijden ietwat teruggelopen door onder andere fanmail uit Leeuwarden, de zaterdagavond, het vrouwvolk en den ouderlijke eenheid die het wenselijk vond dat ik toch ietwat spaargeld naar mijn spaarrekening verscheepte.

Den huidige planning:

-Half mei: Centraal examens doen.
-Na de examens: lessen en sleutelen/spuiten.
-Tussen lessen en sleutelen/spuiten door: examenfeesten aandoen (gratis drank, dus doet niet af aan het financieel probleem)
-Naast lessen en sleutelen/spuiten: veel werken om financieel probleem af te schieten.

Dames en heren, het gezeik is over!
Ik laat het lage pitje laag, een waakvlammetje zogezegd, maar blaas 'm zeker niet uit!

Ik meld me wel af voor de 400cc meeting, tenzij iemand geroepen mocht me achterop te willen nemen. Voor die gene die zich geroepen voelen, ik waarschuw wel: ik ben 1,85 en 90kg, dus weet wat je je op je hals duoseat haalt

Laatst bewerkt:

Nou je hebt in ieder geval goed geleerd voor je Nederlands.

Gecondoleerd en sterkte,

tevens wil ik je succes wensen met al je examens en de feesten

We zien vanzelf wel dingetjes verschijnen

sterkte nickel met het verlies van een naaste.

hoop dat je weer snel financiele middelen hebt om aan je fiets te sleutelen.
mocht je nou echt geen tyd en geld vinden, dan zullen er zeker hier een paar medemfers zijn die je kunnen helpen.

sowieso.

Maar een achteropplekje kan ik je niet aanbieden..

(hou ik gewoonweg niet van)

Ja ik zit er beetje over na te denken, maar vind het ook niet relaxed.. Kweet niet of je zelf ooit achterop een VFR400 hebt gezeten Nick?

Had een huisgenoot achterop, is ook 185, maar hij weegt 70kilo, dat vond ik al kut..

En kom ik al helemaaaaaaaaaal niet vooruit.

Niet bij een VFR400, mijn enige 'bitch' ervaring was achterop een RSV1000 (met een oom die van wheelies houdt... hou het op doodeng!! ) en achterop een BMW R1000GS, was goed te doen, maar heel anders dan een VFRtje denk ik

Niet bij een VFR400, mijn enige 'bitch' ervaring was achterop een RSV1000 (met een oom die van wheelies houdt... hou het op doodeng!! ) en achterop een BMW R1000GS, was goed te doen, maar heel anders dan een VFRtje denk ik

Als je je benen kan afschroeven zit het, maar daarbij moeten mijn ballen ook geamputeerd worden...

Ga maar met de trein ofzo

Waar was het ook weer

Misschien pak ik de scootah wel

Verzamelplek op de snelweg.

En echt NIET dat je met een scooter gaat, kan dat geluid niet uitstaan!

Regel maar een schakelbrommer, kank nog beetje mee leven

De rest overleg je maar met Bert

ik heb een bus, kun je mooi in sturen, als bezemwagen.

en onderweg als koffie en broodjestent gebruiken.

Laatst bewerkt:
zijn er geen andere mensen die deze arme kerel de 31e achterop willen nemen?

kijk daarom spreken we af op de snelweg, om scooters te ontwijken.
maar als jij met je scooter op de meeting komt, zullen we de snelheid aan je aanpassen

Mijn scooter haalt 105. Met enig sleutelwerk kan ik er nog 115 van maken. En een ouwe motor-kentekenplaat heb ik ook nog wel liggen. Lenen?

en nu maar hopen dat de polizei het verschil niet ziet tussen een yamaha neo's 50cc 70cc en een Honda CB450S

Ja 115, en dan 10 min rijden, en dan is ie op

ik zeg, doen!

Wel familiair ground voor mij

Rij nu ook Neo's... als ie op een beetje goeie banden staat en de vering niet té brak is... dan ken ik er wel wat mee!

Tis dat ik niet in Nederland mag rijden met m'n tijdelijk rijbewijs maar anders schroefde ik wel een setje steppies derop!

Tis dat ik niet in Nederland mag rijden met m'n tijdelijk rijbewijs maar anders schroefde ik wel een setje steppies derop!
Hebbie tegen die tijd nog niet je gewone RBW dan?

Ja 115, en dan 10 min rijden, en dan is ie op

ik zeg, doen!

Voordattie 115 überhaupt haalt zal ik eerst die ieniminie 17,5mm carburateur moeten vervangen voor een heule grote. En dan rijdtie echt geen 10 minuten 115, eerder 1 minuut, en dan: boem psssssjjjjj Kruissnelheid 95 houdtie echter goed uit Ik heb er wel een radiator opgezet

Het euvel is dat mijn nieuwe "sport" uitlaatdemper breder is dan mn std demper, waardoor de passagiersstepjes niet meer passen. Maar als je geen lift hebt gevonden die vanuit dezelfde regio komt, kan ik altijd de std demper en stepjes terug doehetzelven. Ik hoor het wel

Groeten, Karl

Edit 1: dat stepjesverhaal slaat uiteraard op de motor. Je kent dat wel, hak, tak...

Edit 2: tijd dat ik eens een paar foto's maak van m'n motor, nog effe en ik word niet meer serieus genomen door dat Sc00tAh geouwehoer

Edit 3: sleutelen aan de scooter gaat me desalniettemin veel beter af dan sleutelen aan de motor.

Groeten, Karl

Laatst bewerkt:
Jezus Karl!

Da's een hele gave Neo's!!

LC gemaakt zo te zien! En mijn droom: SR velgen!

Heel gaaf!